Практично-лабораторна робота №1 "Взаємне розміщення прямих; прямої і площини; прямої і точки, пів прямих та відрізків".

Про матеріал

Практично- лабораторна робота №1 "Взаємне розміщення прямих; прямої і площини; прямої і точки, пів прямих та відрізків"може бути використанапід час повторення та систематизації матеріалу як в кінці навчального року так і під час узагальнюючих уроків, використовуючи різні форми і методи проведення уроків.

Перегляд файлу

Практично-лабораторна робота №1

Тема. Взаємне розміщення прямих; прямої і площини; прямої і точки, пів прямих та відрізків.

Мета. Довести однокласникам, вчителю, що знання, вміння та навички по даній темі членів групи глибокі та міцні; спробувати самостійно узагальнити, показати рівень оволодіння знаннями; наскільки розширилися знання, уява, досвід, світогляд членів групи; показати на прикладах, де набуті знання допоможуть в житті; знайти місце набутих знань у системі власних уявлень.

План роботи.

І.Знайти та описати (по можливості проілюструвати або презентувати за допомогою ПК), де  в навколишньому середовищі зустрічаються взаємне розміщення :

  а)прямих;

  б)прямих і точок;

  в)пів прямих, відрізків;

  г)паралельних відрізків (прямих)

  д)перпендикулярних відрізків (прямих).

ІІ. Дослідити наявність перпендикулярних  та паралельних прямих (відрізків) в рослинному світі. Зробити висновок.

ІІІ. Підготувати відповіді на запитання.

  1. Сформулювати основні властивості належності точок і прямих.
  2. Сформулювати основні властивості вимірювання відрізків.
  3. Сформулювати основну властивість розміщення точок відносно прямої на площині.
  4. Що таке пів пряма або промінь? Які пів прямі називаються доповняльними?
  5. Яка фігура називається кутом?
  6. Сформулювати основні властивості вимірювання кутів.
  7. Сформулювати основні властивості відкладання відрізків і кутів.
  8. Які прямі називаються паралельними?
  9. Які прямі називаються перпендикулярними?
  10. Сформулювати основну властивість паралельних прямих.

ІV. Підготувати розв’язання (на вибір) три із запропонованих задач.

  1. На відрізку МК довжиною 24 см взято точку Р. Знайти довжини відрізків МР і РК, якщо їх довжини відносяться як 1 : 3.
  2. Між сторонами кута (ав), що дорівнює 60°, проходить промінь с. знайти кути (ас) і (вс), якщо кут (ас) на 30° більший за кут (вс).
  3. На промені АВ взято точку С. Знайти довжину відрізка ВС, якщо АВ = 1,5 м, а АС = 0,3 м.
  4. Трикутники АВС і РКД рівні. Кути трикутника АВС дорівнюють 40°, 60°, 80°. Чому дорівнюють кути трикутника РКД?
  5. Дано пряму і чотири точки А, В, С, Д, які не лежать на ній. Чи перетинає пряму відрізок АД, якщо відрізки АВ і СД не перетинають пряму, а відрізок ВС перетинає цю пряму.
  6. Точки А і С належать прямій а. На півпрямій СА відкладено відрізок СВ, який більший за відрізок СА. Яка з трьох точок А, В, С лежить між двома іншими? Відповідь пояснити. 

ІІV. Зробити висновок, де набуті знання, вміння та навички по даній темі вам допоможуть в житті.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
2 жовтня 2018
Переглядів
860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку