ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»
З ТЕМИ «ЛЕГКА АТЛЕТИКА, ФРІЗБІ, БАСКЕТБОЛ»
у 5-му класі НУШ
Здоровим бути – модно!
Здоровим бути – весело!
Здоровим бути – круто,
Бо це усім – чудова запорука!
Тема уроку: Здоровим бути – модно!
Мета уроку:
- Навчальна: закріплення набутих вмінь та навичок з:
1) л/а - біг, стрибки;
2) фрізбі - кидки фрізбі бекхендом; прийом диску технікою «бутерброд»;
3) баскетбол - ведення м'яча лівою та правою рукою.
- Розвивальна: сприяти розвитку спритності, швидкості реакції, загальної витривалості.
- Виховна: виховувати вольові якості, дружні стосунки, взаємодопомогу і відповідальність. Сприяти формуванню здорового способу життя.
Форми і методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в групах.
Обладнання: секундомір, свисток, фризбі, мішень, стаканчики, платочки, баскетбольні м’ячі, обручи, фішки, б/б драбина.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Тривалість уроку: 40 хвилин.
Вчитель: Петрішена Наталія Володимирівна
ЧАСТИНА УРОКУ |
ТРИВАЛІСТЬ [1] / ЧСС
|
Навчальна: значення в житті людини фізичної культури, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку. Закріплення набутих вмінь та навичок з: л/а, фризбі, баскетболу |
Оздоровча: Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
|||||||||
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ |
Інформаційно-комунікаційна компетентність, математична, інноваційність, челендж, підприємливість |
Уміння вчитися впродовж життя. Кометентісний та креативний підхід |
||||||||||
ВКЛАД ПРЕДМЕТА В ФОРМУВАННЯ КК |
Свідомо ставитися до власного здоров`я |
Розуміння потреби постійного фізичного вдосконалення |
||||||||||
Вступна = адаптаційна |
5-6 хв. / 80 – 90 уд/хв. |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці. Мотивація діяльності учнів, пояснення сутності діяльності школярів на уроці. Контроль ЧСС (Частота судинних скорочень) Здоровим бути – модно! Здоровим бути – весело! Здоровим бути – круто, Бо це усім – чудова запорука! Діти, подаруємо один одному посмішку та з гарним настроєм розпочнемо наше цікаве заняття. |
Шикування у шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд і самопочуття.
Підрахунок ЧСС за 10 с. У нормі 80 – 90 уд/хв. Мотивація радості до уроку: діти вголос вигукують із кричалочки слова: «модно!», «весело!», «круто!», «запорука!» |
|||||||||
|
||||||||||||
Підготовча = пошукова |
4 хв/120-138 |
Ходьба в обхід. Різновиди ходьби: - на носках, руки на поясі; - на п’ятах, руки за голову; - перекати з п’яти на носок; - стрибки через обручі; - біг з високим стегном, в кожен квадрат однією ногою. Перешикування в колону по три. |
Спина пряма, вперед не нахилятися. Чітко фіксувати положення «на носку», інтервал один-півтора кроки. |
|||||||||
6 хв/138-148 |
«Весела танцювальна розминка» |
Під музику виконуються вправи |
||||||||||
Основна = тренувальна |
20-22 хв/148-168 |
Закріплення набутих вмінь та навичок з: |
||||||||||
|
|
Легкої атлетики: Питання: 1) Як називають л/а? (королевою спорту); 2) На які види вправ розподілена л/а? 3) Які фізичні якості розвиває л/а? Завдання: піднімати стегна під час стрибків та бігу. Естафети: 1. Стрибаючи через фішки, оббігають стійку та передають естафету учням, які стоять попереду, а самі стають в кінець колони. 2. За сигналом перші гравці біжать, перестрибуючи через фішки, оббігаючи стійку, вони передають естафету учням, які стоять попереду, а самі стають в кінець колони. 3. Перші гравці біжать з м’ячем до стійки, кладуть його під неї і біжать назад. Другі гравці біжать до стійки, забирають м’яч та передають його учням, які стоять попереду, а самі стають в кінець колони. І так заново.
|
Фризбі Питання: 1) Фрізбі-Алтимат це - ? (безконтактна гра); 2) Пам’ятаєте, який панує дух гри на майданчику? (взаємоповага, чесна гра, майстерність); 3) Скільки суддів знаходяться на майданчику під час гри? (жодного). Завдання: кидки фрізбі «бекхендом»; прийом диску технікою «бутерброд». Естафети: 1. За сигналом перші гравці біжать разом з фрізбі до фішки, від якої виконують кидок фрізбі боком, після вертаються назад і стають в кінець колони. Другі гравці ловлять фрізбі «бутербродом». 2. Так само гравці біжать до фішки, від якої виконують кидок фрізбі «бекхендом», потім вертаються назад в кінець колони. Другі учні - ловлять фрізбі «бутербродом». |
|||||||||
Фізкультхвилинка: (пальчикова гімнастика) 1) «Привіт». Безіменний палець та мізинець утворюють «ротик», а інші три пальці зажаті в кулачок. 2) «Обнімашки». Долоньки з’єднані разом. Почергово кожні пальці виконують обнімашки. 3) «Долоня-кулак». Почергово то ліву, то праву руку стискати в кулак. 4) «Лайк-Окей». |
Розвивається увага, гальмуються зайві рухи і активізуються необхідні. |
|||||||||||
Клас ділиться на локації: баскетбол, легка атлетика, фрізбі |
||||||||||||
Баскетбол: 1. Вправи на драбині Перший учень веде м’яч правою рукою біля драбини, намагаючись лівою рукою взяти фішку з драбини і покласти поруч (6 фішок стоять на драбині через кожних два прольоти). Другий учень – виконуючи ведення правою рукою, кладе фішки назад на драбину. Після драбини діти ведуть м’яч навколо фішок, вертаючись до драбини (одне коло). Зробити кілька таких кіл. |
Легка атлетика: 1. «Перехресні стрибки» (різні пересування по числам, або усні додавання та забирання чисел. (Розвиває розумові здібності, математичні компетентності).
2. Підкидання своєї хустки на місці, з ривком уперед ловлячи хустинку напарника. Відстань поступово збільшувати. (Розвиток реакції та швидкості). |
Фрізбі: 1. Кидки фрізбі в мішень зі стаканчиками. 2. Кидки фрізбі в ціль.
|
||||||||||
Вправа: баскетбольний ритм під музику Учні виконують під музику ведення м’яча. |
||||||||||||
Заключна = мотиваційна |
5-7 хв / 168-135 |
1. Шикування. 2. Дихальні вправи «обнімашки».
3. Діти виконують домашнє завдання: танцювальний челендж 4. Контроль ЧСС (Частота судинних скорочень) 5. Домашнє завдання: дихальні вправи. 6. Відхід зі спортивного майданчика. |
Вдих носом, руки в сторони. Видих ротом, обійняти себе руками. Рухи виконуються під музику. Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС
Відзначити роботу учнів на уроці.
|
|||||||||
РАЗОМ: |
40 хв |
|
|
|||||||||