Створення творчої роботи з бісеру «Фантазійне бісероплетіння»

Про матеріал

Завдання заняття:

• формувати знання про вироби з бісеру;

• ознайомити з технологією виготовлення роботи з бісеру.

• навчити дітей цікаво проводити своє дозвілля.

• узагальнити отримані знання про бісер.

Розвиваючі:

• сприяти розвитку смаку;

• сприяти розвитку дрібної моторики.

• розвивати творчу самостійність, викликати бажання фантазувати;

Виховні:

• сприяти залученню дітей до творчості;

• виховувати акуратність, працьовитість і почуття взаємодопомоги, прагнення доводити розпочате до кінця.

• створити сприятливу атмосферу для неформального спілкування дітей, захоплених спільною справою.

Перегляд файлу

 

КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ «ДИВОСВІТ»

КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створення творчої роботи з бісеру «Фантазійне бісероплетіння»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

керівник гуртка «Бісеринка»

Зубчук Оксана Ілларіонівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг

 

 

 

 

Тема заняття: Створення творчої роботи з бісеру «Фантазійне бісероплетіння».

Мета заняття: Розробити і виконати творчу роботу з бісеру з дітьми.

Завдання заняття:

• формувати знання про вироби з бісеру;

• ознайомити з технологією виготовлення роботи з бісеру.

• навчити дітей цікаво проводити своє дозвілля.

• узагальнити отримані знання про бісер.

Розвиваючі:

• сприяти розвитку смаку;

• сприяти розвитку дрібної моторики.

• розвивати творчу самостійність, викликати бажання фантазувати;

Виховні:

• сприяти залученню дітей до творчості;

• виховувати акуратність, працьовитість і почуття взаємодопомоги, прагнення доводити розпочате до кінця.

• створити сприятливу атмосферу для неформального спілкування дітей, захоплених спільною справою.

Методи:

Словесний - бесіди, пояснення, інструктаж, опитування;

Наочний - демонстрація готового виробу;

Практичний тренінг, виконання роботи під керівництвом педагога.

Форма заняття:

Комбіноване заняття - бесіда, інструктаж, робота під керівництвом педагога, самостійна робота, опитування.

Прийоми: Бесіда, опитування, розбір нового матеріалу, аналіз зразків, пояснення з використанням наочності, показ практичних дій, практична робота, індивідуальна робота, підведення підсумків.

Планований результат (відстежується за трьома рівнями складності):

1.Репродуктивный - виготовлення елементів за шаблоном.

2.Частично-пошуковий - вибір кольору намистин, кількості елементів за вибором вихованця.

3.Творчий - самостійний підбір, компонування елементів і їх кількості, вибір колірної гами.

Структура навчального заняття:

  1. Організаційна частина (1 хвилина).

Діти проходять і розсідаються по своїх місцях.

  1. Вступна частина: Бесіда з дітьми (7 хвилин).

Вихователь повідомляє дітям тему, пояснює, як буде проходити заняття.

  1. Вступний технологічний інструктаж (4 хв).

Педагог розповідає технологічні етапи роботи над виробом.

  1. Самостійна робота, поточний інструктаж педагога (15 хвилин).

Педагог показує і поетапно виконує роботу, періодично обходячи дітей, допомагаючи і вказуючи на помилки.

5) Динамічна пауза, фізхвилинка (2 хвилини).

6) Підбиття підсумків.(5 хвилин).

Керівник, обговорюючи з дітьми їх роботи, задає контрольні питання і м'яко вказує на помилки і недоліки в роботі, зазначає удачі.

7) Завершення роботи (1 хвилина).

Хід заняття:

  1. Організаційна частина.

Діти проходять і розсідаються по своїх місцях.

Завдання: емоційно настроїти дітей на творчу активність на занятті.

Привітатися з дітьми. Продемонструвавши готові зразки бісерних елементів, зорієнтувати дітей на співпрацю, взаєморозуміння, творчість. Повідомити тему заняття.

