Стрибок у довжину з місця

Про матеріал
Вивчити вправи для розвитку сили. Вивчити техніку виконання стрибка у глибину з висоти та зіскок з гімнастичної лави прогнувшись. Повторити різновиди ходьби, бігу. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.
Перегляд файлу

 

Тема уроку: Стрибки у довжину з місця

Завдання:  Вивчити вправи для розвитку сили. Вивчити техніку виконання стрибка у глибину з висоти та зіскок з гімнастичної лави прогнувшись. Повторити різновиди ходьби, бігу. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар:  м`ячі, гімнастична лава, гімнастичний мат.

Вид уроку: урок-подорож.

                          Зміст уроку                    Дозування  Організаційно-методичні

                                                                                                               вказівки                             

1.

Підготовча частина

13 хв.

 

 

1.Перехід класу до спортивної зали.

-  Сьогодні ми з вами вирушимо у подорож  великою  країною «Олімпія». Та щоб потрапити туди, ми повинні дуже тихо пройти по чарівній доріжці і  не розбудити лютого ворога Здоров`я – Лінь.

2. Шикування в одну шеренгу.

Повідомлення  завдань уроку.

- На нашому маршруті будуть різні спортивні станції, на яких ми будемо  вчитися виконувати силові вправи та стрибати в глибину з висоти. І, звичайно ж, грати в ігри. І наша перша станція називається  «Розминайко».

3. Стройові вправи на місці;

- повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!».

 

4. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем.

1. В.п. – м`яч у руках.

    1 – руки вгору (прогнутися)

     2 – в.п.

2. В.п. – м`яч у руках.

     1 – руки вперед

     2 – руки до плечей

     3 – руки вперед

     4 – в.п.

3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

     1-2 – руки зігнуті назад

     3-4 – в.п.

4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках.

     1-2 – нахил управо

     3-4 – в.п.

     5-6 – нахил уліво

     7-8 – в.п.

5. В.п. – сід «ноги нарізно», руки вгору.

     1-2 – нахил уперед-управо

     3-4 – в.п.

     5-6 – нахил уперед-уліво

     7-8 – в.п.

6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках.

     1 – поворот тулуба вправо

     2 – в.п.

     3 – поворот тулуба вліво

     4 – в.п.

7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

     1 – присід, руки вперед

     2 – упор стоячи зігнувшись

     3 – присід, руки вперед

     4 – в.п.

8. В.п. – м`яч у руках.

    1 – випад правою, руки вгору

    2 – в.п.

    3 – випад лівою, руки вгору

    4 – в.п.

- Ось ми добре розім`ялись і наступна наша зупинка – станція «Силачі». На цій станції ми будемо виконувати силові вправи.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

8 хв.

 

 

 

7-8 повт.

 

 

 

6-7 повт.

 

 

7-8 повт.

 

 

 

8-9 повт.

 

 

 

 

7-8 повт.

 

 

 

6-8 повт.

 

 

 

 

7-8 повт.

 

 

 

6-7 повт.

Визначити відсутніх на уроці

 

 

У колоні по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ

 

 

Звернути увагу на поставу та чіткість виконання рухів

 

 

2.

Основна частина.

 19 хв.

 

 

1.Станція «Силачі». Вправи для розвитку сили:

- із упору лежачи стрибком перехід в упор присівши з наступним поверненням у в.п.

- «Армреслінг»

 

 

 

 

- Молодці! Ми гарно потренувалися у силі і можемо перейти до наступної станції.

2. Станція «Пострибайко».

Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись.

- Молодці! Ми навчилися стрибати в глибину з висоти і наступна наша станція – станція «Ходунки-бігунки».

3. Станція «Ходунки-бігунки».

Ходьба:

- ритмічна ходьба з плесканням у долоні (на кожний перший, другий, третій або четвертий рахунок)

- ходьба під музичний супровід по колу. Із посиленням звучання коло розширюється, і, навпаки, якщо музика стає тихішою – коло звужується.

Біг:

- біг із високим підніманням стегна

- біг з викиданням прямих ніг уперед.

- Дуже добре! Молодці!Наша подорож країною «Фізкультурія» триває. І наступна станція на маршруті – станція «Грайлики».

4. Станція «Грайлики».

Рухлива гра «Стрибки по купинах».

На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах.

 

 

4 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Вправа на 2 підходи по 5 разів.

Вправу виконують спочатку правою, потім лівою рукою лежачи на підлозі (гімнастичних матах, ковдрі)

 

 

 

 

 

Показ і пояснення вчителя.

Виконуються групами по 8 – 9 учнів (для кращого результату всієї групи)

 

 

 

 

 

Звернути увагу на поставу

 

 

 

На перших етапах завдання доцільно, щоб діти трималися за руки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігровий метод організації діяльності учнів

Варіанти виконання:

-вправу учні виконують потоком

- учнів об`єднати в команди і провести гру у вигляді естафети.

Особливу увагу слід звернути на узгодженість роботи рук і ніг та м`яке приземлення.

3.

 Заключна частина.

3 хв.

 

 

1. Шикування в шеренгу.

 Підведення підсумків уроку.

- Наша подорож завершена. Давайте пригадаємо, по яким спортивним станціям проходив наш маршрут.

- Яка станція найбільше сподобалась? Чому?

3.Організований вихід із залу.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

Отримати зворотню інформацію.

Оцінити роботу учнів вербально.

 

 

doc
Додано
12 жовтня 2022
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку