Створення квест-кімнати за темою уроку

Про матеріал

Презентація містить практичні рекомендації та приклади створення квест-кімнати за темою уроу. Може бути використано на уроці чи виховній годині.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення квест - кімнати за темою уроку. Ольга Рогожнікова,вчителька хімії та біології НВК № 148 «Планета Щастя» м. Дніпро

Номер слайду 2

Назва «квест» означає «пошук», «пошуки пригод». Квест у школі – це гра, основним принципом якої є покрокове виконання заздалегідь підготовлених завдань. Квести можуть бути командними або індивідуальними. Квест-кімната (Ескейп рум) передбачає пошук виходу з одного чи кількох приміщень за допомогою захованих підказок. Зазвичай має обмеження у часі.

Номер слайду 3

Для чого потрібен освітній веб-квест ?Розвиток інтересу до вивчення предмета. Виявлення учнів, які цікавляться предметом. Підвищення результатів за рахунок змагального формату. Розвиток вміння працювати і приймати рішення в команді. Отримання і вдосконалення навичок використання освітніх програм і сервісів. Стимулювання використання школярами електронних пристроїв в освітніх цілях.

Номер слайду 4

Підготовчий етап. Підготувати цікаві питання-картинки для учнів. Це можна зробити в Power. Point, як звичайну презентацію, обравши при збереженні ТИП ФАЙЛУ малюнок

Номер слайду 5

Які питання обирати?Це можуть бути тестові питання з варіантами відповідіЗадачі Питання відкритого типу. Нестандартні питання. ОБОВ’ЯЗКОВО ПРОНУМЕРУВАТИ ЗАВДАННЯ!

Номер слайду 6

До чого тут тема уроку?Питання можуть бути на закріплення нового матеріалу: З вашої розповіді. З відео фрагменту, що демонструвався на уроці. З таблиці, на яку ви звертали увагу учнів під час уроку. З відповідного параграфу підручника. З домашнього завдання.

Номер слайду 7

Питання № 1

Номер слайду 8

Питання № 2 (приклади)

Номер слайду 9

Як дізнатися, що квест-кімната пройдена?Метою квесту є відкриття дверей, за якими може ховатися кодове слово, QR код з номером наступної квест - кімнати,QR код з посиланням на гугл – форму,мотивуючий малюнок та інше.

Номер слайду 10

Щоб мати можливість переглянути відповіді пізніше оптимально створити google - форму

Номер слайду 11

Достатньо всього 2-х запитань – клас та прізвище учня.

Номер слайду 12

Скопіювати адресу форми та згенерувати QR код.

Номер слайду 13

Вразити учнів квестом за темою уроку можливо!

Номер слайду 14

Оберіть квест-кімнату з 7 запропанованих

Номер слайду 15

Вибір макету квесту. Макет квесту дає можливість розміщення трьох, або п’яти завдань підготовлених у вигляді зображень; чоторьох завдань підготовлених у вигляді зображень + один аудіофайл. Учасники можуть отримати доступ до завдання, а їх рішення дозволить визначити код від дверей для виходу. При відкритті дверей учасники квесту побачать підсумкове зображення.

Номер слайду 16

Завантажити малюнки-питання та малюнок, що відкриється при проходженні квесту. Вписати «Код від дверей» – це послідовність цифр, букв, слів без ком та пробілів, що є відповідями на питання у вказаній Вами послідовності(ось чому потрібно нумерувати завдання!)

Номер слайду 17

Є можливість створити кілька варіантів квест-кімнати, що зменшує вірогідність списування. Або видалити зайвий варіант.

Номер слайду 18

Повідомити учням номер квест-кімнати. РЕЄСТРАЦІЯ НЕ ПОТРІБНА!

Номер слайду 19

А далі починається гра… за Вашими правилами!

Номер слайду 20

Як я пропоную оформити учням записи в зошиті:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Номер питання. Розв’язоквідповідь12+2=42г, д3вебінар. Код від дверей4гдвебінар

Номер слайду 21

Як оцінити?

Номер слайду 22

Давайте людям більше, ніж вони очікують, і робіть це радісно. Діліться своїми знаннями з дітьми. На сьогодні це єдиний відомий спосіб досягти безсмертя. З повагою, Ольга Рогожнікова. Viber - 063-874-34-64

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скрипник Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
27 серпня 2019
Переглядів
2496
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку