Структура роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Значення інклюзивної освіти для дитини з особливими потребами

Про матеріал
Значення інклюзивної освіти для дитини з особливими потребами. Структура роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

 

 

Структура роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта – Головна – Вінницький технічний ліцей

Значення інклюзивної освіти для дитини з особливими потребами

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
12 січня 2023
Переглядів
539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку