Розробка містить завдання для уроку контролю і корекції з історії України для учнів 5 класу (тести, хронологічні задачі, завдання та логічне мислення тощо)
Дата: |
5 клас |
Прізвище, ім’я |
Варіант 1. |
Урок контролю і корекції знань в 5 класі з теми 1-2
Початковий рівень
а) археологія б) історія в) географія г) нумізматика
2. 905 рік належить:
а) до ІХ ст. б) до Х ст. в) до ХІ ст. г) до ХІІ ст.
3. Лічба років від певної події називається:
а) літочислення б) хронологія в) літопис г) ну мерологія
4. Основним елементом сучасного герба України є:
а) тризуб б) меч в) щит г) булава
5. Тексти на папері чи інших матеріалах належать до джерел:
а) речових б) усних в) писемних г) археологічних
6. Найціннішими надбаннями усної народної творчості козацької доби є:
а) байки б) літописи в) легенди г) історичні пісні
Середній рівень
7. Розгадайте ребус та запишіть визначення поняття.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запишіть назви предметів, що зображені на малюнках.
|
|
|
|
Достатній рівень
9. Розв’яжіть історичну задачу.
Обчисліть, в якому році відбулося хрещення Київської русі, якщо відомо, що в 2013 році святкували 1025 річницю цієї знаменної події.
Позначте події на стічці часу, визначте століття
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень
11. Із запропонованими словами складіть розповідь.
Історія, Скіфська пектораль, хронологія, літопис, «Повість минулих літ», історичні джерела.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання виконаної роботи:
Рівень |
Кількість балів |
І рівень |
0,5б за кожну правильну відповідь. Загальна кількість балів – 3 |
ІІ рівень |
1б за кожне правильно виконане завдання. Загальна кількість балів – 3 |
ІІІ рівень |
1,5б за кожне правильно виконане завдання. Загальна кількість балів - 3 |
ІVрівень |
3б за правильно виконане завдання. |
Оцінка _____________ Вчитель: ______________________________
Урок контролю і корекції знань в 5 класі з теми 1-2
Початковий рівень
а) «Повість минулих літ» б) Галицько-Волинський літопис в) літопис Самійла Величка г) літопис Руський
2. Х століття почалося:
а) в 899 р. б) в 900 р. в) в 901 р. г) в 902 р.
3. Місця битв на історичній карті позначають:
а) перехрещеною зброєю б) стрілками в) лінією г) малюнками
4. Спеціальні установи, в яких впорядковуються та збираються писемні пам’ятки, називаються:
а) музеї б) бібліотеки в) архіви г) сховища
5. Головним героєм історичної «Пісні про Байду» став:
а) І.Сірко б) Б.Хмельницький в) П.Сагайдачний г) Д.Вишневецький
6. Областей на території України:
а) 20 б) 23 в) 24 г) 26
Середній рівень
7. Розгадайте ребус та запишіть визначення поняття.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запишіть назви предметів, що зображені на малюнках.
|
|
|
|
Достатній рівень
Розв’яжіть історичну задачу.
9. Генеральна карта Г.де Боплана надрукована в Гданську в 1648 році. Порахуйте скільки років пройшло з того часу.
Позначте події на стічці часу, визначте століття.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень
11. Із запропонованими словами складіть розповідь.
Історія, нумізматика, геральдика, сфрагістика, музеї, архіви.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання виконаної роботи:
Рівень |
Кількість балів |
І рівень |
0,5б за кожну правильну відповідь. Загальна кількість балів – 3 |
ІІ рівень |
1б за кожне правильно виконане завдання. Загальна кількість балів – 3 |
ІІІ рівень |
1,5б за кожне правильно виконане завдання. Загальна кількість балів - 3 |
ІVрівень |
3б за правильно виконане завдання. |
Оцінка _____________ Вчитель: ______________________________