Підготувала:вчитель початкових класів. Козак О. В. Створення інноваційного освітнього середовища початкової школижовтень2023
Номер слайду 2
Сучасне освітнє середовище:осередок творчості, досліджень, нових відкриттів та вражаючих експериментів. Територія дитини, яка спонукає мислити, знаходити нові рішення, мотивує та надихає. 2
Номер слайду 3
Освітнє середовище:безпечне місце;забезпечення потреб;відображення філософії концепції НУШ та освітньої програми. Дитиноцентризм – максимальне наближення навчання і виховання конкретної дитини до її сутності, здібностей і життєвих планів.3 У такому освітньому середовищі є баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми.
Номер слайду 4
Обов’язки вчителя:• поважати кожну дитину • вірити в успішність кожної дитини • бути чесними і визнавати власні помилки• вміти слухати й дотримуватися конфіденційності• бути послідовними й справедливими • мати високі очікування щодо кожного учня,у тому числі учнів з особливими освітніми потребами• цінувати особисті зусилля дітей• організовувати стимулююче навчальне середовище • постійно поновлювати свої знання про дитячий розвиток 4 Учителі мають пам’ятати, що те, як вони навчають, є таким же важливим, як і те, чому вони навчають.
Номер слайду 5
Ефективна індивідуалізація навчального процесу може бути досягнута через організацію навчальних центрів / осередків, які відображають навчальні потреби й інтереси дітей. 5 Сучасний освітній простір. Багатофункціональний, інклюзивний, гнучкий і з креативним дизайном. Та найголовніший показник справді «класної» кімнати — дитина, вмотивована вчитися.
Номер слайду 6
67 обов’язкових осередків для класу НУШОсередок КомунікаціїТематичний Осередок або Зона Відкриттів. Осередок ТишіОсередок Матеріалів. Осередок Новин. Осередок Читання. Осередок Вчителя