Практично-лабораторна робота №2
Тема. Кути та їх властивості.
Мета. Довести однокласникам, вчителю, що знання, вміння та навички по даній темі членів групи глибокі та міцні; спробувати самостійно узагальнити, показати рівень оволодіння знаннями; наскільки розширилися знання, уява, досвід, світогляд членів групи; показати на прикладах, де набуті знання допоможуть в житті; знайти місце набутих знань у системі власних уявлень.
План роботи.
І.Знайти та описати (по можливості проілюструвати або презентувати за допомогою ПК), де в навколишньому середовищі зустрічаються різні види кутів:
-
гострий,
-
тупий,
-
прямий,
-
розгорнутий,
-
суміжні та вертикальні,
-
внутрішні односторонні та внутрішні різносторонні.
ІІ. Дослідити види кутів, які зустрічаються в різних рослинах. Зробити висновок.
ІІІ. Підготувати відповіді на запитання.
-
Які кути називаються суміжними?
-
Доведіть, що сума суміжних кутів дорівнює 180°.
-
Пояснити чи можуть два суміжні кути бути тупими; гострими, прямими. Відповідь обґрунтуйте.
-
Який кут називається прямим, тупим, гострим, розгорнутим?
-
Які кути називаються вертикальними?
-
Доведіть, що вертикальні кути рівні.
-
Поясніть, які кути називаються внутрішніми односторонніми та внутрішніми різносторонніми.
-
Доведіть, що коли дві паралельні прямі перетинаються третьою прямою, то внутрішні різносторонні кути рівні, а сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180°.
-
Що називається бісектрисою кута?
ІV. Підготувати розв’язання (на вибір) три із запропонованих задач.
-
Одна з віток залізничної дороги примикає до іншої. Знайти утворені при цьому суміжні кути, якщо різниця між ними дорівнює 30°.
-
Одна з автодоріг перетинає іншу, утворюючи при цьому вертикальні кути. Знайти всі утворені кути, якщо сума двох з них дорівнює 100°.
-
знайти кут, якщо його бісектриса утворює зі стороною даного кута, який дорівнює 62°.
-
Знайти кут між бісектрисами суміжних кутів.
-
Від пів прямої АВ у різних півплощинах відкладені кути ВАС і ВАД. Знайдіть кут САД, якщо ∟ВАС = 80°, ∟ВАД = 170°.
-
Дано три промені а, в і с із спільним початком. Відомо, що ∟(ав) =∟(ас) = ∟(вс) = 120°. Чи проходить один з цих променів між сторонами кута, утвореного двома іншими променями? Чи може пряма перетинати усі три промені7 Пояснити відповідь.
-
Два внутрішні односторонні кути, утворені при перетині паралельних прямих січною, відносяться, як 2 : 3. Знайти величину всіх утворених кутів.
ІІV. Зробити висновок, де набуті знання, вміння та навички по даній темі вам допоможуть в житті.