Діти сідають за столи. На столах - олівці, двосторонній папір з клейкою поверхнею ножиці, тарілочки для роботи з бісером, на окремому столику - бісер, дріт.

Керівник: починаємо займатися, час дарма не втрачаємо.

  1. Вступна частина (приблизний текст): Бесіда з дітьми.

Завдання: залучити дітей в обговорення по темі бесіди.

Керівник: Діти, а ви знаєте, що таке бісер? Бісер це маленькі декоративні намистини з отвором для нанизування на нитку, волосінь або дріт. Бісероплетіння - один із старовинних і досить поширених видів народної творчості. Виготовлення прикрас з бісеру має дуже давню історію. Навіть тоді, коли ще не було бісеру як такого, людина одягав собі на шию нитки бус з красивих камінчиків або іклів убитих тварин. У розкопках древніх багатьох народів, що населяли нашу планету, були виявлені оброблені камені із просвердленими дірочками. В якості прикрас використовувалися такі природні матеріали, як мушлі, кігті і кістки різних тварин. З розвитком ремесел починають попадатися металеві намистини. А близько 4-го тисячоліття до нашої ери було винайдено склоробство.

Керівник:

3) Вступний технологічний інструктаж.

Завдання: сформулювати алгоритм діяльності.

Керівник: Технік роботи з бісером дуже багато, але виготовлення творчої роботи з бісеру найбільше походить на техніки - «Бісерна мозаїка» і «Бісерне панно» .

Педагог показує приклад роботи в подібній техніці.

Керівник: Для роботи нам знадобляться наступні матеріали: бісер різних кольорів та розміру, ножиці, паперові схеми, дріт, волосінь.

Пояснення правил техніки безпеки (робота з ножицями, дротом) і нагадування про правильної посадки за партою під час роботи.

Керівник: В ході заняття ви повинні дотримувати правила по техніці безпеки при роботі з ножицями і бісером. Крім цього, ви повинні стежити за поставою, сидіти рівно, не дивитися на роботу збоку.

Керівник: Давайте розглянемо, які прикраси можна зробити з бісеру (показ зразків). Як вони зроблені? Коротка розповідь про етапи роботи над виробами з демонстрацією зразків.

Зробити акцент на творчу роботу. Творчість - самостійна робота із застосуванням фантазії і уяви.

4) Самостійна робота, поточний інструктаж керівника.

Завдання: активізувати дітей на творчий пошук.

Під час самостійної роботи звертати увагу на якість роботи, надавати допомогу неуспішним, звертати увагу на усунення загальних недоліків.

Для одного виробу можна використовувати кілька деталей. Тоді елемент вийти об'ємним і більш складним.

Діти доробляють і покращують свої роботи. Керівник надає допомогу по мірі необхідності.

Керівник: Отже, діти, наші прикраси готові. Давайте оформимо їх. Робота завершена.

5) Динамічна пауза, фізхвилинка.

Розминка. Пальчикова гімнастика.

Керівник: (Пальці обох рук складені «пучкою». Руки рухаються хвилею від плеча, зображуючи пірнаючих рибок.)

Рибки плавали, пірнали

В чистій тепленькій воді.

6)Підведення підсумків.

Керівник: Давайте подивимося, що у вас вийшло.

Педагог, розглядаючи з дітьми готові роботи, у порядку черговості, задає питання і коректно вказує на помилки і недоліки в роботі, зазначає удачі, цікавиться, кому заняття сподобалося і навпаки, хто і з якими труднощами зіткнувся при виготовленні виробу.

Завдання: залучити дітей до оцінки виконаних робіт.

7)Завершення роботи.

Подякувати дітям за співпрацю. Діти хором можуть подякувати один одному. Прибрати робочі місця (діти). Попрощатися з дітьми.

 

 

1

 

doc
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
1267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку