Практично-лабораторна робота №2 "Кути та їх властивості".

Про матеріал

Практично- лабораторна робота №2 "Кути та їх властивості" може бути використанапід час повторення та систематизації матеріалу як в кінці навчального року так і під час узагальнюючих уроків, використовуючи різні форми і методи проведення уроків.

Перегляд файлу

Практично-лабораторна робота №2

Тема. Кути та їх властивості.

Мета. Довести однокласникам, вчителю, що знання, вміння та навички по даній темі членів групи глибокі та міцні; спробувати самостійно узагальнити, показати рівень оволодіння знаннями; наскільки розширилися знання, уява, досвід, світогляд членів групи; показати на прикладах, де набуті знання допоможуть в житті; знайти місце набутих знань у системі власних уявлень.

План роботи.

І.Знайти та описати (по можливості проілюструвати або презентувати за допомогою ПК), де в навколишньому середовищі зустрічаються різні види кутів:

  • гострий,
  •  тупий,
  •  прямий,
  • розгорнутий,
  •  суміжні та вертикальні,
  • внутрішні односторонні та внутрішні різносторонні.

ІІ. Дослідити види кутів, які зустрічаються в різних рослинах. Зробити висновок.

ІІІ. Підготувати відповіді на запитання.

  1. Які кути називаються суміжними?
  2. Доведіть, що сума суміжних кутів дорівнює 180°.
  3. Пояснити чи можуть два суміжні кути бути тупими; гострими, прямими. Відповідь обґрунтуйте.
  4. Який кут називається прямим, тупим, гострим, розгорнутим?
  5. Які кути називаються вертикальними?
  6. Доведіть, що вертикальні кути рівні.
  7. Поясніть, які кути називаються внутрішніми односторонніми та внутрішніми різносторонніми.
  8. Доведіть, що коли дві паралельні  прямі перетинаються третьою прямою, то внутрішні різносторонні кути рівні, а сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180°.
  9. Що називається бісектрисою кута?

ІV. Підготувати розв’язання (на вибір) три із запропонованих задач.

  1. Одна з віток залізничної дороги примикає до іншої. Знайти утворені при цьому суміжні кути, якщо різниця між ними дорівнює 30°.
  2. Одна з автодоріг перетинає іншу, утворюючи при цьому вертикальні кути. Знайти всі утворені кути, якщо сума двох з них дорівнює 100°.
  3. знайти кут, якщо його бісектриса утворює зі стороною даного кута, який дорівнює 62°.
  4. Знайти кут між бісектрисами суміжних кутів.
  5. Від пів прямої АВ у різних півплощинах відкладені кути ВАС і ВАД. Знайдіть кут САД, якщо ВАС = 80°, ВАД = 170°.
  6. Дано три промені а, в і с із спільним початком. Відомо, що (ав) =(ас) = (вс) = 120°. Чи проходить один з цих променів між сторонами кута, утвореного двома іншими променями? Чи може пряма перетинати усі три промені7 Пояснити відповідь.
  7. Два внутрішні односторонні кути, утворені при перетині паралельних прямих січною, відносяться, як 2 : 3. Знайти величину всіх утворених кутів.

ІІV. Зробити висновок, де набуті знання, вміння та навички по даній темі вам допоможуть в житті.  

 

1

 

doc
Додано
2 жовтня 2018
Переглядів
1612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку