Матеріали до уроку історії в 5 кл. "Історія України та Європи на шкалі часу" можна використати як основну частину проведення практичного заняття.Завдання різнопланові - учням буде цікаво
Завдання робочого зошита
до підручника «Вступ до історії» 5 кл. -автори Щупак І., Ірина Піскарьова , Олена Бурлака
$ 3 ІСТОРІЯ УКРАЇНИ ТА ЄВРОПИ НА ШКАЛІ ЧАСУ.
В цій темі ми з вами продовжили знайомство з Його Величністю ЧАСОМ.
Проведемо невеличку квест- вікторину . Працюватимите в малих групах – 3 команди по 2 учні. Час виконання Його Величність обмежив 10 хвилинами але не раджу торопитися – Тільки та група, що не зробить жодної помилки – дойде до скарбів і отримає ПРИЗ.Групу яка помилилася змінює інша. Ілюстрації біля питань – це допомога вам – скористайтеся нею. Всього 5 станцій, щоб пройти до скарбу- нитка Матінки Землі приведе вас до скарбу Вдалих відповідей , друже!
ПИТАННЯ ВІКТОРИНИ:
І. Назвіть цю культуру: Це одна з найдавніших землеробськких культур. Вона також славилася
мальованою керамікою.
ІІ .Цей народ заснував велику кількість колоній на Північному Причорномор’ї з VІІ ст. до н.е.
Основними їх зайняттями були: виноградорство, рибальство, караблебудування, ремесла(особливо гончарство та ювелірна справа.)
______________________________________________________
ІІІ 1) - Цей період тривав 10 століть; 2) В цей час виникли основні міста Європи 3) Поступово в Європі утверджуються ідеї поваги до людини; 4) Назвіть хронологічні рамки цього періоду
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
ІV. 1.Дізнайтеся, коли відбувалися події, зображені на ілюстраціях. 2. На основі тексту розташуйте ілюстрації в хронологічному порядку.
А Б. В
V Зміст повідомлення стародавні люди передавали спочатку знаками. Ця техніка письма існує і в наш час
Назвіть його. ___________________________________