Мета уроку: навчальна: домогтися засвоєння учнями матеріалу про ступені порівняння прислівників; формувати вміння утворювати і правильно вживати в мовленні прислівники вищого і найвищого ступенів порівняння;розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення; інтереси до вивчення української мови, працювати над збагаченням лексичного запасу слів.виховна: виховувати бережливе ставлення до хліба, повагу до людей, які вирощують його. Тип уроку: урок – подорож.
Завдання 2. Виконайте морфологічний розбір даних речень. Із поданих речень випишіть прислівники і від них утворіть ступені порівняння. На столі духм’яно і просторо пахне хліб. На скатертині стоїть старанно випечений хліб. У стінах храмів і колиб сіяє нам святково, як сонце, випечений хліб.