Ступені порівняння прислівників. Способи їх творення.
Номер слайду 2
Мета уроку: навчальна: домогтися засвоєння учнями матеріалу про ступені порівняння прислівників; формувати вміння утворювати і правильно вживати в мовленні прислівники вищого і найвищого ступенів порівняння;розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення; інтереси до вивчення української мови, працювати над збагаченням лексичного запасу слів.виховна: виховувати бережливе ставлення до хліба, повагу до людей, які вирощують його. Тип уроку: урок – подорож.
Номер слайду 3
ЕПІГРАФ УРОКУ:Є хліб – буде пісня. Усна народна творчість
Номер слайду 4
ПОЧИНАЄМО ПОДОРОЖУВАТИ НАШ ЛАЙНЕР ВІДПРАВЛЯЄТЬСЯ ВІД БЕРЕГА
Номер слайду 5
Завдання 2. Виконайте морфологічний розбір даних речень. Із поданих речень випишіть прислівники і від них утворіть ступені порівняння. На столі духм’яно і просторо пахне хліб. На скатертині стоїть старанно випечений хліб. У стінах храмів і колиб сіяє нам святково, як сонце, випечений хліб.
Номер слайду 6
МИ В КРАЇНІ «КАЗКАРІЯ»
Номер слайду 7
НАС ЗАХОПИЛИ ПІРАТИ НЕ ВІДПУСТЯТЬ НАС ДО ТОГО ЧАСУ, ПОКИ МИ НЕ ВИКОНАЄМО ПЕВНІ ЗАВДАННЯ
Номер слайду 8
Дорогі семикласники!Якщо ви бажаєте продовжити свою подораж по чарівних країнах світу, то виконайте запропоновані завдання. Утворіть ступені порівняння поданих прислівників: Обережно, тактовно, делікатно.
Номер слайду 9
КРАЇНА «ФАНТАЗІЯ»
Номер слайду 10
ЗАВДАННЯ ВСЕЗНАЙКА: Напишіть висловлювання на тему: «Хліб – велика річ», використовуючи прислівники. Складіть три речення про хліб, використовуючи прислівники. Утворіть ступені порівняння прислівників: духмяно, приємно.
Номер слайду 11
Молодці!Щасливої подорожі!
Номер слайду 12
Виконати вправу 236. Скласти по два речення з прислівниками. Скласти казку про хліб, використовуючи прислівники. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ( ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ)
Номер слайду 13
Хліб наш насущний, будь з нами довіку В кожній родині, на кожнім столі. В трудну годину і в радість велику, Сійся, родися на рідній землі.