Урок НУШ "Здоровим бути - модно!"

Про матеріал
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» З ТЕМИ «ЛЕГКА АТЛЕТИКА, ФРІЗБІ, БАСКЕТБОЛ» у 5-му класі НУШ під назвою: Здоровим бути – модно!
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»

З ТЕМИ «ЛЕГКА АТЛЕТИКА, ФРІЗБІ, БАСКЕТБОЛ»

у 5-му класі НУШ

Солнце мультяшное

Здоровим бути – модно!

Здоровим бути – весело!

Здоровим бути – круто,

Бо це усім – чудова запорука!

 

Тема уроку: Здоровим бути – модно!

Мета уроку:

- Навчальна: закріплення набутих вмінь та навичок з:

1) л/а - біг, стрибки;

2) фрізбі - кидки фрізбі бекхендом; прийом диску технікою «бутерброд»;

3) баскетбол - ведення м'яча лівою та правою рукою.

- Розвивальна: сприяти розвитку спритності, швидкості реакції, загальної витривалості.

- Виховна: виховувати вольові якості, дружні стосунки, взаємодопомогу і відповідальність. Сприяти формуванню здорового способу життя.

Форми і методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в групах.

Обладнання: секундомір, свисток, фризбі, мішень, стаканчики, платочки, баскетбольні м’ячі, обручи, фішки, б/б драбина.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Тривалість уроку: 40 хвилин.

Вчитель: Петрішена Наталія Володимирівна

 

 

ЧАСТИНА УРОКУ

ТРИВАЛІСТЬ   

[1] / ЧСС

 

 

Навчальна: значення в житті людини фізичної культури, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку.

Закріплення набутих вмінь та навичок з: л/а, фризбі, баскетболу

Оздоровча: Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Інформаційно-комунікаційна компетентність, математична, інноваційність, челендж, підприємливість

Уміння вчитися впродовж життя.

Кометентісний та креативний підхід

ВКЛАД ПРЕДМЕТА В ФОРМУВАННЯ КК

Свідомо ставитися до власного здоров`я

Розуміння потреби постійного фізичного вдосконалення

Вступна = адаптаційна

5-6 хв. /

80 – 90 уд/хв.

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці. Мотивація діяльності учнів, пояснення сутності діяльності школярів на уроці.

Контроль ЧСС (Частота судинних скорочень)

Здоровим бути – модно!

Здоровим бути – весело!

Здоровим бути – круто,

Бо це усім – чудова запорука!

Діти, подаруємо один одному посмішку та з гарним настроєм розпочнемо наше цікаве заняття.

 

Шикування у шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд і  самопочуття.

 

Підрахунок ЧСС за 10 с.

У нормі 80 – 90 уд/хв.

Мотивація радості до уроку: діти вголос вигукують із кричалочки слова: «модно!», «весело!», «круто!», «запорука!»

 

Підготовча = пошукова

4 хв/120-138

Ходьба в обхід. Різновиди ходьби:

- на носках, руки на поясі;

- на п’ятах, руки за голову;

- перекати з п’яти на носок;

- стрибки через обручі;

- біг з високим стегном, в кожен квадрат однією ногою.

Перешикування в колону по три.

 

 

Спина пряма, вперед не нахилятися. Чітко фіксувати положення «на носку», інтервал один-півтора кроки.

6 хв/138-148

«Весела танцювальна розминка»

Під музику виконуються вправи

Основна = тренувальна

20-22 хв/148-168

 Закріплення набутих вмінь та навичок з:

 

 

Легкої атлетики:

Питання:

1) Як називають л/а?

(королевою спорту);

2) На які види вправ розподілена л/а?

3) Які фізичні якості розвиває л/а?

Завдання: піднімати стегна під час стрибків та бігу.

Естафети:

1. Стрибаючи через фішки, оббігають стійку та передають естафету учням, які стоять попереду, а самі стають в кінець колони.

