Сторінка "Журналу спостережень" щодо математики 3-4 класи НУШ

Про матеріал
Пропоную таблиці для роботи вчителя щодо аналізу діагностувальних робіт за вимогами "Свідоцтва досягнень". Заповнення таблиці надасть можливість швидко та компетентно виставити рівні наприкінці року та побачити зростання кожного учня протягом навчання за рік за певним розділом навчального предмета. Для цього під час діагностувальної роботи виставляти рівень або бали щодо кожного індексу перевірки (1-П, 2-С, 3-Д, 4-В).
Перегляд файлу

 

Математика

    ____ клас

8 діагностувальних робіт 

 

Читає, записує, утворює, порівнює числа, розрядний склад

Навички додавання та віднімання,

множення та ділення

читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення,

розв’язує

аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу,  прогнозує і перевіряє розв’язок

розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти  з геометричних фігур

використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

Дата роботи

 

Рівень виконання завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      Приблизне формування змісту і оцінювання комбінованої діагостувальної роботи для 3-4 класів

Види завдань

Кількість дій у завдання

Оцінюється компетенція

Максимальна кількість балів

Рівень виставляється за кожне завдання

Розв’язування виразів:

Може мати до 4 виразів ( 10 дій усного рахунку або 5 письмових дій))

Правильність виконання додавання, віднімання

1

1 – початковий рівень

2 – середній рівень

3 – достатній рівень

4 – високий рівень

Правильність множення, ділення

1

Порядок виконання дій у виразах

1

Правильність оформлення письмових дій

1

Задача

Задача на 3 дії  (або декілька задач, що мають загально 4 дії)

Аналіз задачі – послідовність дій

1

В – задача правильно розв’язана та оформлена

Д – має  1 помилку

С – має декілька недоліків, помилок

П – задача розв’язана неправильно

Аналіз задачі  - пояснення до дій в задачі

1

Правильність найменування в діях

1

Правильність розрахунку

1

Розв’язання буквених виразів та рівнянь

2 буквених вирази  або

Правильність запису та заміни числом буквеного виразу

1 – початковий рівень

2 – середній рівень

3 – достатній рівень

4 – високий рівень

Правильність розв’язання

2

рівняння на 2 дії (2 простих рівняння)

Оформлення рівняння

1

1 – початковий рівень

2 – середній рівень

3 – достатній рівень

4 – високий рівень

Визначення дії розв’язання

1

Правильність розв’язання

1

Проведення перевірки

1

Робота з геометричним матеріалом

Робота з 4 та більше фігурами

Визначення назв геометричних фігур:

Співвідношення фігура-назва

Площинні фігури

Об’ємні фігури

4

1 – початковий рівень

2 – середній рівень

3 – достатній рівень

4 – високий рівень

Креслення 1 фігури

Креслення фігур за допомогою лінійки та олівця на листочку у клітинку

2

1 – початковий рівень

2 – середній рівень

3 – достатній рівень

4 – високий рівень

Визначення площі та периметра цієї фігури (задача на 2-3 дії)

Використання формул щодо знаходження периметра та площі

по 1  за дію

Робота з іменованими числами

4 дії  або

Співвідношення (перетворення)

 

1 – початковий рівень

2 – середній рівень

3 – достатній рівень

4 – високий рівень

4 порівняння або

Правильність розв’язання

 

4 співвідношення

Визначення найменування у відповіді

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
22 жовтня 2022
Переглядів
692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку