Сучасні освітні технології та методи їх використання в ЗДО

Про матеріал
Сучасні освітні технології – це цілеспрямований системний набір прийомів , засобів організації навчальної діяльності, що охоплює весь процес навчання від визначення мети до отримання результатів . Система ґрунтується на внутрішніх умовах навчання . Тому сучасні освітні технології пов'язані з ідеями та досвідом психології , соціології, системного аналізу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасні освітні технології та методи їх використання в ЗДО Підготувала : вихователь Нашутиська В.І. ЗДО № 8 м. Вараш

Номер слайду 2

Сучасні освітні технології – це цілеспрямований системний набір прийомів , засобів організації навчальної діяльності, що охоплює весь процес навчання від визначення мети до отримання результатів . Система ґрунтується на внутрішніх умовах навчання . Тому сучасні освітні технології пов'язані з ідеями та досвідом психології , соціології, системного аналізу.

Номер слайду 3

Мнемотехніка. Мнемотехніка – це процес засвоєння нової інформації за допомогою спеціальних методів та прийомів. Це нова освітня технологія , що допомагає кожній дитині комфортно легко здобувати знання у будь якому віці. Мнемотехніка використовує природні механізми пам'яті мозку і дозволяє повністю контролювати процес запам'ятовування , збереження і пригадування інформації.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Опорні схеми. Вчити дітей дошкільного віку складати описові розповіді – дуже важливий аспект їхнього розвитку. Уміння дитини точно лаконічно й образно описати предмет сприяє удосконаленню його мовлення , мислення , пам'яті. Одним із прийомів , які значно полегшують дитині складання описового оповідання, є використання наочно опорних схем. З їх допомогою висловлювання дитини стають чіткими зв'язними та послідовними.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Коректурні таблиці-це інформативно-ігрове поле з різною кількістю клітинок (від 9 до 25) заповнене предметними картинками (цифрами або буквами , геометричними фігурами , символами чи знаками). Картинки добирають за змістом тематично. Тематична палітра коректурних таблиць може бути досить широкою . Вона майже не змінюється в різних вікових групах, розширюється лише змістовне наповнення та урізноманітнюючі зв'язки між елементами теми. Мета роботи з коректурними таблицями : допомогти дітям усвідомити системність , цілісність реально мінливого світу , підвести до реального розуміння загальних законів буття, про взаємозв'язок усього суттєвого. Максимально реалізувати пізнавальну активність дітей під час дослідницької роботи та спрямувати компетентності , активності , ініціативності , креативності , самостійності. Спонукати дітей творити , обмінюватися думками та міркуваннями , висловлювати свої позиції , дивування милування пов'язані зі сприйманням чогось нового.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Палички Кюїзенера – це набір паличок для лічби, які ще називають «числа в кольорі», «кольоровими паличками”, “кольоровими числами”, “кольоровими лінієчками”. Палички Кюїзенера для лічби є багатофункціональним математичним посібником, яке дозволяє “через руки” дитини формувати поняття числової послідовності, складу числа, відношень «більше – менше», «право – ліво», «між», «довше», «вище» і багато іншого , Набір сприяє розвитку дитячої творчості, розвитку фантазії і уяви, пізнавальної активності, дрібної моторики, наочно-дієвого мислення, уваги, просторового орієнтування, сприйняття, комбінаторних і конструкторських здібностей.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Блоки Дьєнеша. Блоки Дьєнеша - це набір з 48 геометричних фігур:чотирьох форм (кола, трикутники, квадрати, прямокутники);трьох кольорів (червоні, сині і жовті фігури);двох розмірів (великі і маленькі фігури);двох видів товщини (товсті і тонкі фігури). За задумом Дьєнеша в наборі блоків немає жодної однакової фігури. Кожна геометрична фігура характеризується чотирма ознаками: формою, кольором, розміром та товщиною. Мета створення умов для розвитку елементарних прийомів логічного мислення як способів пізнавальної діяльності у дошкільників через використання логічних фігур і блоків Дьєнеша.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Квадрат Воскобовича. Квадрат Воскобовича – це один з «інструментів» чудової колекції розвиваючих ігор педагога-винахідника В'ячеслава Воскобовича. Він вміє перетворюватися в різні предмети і попутно «повідомляє» дітям про різні геометричні властивості фігур. Користь цих ігор полягає в тому, що в процесі занять активно використовується: - логічне мислення;- творче, або образне сприйняття; - дрібна моторика (і, як наслідок, розвиток мовлення);- математичне мислення (вивчення геометрії - яскравий тому приклад);- уваги (дитина вчиться концентруватися, не відволікатися);- прагнення виконати поставлене завдання і отримати результат;- пам'ять;- інтелект;- уява (багато гри засновані на казках).

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Компютерні та мультимедійні технологіїОдним з сучасних напрямків роботи є компютерні та мультимедійні технології у дошкільній освіті стає все більш актуальним , оскільки дозволяє , у найбільш доступній та привабливій формі , досягти нової якості знань , розвивати логічне мислення дітей , підсилити творчу складову навчальної праці , максимально сприяючи підвищенню якості освіти дошкільнят

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Дякую за увагу

pptx
Додано
21 березня 2023
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку