Тема уроку: Стрибки у довжину з місця
Завдання: Вивчити вправи для розвитку сили. Вивчити техніку виконання стрибка у глибину з висоти та зіскок з гімнастичної лави прогнувшись. Повторити різновиди ходьби, бігу. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м`ячі, гімнастична лава, гімнастичний мат.
Вид уроку: урок-подорож.
Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки |
|||
1. |
Підготовча частина |
13 хв. |
|
|
1.Перехід класу до спортивної зали. - Сьогодні ми з вами вирушимо у подорож великою країною «Олімпія». Та щоб потрапити туди, ми повинні дуже тихо пройти по чарівній доріжці і не розбудити лютого ворога Здоров`я – Лінь. 2. Шикування в одну шеренгу. Повідомлення завдань уроку. - На нашому маршруті будуть різні спортивні станції, на яких ми будемо вчитися виконувати силові вправи та стрибати в глибину з висоти. І, звичайно ж, грати в ігри. І наша перша станція називається «Розминайко». 3. Стройові вправи на місці; - повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!».
4. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем. 1. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вгору (прогнутися) 2 – в.п. 2. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вперед 2 – руки до плечей 3 – руки вперед 4 – в.п. 3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – руки зігнуті назад 3-4 – в.п. 4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – нахил управо 3-4 – в.п. 5-6 – нахил уліво 7-8 – в.п. 5. В.п. – сід «ноги нарізно», руки вгору. 1-2 – нахил уперед-управо 3-4 – в.п. 5-6 – нахил уперед-уліво 7-8 – в.п. 6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках. 1 – поворот тулуба вправо 2 – в.п. 3 – поворот тулуба вліво 4 – в.п. 7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1 – присід, руки вперед 2 – упор стоячи зігнувшись 3 – присід, руки вперед 4 – в.п. 8. В.п. – м`яч у руках. 1 – випад правою, руки вгору 2 – в.п. 3 – випад лівою, руки вгору 4 – в.п. - Ось ми добре розім`ялись і наступна наша зупинка – станція «Силачі». На цій станції ми будемо виконувати силові вправи. |
2 хв.
2 хв.
1 хв.
8 хв.
7-8 повт.
6-7 повт.
7-8 повт.
8-9 повт.
7-8 повт.
6-8 повт.
7-8 повт.
6-7 повт. |
Визначити відсутніх на уроці
У колоні по одному
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
Звернути увагу на поставу та чіткість виконання рухів
|
2. |
Основна частина. |
19 хв. |
|
|
1.Станція «Силачі». Вправи для розвитку сили: - із упору лежачи стрибком перехід в упор присівши з наступним поверненням у в.п. - «Армреслінг»
- Молодці! Ми гарно потренувалися у силі і можемо перейти до наступної станції. 2. Станція «Пострибайко». Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. - Молодці! Ми навчилися стрибати в глибину з висоти і наступна наша станція – станція «Ходунки-бігунки». 3. Станція «Ходунки-бігунки». Ходьба: - ритмічна ходьба з плесканням у долоні (на кожний перший, другий, третій або четвертий рахунок) - ходьба під музичний супровід по колу. Із посиленням звучання коло розширюється, і, навпаки, якщо музика стає тихішою – коло звужується. Біг: - біг із високим підніманням стегна - біг з викиданням прямих ніг уперед. - Дуже добре! Молодці!Наша подорож країною «Фізкультурія» триває. І наступна станція на маршруті – станція «Грайлики». 4. Станція «Грайлики». Рухлива гра «Стрибки по купинах». На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах. |
4 хв.
2 хв.
5 хв.
2 хв.
1 хв.
5 хв. |
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Вправа на 2 підходи по 5 разів. Вправу виконують спочатку правою, потім лівою рукою лежачи на підлозі (гімнастичних матах, ковдрі)
Показ і пояснення вчителя. Виконуються групами по 8 – 9 учнів (для кращого результату всієї групи)
Звернути увагу на поставу
На перших етапах завдання доцільно, щоб діти трималися за руки.
Ігровий метод організації діяльності учнів Варіанти виконання: -вправу учні виконують потоком - учнів об`єднати в команди і провести гру у вигляді естафети. Особливу увагу слід звернути на узгодженість роботи рук і ніг та м`яке приземлення. |
3. |
Заключна частина. |
3 хв. |
|
|
1. Шикування в шеренгу. Підведення підсумків уроку. - Наша подорож завершена. Давайте пригадаємо, по яким спортивним станціям проходив наш маршрут. - Яка станція найбільше сподобалась? Чому? 3.Організований вихід із залу. |
2 хв.
1 хв. |
Отримати зворотню інформацію. Оцінити роботу учнів вербально. |