Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора

Про матеріал
План конспект уроку з теми "Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора".
Перегляд файлу

УРОК № 26

task3Тема. Практична робота № 9 «Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора»

Мета:

  • Формувати навички: створювати звіти різних типів; аналізувати структуру звіту; друкувати звіти;
  • Формувати вміння чітко й лаконічно висловлювати думки
  • Виховувати уважність, дисциплінованість під час роботи за ПК.

Тип уроку: формування знань, умінь та навичок.

Базові поняття й терміни: звіт, конструктор звіту, заголовок, колонтитули, область даних.

Структура уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  1. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Застосування знань, умінь та навичок

V. Усвідомлення нових знань

VI. Підведення підсумків уроку

VII. Домашнє завдання

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

IІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Часто виникає необхідність створити певні підсум­кові документи, наприклад, звіт про успішність учнів класу. Як за певною інформацією створити звіт і надрукувати його?

IV. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

Практична робота № 9 «Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора»

Інструктивна картка

  1. Відкрити БД (C:\Група___\Бази даних\Центр…).
  1. Перейти на вкладку Звіт. Створити звіт за допомогою Майстра звітів, використовуючи створений на минулому уроці запит.
  2. Відкрити запит у режимі Конструктора. Зробити заголовок Звіт до завдання.
  1. Зберегти звіт та закрити його.
  2. За необхідності, за вказівкою вчителя, вимкнути комп'ютер.

Практичне завдання: «Редагування запитів і форм за допомогою конструктора».

Проблемне завдання: Чим суттєво відрізняється режим Конструктора від Майстра та його переваги?

Інструктаж із техніки безпеки.

Завдання:

1. Створити запит на вибірку  про  всіх   майстрів,  їх прізвища   та  спеціальність.  

2. Створити форму до таблиці в БД Майстри. (D:\ практична\практична.mdb) 

Хід роботи:

Створіть запити на вибірку та форму до таблиці в БД Майстри для цього відкрийте файл D:\ практична\практична.mdb 

 

І Створення запитів

  1. У  режимі  конструктор  створіть  запит   на  вибірку  даних  про  всіх   майстрів,  їх ПІБ, спеціальність та телефон.

Для цього виберіть:

  • Створити → Конструктор →Майстри →Добавити→Закрити
  • В рядку поле оберіть ПІБСпеціальністьТелефон натисніть
  • Виділити поле Спеціальність та відсортувати за зростанням 
  • Виділити поле Ім’я та поміняти ім’я Ірина на Аліна, натисніть в вкладці Замена зробіть відповідну заміну імен.
  1. В створеному Запиті створіть  запит   на  вибірку  даних про  всіх   майстрів,  їх ПІБ, спеціальність (спеціальність – з якої Ви отримаєте диплом по закінченню ліцею) та телефон.

Для цього виберіть:

  • Режим Конструктор → в стовпчику спеціальність  в рядку Условие отбора наберіть з клавіатури свою професію (наприклад, перукар) → виконати запит 

ІІ Створення форм

1. Створити форму у режимі конструктора

Для цього виберіть:

  •  В базі даних Майстри вибираємо об’єкт Форми
  • Збільшить область даних (затисніть ЛКМ в нижньому правому кутку форми та потягніть)
  • На панелі інструментів вибираємо Напис та у лівому верхньому куті виводимо приблизно розміром 5х5  та вводимо з клавіатури свою майбутню професію.
  • Переклацніть поряд та знову клацніть на тексті.
  • На панелі форматування виберіть шрифт до сподоби, розмір шрифту, курсив, виберіть колір заливки, та тексту.
  • На панелі інструментів Малюнок виберіть фото з  D:\ практична\ foto.jpg натисніть ОК, якщо потрібно зменшить або збільшить  розміри рамки.
  • З режиму конструктора  перейдіть до режиму форми.

 

VI. УСВІДОМЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

Пропонуємо учням дати відповіді на запитання, при цьому можна обговорювати їх попарно (в межах парти).

  1. Для чого використовують звіти в базах даних?
  2. За допомогою чого і як створюють звіти?

VІI. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Учні звітують про результати виконання практичного завдан­ня, колективно обговорюють помилки, яких припустилися під час роботи.

VІII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати конспект уроку та відповідний параграф підручника.

 

docx
Додано
3 червня 2021
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку