Створення квест - кімнати за темою уроку. Ольга Рогожнікова,вчителька хімії та біології НВК № 148 «Планета Щастя» м. Дніпро
Номер слайду 2
Назва «квест» означає «пошук», «пошуки пригод». Квест у школі – це гра, основним принципом якої є покрокове виконання заздалегідь підготовлених завдань. Квести можуть бути командними або індивідуальними. Квест-кімната (Ескейп рум) передбачає пошук виходу з одного чи кількох приміщень за допомогою захованих підказок. Зазвичай має обмеження у часі.
Номер слайду 3
Для чого потрібен освітній веб-квест ?Розвиток інтересу до вивчення предмета. Виявлення учнів, які цікавляться предметом. Підвищення результатів за рахунок змагального формату. Розвиток вміння працювати і приймати рішення в команді. Отримання і вдосконалення навичок використання освітніх програм і сервісів. Стимулювання використання школярами електронних пристроїв в освітніх цілях.
Номер слайду 4
Підготовчий етап. Підготувати цікаві питання-картинки для учнів. Це можна зробити в Power. Point, як звичайну презентацію, обравши при збереженні ТИП ФАЙЛУ малюнок
Номер слайду 5
Які питання обирати?Це можуть бути тестові питання з варіантами відповідіЗадачі Питання відкритого типу. Нестандартні питання. ОБОВ’ЯЗКОВО ПРОНУМЕРУВАТИ ЗАВДАННЯ!
Номер слайду 6
До чого тут тема уроку?Питання можуть бути на закріплення нового матеріалу: З вашої розповіді. З відео фрагменту, що демонструвався на уроці. З таблиці, на яку ви звертали увагу учнів під час уроку. З відповідного параграфу підручника. З домашнього завдання.
Номер слайду 7
Питання № 1
Номер слайду 8
Питання № 2 (приклади)
Номер слайду 9
Як дізнатися, що квест-кімната пройдена?Метою квесту є відкриття дверей, за якими може ховатися кодове слово, QR код з номером наступної квест - кімнати,QR код з посиланням на гугл – форму,мотивуючий малюнок та інше.
Номер слайду 10
Щоб мати можливість переглянути відповіді пізніше оптимально створити google - форму
Номер слайду 11
Достатньо всього 2-х запитань – клас та прізвище учня.
Номер слайду 12
Скопіювати адресу форми та згенерувати QR код.
Номер слайду 13
Вразити учнів квестом за темою уроку можливо!
Номер слайду 14
Оберіть квест-кімнату з 7 запропанованих
Номер слайду 15
Вибір макету квесту. Макет квесту дає можливість розміщення трьох, або п’яти завдань підготовлених у вигляді зображень; чоторьох завдань підготовлених у вигляді зображень + один аудіофайл. Учасники можуть отримати доступ до завдання, а їх рішення дозволить визначити код від дверей для виходу. При відкритті дверей учасники квесту побачать підсумкове зображення.
Номер слайду 16
Завантажити малюнки-питання та малюнок, що відкриється при проходженні квесту. Вписати «Код від дверей» – це послідовність цифр, букв, слів без ком та пробілів, що є відповідями на питання у вказаній Вами послідовності(ось чому потрібно нумерувати завдання!)
Номер слайду 17
Є можливість створити кілька варіантів квест-кімнати, що зменшує вірогідність списування. Або видалити зайвий варіант.
Номер слайду 18
Повідомити учням номер квест-кімнати. РЕЄСТРАЦІЯ НЕ ПОТРІБНА!
Номер слайду 19
А далі починається гра… за Вашими правилами!
Номер слайду 20
Як я пропоную оформити учням записи в зошиті:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Номер питання. Розв’язоквідповідь12+2=42г, д3вебінар. Код від дверей4гдвебінар
Номер слайду 21
Як оцінити?
Номер слайду 22
Давайте людям більше, ніж вони очікують, і робіть це радісно. Діліться своїми знаннями з дітьми. На сьогодні це єдиний відомий спосіб досягти безсмертя. З повагою, Ольга Рогожнікова. Viber - 063-874-34-64