Конспект уроку з фізичної культури
Модуль: Волейбол
Тема: Прийом м’яча двома руками зверху і знизу . Верхня і нижня пряма подача. Навчальна гра.
Мета: закріпити техніку прийому м’яча двома руками знизу і зверху ; вдосконалити навички передачі м’яча двома руками зверху і знизу; розвивати швидкісні, швидкісно-силові якості, спритність.
Інвентар: волейбольні м'ячі, волейбольна сітка, секундомір.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина уроку (12-14 хв.) |
|||
1 |
Шикування. Здача рапорту черговим |
1 хв. |
Стежити за чітким виконанням поданих черговим команд |
2 |
Вітання з класом. Повідомлення завдань уроку |
1 хв. |
|
3 |
Правила поведінки та техніка безпеки на уроці |
10-15 с. |
Вправи виконувати за командою |
4 |
Вимірювання ЧСС за 6 с. |
15-20 с. |
Готовність учнів до уроку |
5 |
Стройові вправи: повороти на місці: «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» |
30-40 с. |
Стежити за правильним виконанням,виправляти помилки |
6 |
Ходьба: а) руки на пояс став, на носках руш. б) на п’ятках. в) на зовнішній стороні ступні. г) на внутрішній стороні ступні. д) руки перед собою напівприсівши. е) руки на колінах, в повному присяді. є) в повному присяді стрибками. ж) звичайним кроком, лівою, лівою, підрівнялись за направляючим. |
1-2 хв. |
Виконувати повільним та середнім темпом, тулуб тримати рівно. |
7 |
Біг: а) бігом середнім темпом руш. б) з високим підніманням стегна, вище, вище піднімаємо коліна. в) захлест гомілки, частіше. г) приставним кроком правим, лівим боком. д) звичайним бігом. Слідкуємо за диханням. е) перейшли на крок. є) відновлюємо дихання, нараз піднімаємося на носочки, руки вверх глибокий вдих, на два – в. п. видих.
|
3-4 хв. |
|
8 |
Загально-розвиваючі вправи на місці: - В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі, колові рухи головою в праву і в ліву сторону. - В.п. – ноги на ширині плечей, руки в сторони, колові рухи руками 1-4 – назад 4-8 – вперед ; не згинаємо рук в ліктях. - В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі. Нахили тулуба на 1-2 в праву і 3-4 в ліву сторони. - В.п. – ноги на ширині плечей, руки внизу на 1 – руки вгору 2 – дістати пальців ніг 3 – руки перед грудьми 4 – в.п. - В.п. – ноги на ширині плечей, руки перед собою 1 – випад вліво 2 – в.п. 3 – випад вправо 4 – в.п - В.п. ноги разом, на раз – стрибок ноги нарізно, хлопок руками над головою, на два – в.п. - В.п. ноги разом стрибки на місці |
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів |
Слідкувати за правильністю виконання вправ. Нагадую, що при виконанні вправи руки повинні бути прямі. Нахили повинні бути якомога нижчі. При виконанні вправи ноги повинні бути прямі. |
ІІ. Основна частина уроку 28-30 хв.
|
|||
9 |
Вимірювання ЧСС за 6 с. Перешикування в одну колону |
15-20 с. |
Готовність учнів до основної частини уроку |
10 |
Прийом м'яча знизу двома руками:
|
5 хв. |
Відстань 2-3м., поступо-во збільшується до 8-9
|
11 |
Передача м'яча двома руками зверху:
|
7 хв. |
Стежити за правильним виконанням, виправляти помилки. Направляти м'яч вперед |
12 |
Поєднання прийому м’яча знизу двома руками з передачею м'яча двома руками зверху:
|
8 хв. |
Вказувати на можливі помилки: неправильне положення рук та ніг; руки розташовані не симетрично; руки зігнуті в ліктях
Відстань між колонами 2-3м.
|
13 |
Навчальна гра з використанням вивчених елементів. |
8-10 хв. |
Дотримуватись правил |
ІІІ. Заключна частина уроку 2-3 хв. |
|||
14 |
Шикування в одну шеренгу.
|
30 с. |
За командою |
15 |
Гра на увагу. Клас рухається по периметру спортивно-го залу в спокійному темпі (ходьба). |
1 хв. |
Учні, які помилились стають в кінець колони |
16 |
Вимірювання ЧСС за 6 с. |
15 с. |
|
17 |
Підбиття підсумків уроку. Оцінювання |
1 хв. |
Визначити кращих учнів, пояснити об'єктивність виставлених оцінок |
18 |
Домашнє завдання |
15 с. |
Виконати стрибки через скакалку за 1 хв. |
19 |
Організований вихід із спортзалу |
|
|