УРОК № 26
Тема. Практична робота № 9 «Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора»
Мета:
Тип уроку: формування знань, умінь та навичок.
Базові поняття й терміни: звіт, конструктор звіту, заголовок, колонтитули, область даних.
Структура уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІV. Застосування знань, умінь та навичок
V. Усвідомлення нових знань
VI. Підведення підсумків уроку
VII. Домашнє завдання
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
IІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Часто виникає необхідність створити певні підсумкові документи, наприклад, звіт про успішність учнів класу. Як за певною інформацією створити звіт і надрукувати його?
IV. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК
Практична робота № 9 «Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора»
Інструктивна картка
Практичне завдання: «Редагування запитів і форм за допомогою конструктора».
Проблемне завдання: Чим суттєво відрізняється режим Конструктора від Майстра та його переваги?
Інструктаж із техніки безпеки.
Завдання:
1. Створити запит на вибірку про всіх майстрів, їх прізвища та спеціальність.
2. Створити форму до таблиці в БД Майстри. (D:\ практична\практична.mdb)
Хід роботи:
Створіть запити на вибірку та форму до таблиці в БД Майстри для цього відкрийте файл D:\ практична\практична.mdb
І Створення запитів
Для цього виберіть:
Для цього виберіть:
ІІ Створення форм
1. Створити форму у режимі конструктора
Для цього виберіть:
VI. УСВІДОМЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Пропонуємо учням дати відповіді на запитання, при цьому можна обговорювати їх попарно (в межах парти).
VІI. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Учні звітують про результати виконання практичного завдання, колективно обговорюють помилки, яких припустилися під час роботи.
VІII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати конспект уроку та відповідний параграф підручника.