Сума кутів трикутника. Розв’язування задач.

Про матеріал

Формування навичок застосування теореми про суму кутів трикутника до розв'язування задач; розвивати логічне мислення учнів; виховувати і розвивати вміння спілкуватися.

Перегляд файлу

Геометрія, 7 клас                                                           вч. Матвійчук О.А., ЗСШ №212

 

Тема. Сума кутів трикутника. Розв’язування задач.

Мета. Формування навичок застосування теореми про суму кутів трикутника до розв’язування задач; розвивати логічне мислення учнів; виховувати і розвивати вміння спілкуватися.

 

                                                    Хід уроку

 

І.Повторення вивченого матеріалу ( у вигляді гри “математичний футбол”: І частина – “розминка голкіперів”, запитання задає учитель; ІІ частина –“тренування гравців”, запитання задають учні)

Запитання учителя:

1.Ознака паралельності прямих

2.Теорема про суму кутів трикутника

3.Що таке  зовнішній кут трикутника?

4.Який трикутник називається прямокутним?

5.Які сторони трикутника називаються катетами?

6.Яка із сторін прямокутного трикутника називається гіпотенузою?

7.Чому дорівнює сума гострих кутів трикутника?

Запитання учнів:

1.Який трикутник називається рівнобедреним?

2.Властивість рівнобедреного трикутника

3.Скільки є ознак рівності прямокутних трикутників?

4.Назвати ознаки рівності прямокутних трикутників

5.Як називаються сторони прямокутного трикутника, що утворюють прямий кут

6.Як  називається сторона прямокутного трикутника, що лежить проти кута 90?

7.Сформулювати означення бісектриси кута

8.Чому дорівнює сума зовнішніх кутів трикутника?

Запитання готують учні

ІІ. Розв’язування задач

а)знайти  х (задачі розв’язуються усно)

                           

 

 

 

 

 

(1)               

 

 

 

 

 

 

 

(2)

 

 

 

б)розв’язування задач за готовим малюнком

                                                                         Дано: АВ=ВС, MNМС

                                                                       Довести, що: MN=MC

 

 

 

 

 

 

( Колективне розв’язування задачі, записати розв’язування у зошити)

в)текстова задача ( намалювати малюнок; записати коротко умову задачі; записати розв’язування “по крокам “)

Задача                     

                                                                                           Доведіть, що бісектриса зовнішнього кута при вершині рівнобедреного трикутника паралельна основі.

(О.В.Погорєлов, №37)

 

 

 

 

 

 Учень на дошці записує розв’язання задачі; пояснює усьому класу.

Дану задачу задаю додому.

Резерв

                                                                   Завдання:  Знайти А

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.Підсумок уроку

Учитель: Які твердження ми використовували при розв’язуванні задач?

Відповіді учнів: 1.Сума кутів трикутника дорівнює 180;

2.У рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні;

3.Зовнішній кут трикутника дорівнює сумі двох внутрішніх кутів, не суміжних з ним;

4.Вертикальні кути рівні;

5.Ознаку паралельності прямих;

6.Сума суміжних кутів дорівнює 180

 

Оцінки за урок

 

ІУ. Домашнє завдання

параграф 4, пункт 33, 34, задачі №29 (1), 31, 34

doc
Додано
25 вересня 2018
Переглядів
2761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку