“ Створення сприятливих психолого – педагогічних умов для вивчення математики” підготувала вчитель – методист Нікітіна Г. Г. 5 : 4 А
Номер слайду 2
Сучасні учні Які вони?
Номер слайду 3
Які вони?
Номер слайду 4
такі такі такі такі
Номер слайду 5
І ось такі
Номер слайду 6
Чому школярі не завжди хочуть вчитися ?
Номер слайду 7
Проблеми сучасних дітей Брак батьківської уваги або гіперопіка Брак живого спілкування Труднощі соціалізації
Номер слайду 8
Типові помилки Ми говоримо різними мовами Намагаємося криком заборонити щось або донести якусь інформацію Сприймаємо інтелектуальну обдарованість за соціальну зрілість Живемо старими цінностями, не намагаємося змінюватися
Номер слайду 9
Як подолати небажання вчитися?
Номер слайду 10
Пошуки відповіді Чому навчати ? За допомогою чого ? Де і коли ? Чому, навіщо ? Як навчати ?
Номер слайду 11
Творча лабораторія вчителя Створення довірливих сосунків з учнями Врахування вікових та індивідуальних особливотей учнів Розкриття творчих здібностей учнів Навчально - методична робота Вдосконалення матеріально-технічної бази кабінету Шляхи реалізації проблеми: Позакласна робота з учнями Шляхи реалізації проблеми:
Номер слайду 12
Розробка нестандартних уроків для участі у обласному ярмарку «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини» (2009 р., 2015р.) Розробка нестандартних уроків з комп'ютерною підтримкою Розробка презентацій до уроків Публікація розробок уроків в Учительському журналі он лайн(2013 р.) Виступи на засіданнях педради (2011 р, 2013 р, 2014, 2015р.) На районному семінарі для молодих вчителів математики “Соціалізація особистості учня в освітньому просторі в процесі викладання математики” 2016р. Навчально - методична робота
Номер слайду 13
Розкриття творчих здібностей учнів Творчі завдання для учнів: Складання казок, віршів, кросвордів. Створення презентацій, проектів, комп'ютерних програм. Виготовлення моделей геометричних тіл. Індивідуальна робота з обдарованими.
Номер слайду 14
Вдосконалення матеріально-технічної бази кабінету
Номер слайду 15
Вивчення особових справ учнів 5 класів Врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів Вивчення особових справ учнів 5 класів. Виявлення здібних та слабких учнів, використання для них різнорівневих та індивідуальних завдань. Вибір форм та методів навчання у відповідності З їх віковими особливостями.
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Повага до особистості кожного учня Виховання взаємоповаги між учнями Розвиток математичної мови учнів Формування навичок самоаналізу та взаємоаналізу Створення сприятливих умов на уроці