Урок контролю і корекції знань "Теми 1-2"

Про матеріал

Розробка містить завдання для уроку контролю і корекції з історії України для учнів 5 класу (тести, хронологічні задачі, завдання та логічне мислення тощо)

Перегляд файлу

 

Дата:

5 клас

Прізвище, імя

Варіант 1.

 

Урок контролю і корекції знань в 5 класі з теми 1-2

Початковий рівень

  1. Наука про минуле людства – це …

а) археологія     б) історія     в) географія     г) нумізматика

    2.  905 рік належить:

         а) до ІХ ст.     б) до Х ст.     в) до ХІ ст.     г) до ХІІ ст.

    3. Лічба років від певної події називається:

        а) літочислення     б) хронологія     в) літопис     г) ну мерологія

    4. Основним елементом сучасного герба України є:

        а) тризуб     б)  меч     в) щит     г) булава

    5. Тексти на папері чи інших матеріалах належать до джерел:

        а) речових     б) усних     в) писемних     г) археологічних

   6. Найціннішими надбаннями усної народної творчості козацької доби є:

       а) байки      б) літописи     в) легенди     г) історичні пісні

Середній рівень

7. Розгадайте ребус та запишіть визначення поняття.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Запишіть назви предметів, що зображені на малюнках.

C:\Documents and Settings\хаус\Рабочий стол\11(54).jpg

C:\Documents and Settings\хаус\Рабочий стол\великий тризуб.gifC:\Documents and Settings\хаус\Рабочий стол\великий тризуб.gifСучасний Малий герб України.

 

 

Достатній рівень

9. Розв’яжіть історичну задачу.

Обчисліть, в якому році відбулося хрещення Київської русі, якщо відомо, що в 2013 році святкували 1025 річницю цієї знаменної події.

Позначте події на стічці часу, визначте століття

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень

11. Із запропонованими словами складіть розповідь.

 

Історія, Скіфська пектораль, хронологія, літопис, «Повість минулих літ», історичні джерела.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінювання виконаної роботи:

Рівень

Кількість балів

І рівень

0,5б за кожну правильну відповідь.

Загальна кількість балів – 3

ІІ рівень

1б за кожне правильно виконане завдання.

Загальна кількість балів – 3

ІІІ рівень

1,5б за кожне правильно виконане завдання.

Загальна кількість балів - 3

ІVрівень

3б за правильно виконане завдання.

Оцінка _____________               Вчитель: ______________________________

Урок контролю і корекції знань в 5 класі з теми 1-2

Початковий рівень

  1. Перший літопис, що дійшов до нас це :

а) «Повість минулих літ»     б) Галицько-Волинський літопис     в) літопис Самійла Величка     г) літопис Руський

    2.  Х століття почалося:

         а) в 899 р.     б) в 900 р.     в) в 901 р.     г) в 902 р.

    3. Місця битв на історичній карті позначають:

        а)  перехрещеною зброєю     б) стрілками     в) лінією     г) малюнками

    4. Спеціальні установи, в яких впорядковуються та збираються писемні     памятки, називаються:

        а) музеї    б)  бібліотеки     в) архіви     г) сховища

    5. Головним героєм історичної «Пісні про Байду» став:

        а) І.Сірко     б) Б.Хмельницький     в) П.Сагайдачний     г) Д.Вишневецький

   6. Областей на території України:

       а) 20     б) 23     в) 24     г) 26

Середній рівень

7. Розгадайте ребус та запишіть визначення поняття.

________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Запишіть назви предметів, що зображені на малюнках.

G:\Snap_2012.09.05_20h36m44s_001_.jpg

C:\Documents and Settings\хаус\Рабочий стол\великий тризуб.gifC:\Documents and Settings\хаус\Рабочий стол\великий тризуб.gifC:\Documents and Settings\хаус\Рабочий стол\R_kiev1_3.jpg 

 

 

Достатній рівень

Розвяжіть історичну задачу.

9.   Генеральна карта Г.де Боплана надрукована в Гданську в 1648 році. Порахуйте скільки років пройшло з того часу.

Позначте події на стічці часу, визначте століття.

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень

11. Із запропонованими словами складіть розповідь.

Історія, нумізматика, геральдика, сфрагістика, музеї, архіви.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінювання виконаної роботи:

Рівень

Кількість балів

І рівень

0,5б за кожну правильну відповідь.

Загальна кількість балів – 3

ІІ рівень

1б за кожне правильно виконане завдання.

Загальна кількість балів – 3

ІІІ рівень

1,5б за кожне правильно виконане завдання.

Загальна кількість балів - 3

ІVрівень

3б за правильно виконане завдання.

Оцінка _____________               Вчитель: ______________________________

 

 

 

docx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1423
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку