Презентація містить практичні рекомендації та приклади створення квест-кімнати за темою уроу. Може бути використано на уроці чи виховній годині.
Назва «квест» означає «пошук», «пошуки пригод». Квест у школі – це гра, основним принципом якої є покрокове виконання заздалегідь підготовлених завдань. Квести можуть бути командними або індивідуальними. Квест-кімната (Ескейп рум) передбачає пошук виходу з одного чи кількох приміщень за допомогою захованих підказок. Зазвичай має обмеження у часі.
Для чого потрібен освітній веб-квест ?Розвиток інтересу до вивчення предмета. Виявлення учнів, які цікавляться предметом. Підвищення результатів за рахунок змагального формату. Розвиток вміння працювати і приймати рішення в команді. Отримання і вдосконалення навичок використання освітніх програм і сервісів. Стимулювання використання школярами електронних пристроїв в освітніх цілях.
Вибір макету квесту. Макет квесту дає можливість розміщення трьох, або п’яти завдань підготовлених у вигляді зображень; чоторьох завдань підготовлених у вигляді зображень + один аудіофайл. Учасники можуть отримати доступ до завдання, а їх рішення дозволить визначити код від дверей для виходу. При відкритті дверей учасники квесту побачать підсумкове зображення.