2. За сигналом перші гравці біжать, перестрибуючи через фішки, оббігаючи стійку, вони передають естафету учням, які стоять попереду, а самі стають в кінець колони.

3. Перші гравці біжать з м’ячем до стійки, кладуть його під неї і біжать назад. Другі гравці біжать до стійки, забирають м’яч та передають його учням, які стоять попереду, а самі стають в кінець колони. І так заново.

 

Фризбі

Питання:

1) Фрізбі-Алтимат це - ? (безконтактна гра);

2) Пам’ятаєте, який панує дух гри на майданчику? (взаємоповага, чесна гра, майстерність);

3) Скільки суддів знаходяться на майданчику під час гри? (жодного).

Завдання: кидки фрізбі «бекхендом»; прийом диску технікою «бутерброд».

Естафети:

A Young Woman in Jump Catches a Flying Disk in the Game Ultimate Stock  Vector - Illustration of rest, fitness: 105185494Female player is playing ultimate frisbee Vector Image1. За сигналом перші гравці біжать разом з фрізбі до фішки, від якої виконують кидок фрізбі боком, після вертаються назад і стають в кінець колони. Другі гравці ловлять фрізбі  «бутербродом».

2. Так само гравці біжать до фішки, від якої виконують кидок фрізбі «бекхендом», потім вертаються назад в кінець колони. Другі учні - ловлять фрізбі «бутербродом».

Фізкультхвилинка: (пальчикова гімнастика)

1) «Привіт». Безіменний палець та мізинець утворюють «ротик», а інші три пальці зажаті в кулачок.

2) «Обнімашки». Долоньки з’єднані разом. Почергово кожні пальці виконують обнімашки.

3) «Долоня-кулак». Почергово то ліву, то праву руку стискати в кулак.

4) «Лайк-Окей».

 

 

 

Розвивається увага, гальмуються зайві рухи і активізуються необхідні.

Клас ділиться на локації: баскетбол, легка атлетика, фрізбі

Баскетбол:

1. Вправи на драбині

Перший учень веде м’яч правою рукою біля драбини, намагаючись лівою рукою взяти фішку з драбини і покласти поруч (6 фішок стоять на драбині через кожних два прольоти). Другий учень – виконуючи ведення правою рукою, кладе фішки назад на драбину.

Після драбини діти ведуть м’яч навколо фішок, вертаючись до драбини (одне коло). Зробити кілька таких кіл.

Легка атлетика:

1. «Перехресні стрибки» (різні пересування по числам, або усні додавання та забирання чисел.

 (Розвиває розумові здібності, математичні компетентності).

 

1

 

4

0

3

 

2

 

 

2. Підкидання своєї хустки на місці, з ривком уперед ловлячи хустинку напарника. Відстань поступово збільшувати.

(Розвиток реакції та швидкості).

Фрізбі: Signe Et Symbole De Vecteur D'icône De Frisbee D'isolement Sur Le Fond  Blanc, Concept De Logo De Frisbee Illustration de Vecteur - Illustration du  bille, gens: 134155627

1. Кидки фрізбі в мішень зі стаканчиками.

2. Кидки фрізбі в ціль.

Фрисби, Бросок, Игра, Бросок, Бросок Фресби, png thumbnail 

Вправа: баскетбольний ритм під музику

Учні виконують під музику ведення м’яча.

Заключна = мотиваційна

5-7 хв /

168-135

1. Шикування.

2. Дихальні вправи «обнімашки».

 

3. Діти виконують домашнє завдання: танцювальний челендж

4. Контроль ЧСС (Частота судинних скорочень)

5. Домашнє завдання: дихальні вправи.

6. Відхід зі спортивного майданчика.

Вдих носом, руки в сторони.

Видих ротом, обійняти себе руками.

Рухи виконуються під музику.

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС

 

Відзначити роботу учнів на уроці.

 

РАЗОМ:

40 хв

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
13 жовтня 2022
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку