Практично- лабораторна робота №1 "Взаємне розміщення прямих; прямої і площини; прямої і точки, пів прямих та відрізків"може бути використанапід час повторення та систематизації матеріалу як в кінці навчального року так і під час узагальнюючих уроків, використовуючи різні форми і методи проведення уроків.
Практично-лабораторна робота №1
Тема. Взаємне розміщення прямих; прямої і площини; прямої і точки, пів прямих та відрізків.
Мета. Довести однокласникам, вчителю, що знання, вміння та навички по даній темі членів групи глибокі та міцні; спробувати самостійно узагальнити, показати рівень оволодіння знаннями; наскільки розширилися знання, уява, досвід, світогляд членів групи; показати на прикладах, де набуті знання допоможуть в житті; знайти місце набутих знань у системі власних уявлень.
План роботи.
І.Знайти та описати (по можливості проілюструвати або презентувати за допомогою ПК), де в навколишньому середовищі зустрічаються взаємне розміщення :
а)прямих;
б)прямих і точок;
в)пів прямих, відрізків;
г)паралельних відрізків (прямих)
д)перпендикулярних відрізків (прямих).
ІІ. Дослідити наявність перпендикулярних та паралельних прямих (відрізків) в рослинному світі. Зробити висновок.
ІІІ. Підготувати відповіді на запитання.
ІV. Підготувати розв’язання (на вибір) три із запропонованих задач.
ІІV. Зробити висновок, де набуті знання, вміння та навички по даній темі вам допоможуть в житті.
1