ДЗВОНИК ВСІМ НАМ ДАВ НАКАЗ: ДО РОБОТИ ШВИДШЕ В КЛАС! БІЛЯ ПАРТИ СТАНЕМО ЧЕМНО — ПЛИНЕ ЧАС ХАЙ НЕДАРЕМНО. БУДЕМО УВАЖНІ І СТАРАННІ ВСІ, СЯДЕМО РІВНЕНЬКО НА МІСЦЯ СВОЇ.
Номер слайду 2
ГРА «ЗНАЙДИ ВІДПОВІДНІСТЬ». РОБОТА В ГРУПАХ. НЕОБХІДНО ЗНАЙТИ ВІДПОВІДНІСТЬ ГЕРОЇВ ТА ЇХ ВІДОБРАЖЕНЬ
Номер слайду 3
ОБВЕДИ НАЛАШТУВАННЯ ІНСТРУМЕНТА, ЯКЕ БУЛО ВСТАНОВЛЕНЕ ДЛЯ СТВОРЕННЯ КОЖНОГО ЗОБРАЖЕННЯ
Номер слайду 4
ГРА “РОЗГАДАЙ РЕБУС”
Номер слайду 5
СТВОРЕННЯ ТА РЕДАГУВАННЯ НЕ СКЛАДНИХ МАЛЮНКІВ
Номер слайду 6
Короткий огляд навчального відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MPv2zBBqdR8
Номер слайду 7
КРЕСЛЯРСЬКО-ГРАФІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ Всі інструменти редактора, крім Ластику, виконують малювання основним кольором. Ластик стирає зображення, замінюючи його фоновим кольором. Лінія призначена для креслення прямих при протягуванні миші. Олівець призначений для малювання довільних ліній. Товщину задають в налаштуванні. Крива служить для побудови гладких кривих ліній. Товщину вибирають в налаштуванні. Побудова проводиться в три прийоми: проводять пряму лінію, потім клацанням і простяганням в стороні від лінії задають перший і другий радіуси кривизни. Пензлі використовується для вільного малювання довільних кривих, а також для малювання методом набивання. Спочатку вибирають форму кисті в палітрі настройки, а потім клацаннями лівої кнопки миші наносять відбитки на малюнок. Прямокутник необхідний для малювання прямокутних фігур протягуванням миші. Якщо тримати клавішу Shift, будується квадрат. Можна вибрати метод заповнення прямокутника: без заповнення, заповнення основним і фоновим кольором. Скруглений прямокутник аналогічний прямокутника, але з округленими кутами. Багатокутник призначений для малювання довільних багатокутників, створюваних серією клацань з протягуванням. Замкнута фігура може автоматично заливатися фарбою відповідно до варіанта заповнення, обраним в налаштуванні. Овал дозволяє зображати еліпси і кола (натиснувши клавішу Shift).
Номер слайду 8
ІНСТРУМЕНТ ВИДІЛЕННЯ Формує прямокутну виділену область, а Виділення довільної області - довільну. З виділеної областю можна чинити так, як у всіх додатках Windows: її можна видалити, копіювати і вирізати в буфер обміну, вставити з буфера обміну. Для розмноження фрагментів засто-совують копіювання і вставку виділеної області.
Номер слайду 9
ОПЕРАЦІЇ З КОЛЬОРОМ Для роботи з кольором призначені інструменти Заливка кольором і Палітра, використовується палітра кольорів. Заливка кольором служить для заповнення замкнутих контурів основним або фоновим кольором. Заливка основним кольором виконується клацанням лівої кнопки миші, а заливка фоновим кольором - клацанням правої кнопки. Якщо контур не замкнутий, інструмент працює неправильно; в цьому випадку слід виконати команду Правка, Скасувати. Палітра дозволяє вибрати основний або додатковий колір не з палітри фарб, а безпосередньо з малюнка. Це важливо, коли потрібно забезпечити тотожність кольору в різних областях зображення. Після вибору інструменту покажчик наводять на ділянку малюнка з потрібним кольором і клацають кнопкою миші. Клацання лівою кнопкою встановлює поточний колір основним, а правою - фоновим. Палітра кольорів містить невеликий набір різних кольорів для вибору. Якщо потрібний колір у палітрі відсутній, слід виконати команду Зміна кольорів. Діалогове вікно Зміна палітри дозволяє формувати довільний колір.
Номер слайду 10
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Раз — підняти руки вгору, Два - нагнутися додолу. Три, чотири — прямо стати. Будем знову починати. Руки в боки, руки так, Руки вгору, як вітряк. Вище руки підніміть і голівки потрясіть. Нахил вліво — раз, два. три Нахил вправо — раз, два три. Нахилились, розігнулись. Навкруг себе повернулись. Раз присядьте. Два присядьте. І за парти тихо сядьте.
Номер слайду 11
ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ. ГРА «НЕ МОЖНА!». РОБОТА В ГРУПАХ. УЧНІ ДІЛЯТЬСЯ НА 2 ГРУПИ. ЯКЩО ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ - «НЕ МОЖНА» ТУПОТИТЬ ПЕРША КОМАНДА, ЯКЩО – «МОЖНА», ТО ДРУГА. Включати та виключати комп’ютер без дозволу вчителя. Запускати програми без дозволу вчителя. Кожні п’ять хвилин намагатися відривати очі від екрану. Сидіти за комп’ютером вільно, без напруги, не сутулячись і не навалюючись на спинку стільця. Заходити в мережу без дозволу вчителя. Бути уважним, дисциплінованим, обережним.
Номер слайду 12
РОБОТА НА КОМП’ЮТЕРІ 1. Створити малюнок за зразком, використовуючи знання та вміння з теми. 2. Зробити фон малюнка (колір на вибір учня).
Номер слайду 13
ВИКОНАННЯ ВПРАВИ ДЛЯ ЗНЯТТЯ ЗОРОВОЇ ВТОМИ Очі швидко обертаємо, Головою не хитаємо. Вліво раз, два, три, чотири. Вправо стільки ж повторили. По колу очі обертаємо І все навколо розглядаємо. Раз коло, два, і три, чотири. Щільніше очі ми закрили. На п’ять і шість їх потримали І потім знову закружляли.
Номер слайду 14
ГРА «ШЕРЛОК ХОЛМС». РОБОТА В ГРУПАХ Групам пропонується прочитати текст, запропонований учителем і скласти до нього якнайбільше запитань. Кожна з груп по черзі зачитують запитання одна одній, інша група відповідає коротко на запитання. Гуртом визначається найдовший список запитань. Учитель відзначає найбільш активних гравців.
Номер слайду 15
ПІДСУМКОВА БЕСІДА. МЕТОД «ПРЕС» Орієнтований алгоритм відповіді: Я вважаю… Тому що… Наприклад… Отже…