19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Суміжні та вертикальні кути

Про матеріал
Урок геометрії у 7 класі удосконалення вмінь і навичок з теми: "Суміжні та вертикальні кути"
Перегляд файлу

Тема уроку: Суміжні та вертикальні кути.

Мета уроку:

 cистематизувати знання учнів про суміжні  та вертикальні кути.

сприяти формуванню вміння застосовувати отримані знання в новій ситуації, працювати в групах;

розвивати логічне мислення, просторову уяву, навички творчого мислення, увагу;

розвивати математичні компетентності;

сприяти інтересу до вивчення математики.

Обладнання: презентація «Суміжні та вертикальні кути», картки з завданнями.

Тип уроку: удосконалення умінь і навичок учнів.

Хід уроку:

  1. Організаційний момент уроку.

Привітання та перевірка готовності до уроку.

  1. Перевірка домашнього завдання

Вчитель. Чи є у вас запитання до домашньої роботи?  Якщо немає, то після уроку здайте зошити на перевірку домашнього завдання.

  1. Повідомлення теми та мети уроку, мотивація уроку.

Слайд 1. Тема та мета уроку.

Слайд 2. Поради учням

Вступна бесіда.

Учитель. Шановні учні, сьогодні наш урок буде не звичним для вас,  ми знаходимось у прес-центрі «Математичної газети» на кастингу журналістів, яких запросили на роботу в цю газету. Кожен журналіст хоче працювати в престижній газеті, але головний редактор бере на роботу тільки того, хто продемонструє гарні здібності, знання матеріалу, наполегливість, організованість. Напевне, у вашому житті траплялись ситуації, коли прочитавши матеріал в газеті, ви були захоплені, чи обурювались. І можливо, у вас виникало бажання стати журналістами. Сьогодні у вас така можливість є. Уявіть, ви – «журналісти», я – «головний  редактор» , тема за якою ви повинні були підготуватися до кастингу «Суміжні та вертикальні кути». Мені потрібно відібрати до роботи висококваліфікованих журналістів. Щоб отримати дану посаду ви повинні пройти 4 етапи кастингу.

Пропоную групі вчителів взяти участь у визначенні найкращої групи журналістів.

  1. Актуалізація опорних знань.

І етап кастингу. Теоретичний

Учитель. Головному редактору потрібні журналісти, які впевнено володіють теоретичними знаннями з даної теми.

Я пропоную вам відповісти на запитання. Кожна група відповідає по черзі на запитання.

Слайд 3. Питання 1.

Слайд 4. Питання 2.

Слайд 5. Питання 3.

Слайд 6. Питання 4.

Слайд 7. Питання 5.

Слайд 8. Питання 6.

Слайд 9. Питання 7.

Слайд10. Питання 8.

Слайд11. Питання 9.

ІІ етап кастингу. Творчий

Учитель. Щоб працювати журналістом потрібно не тільки бути розумним, наполегливим та організованим, а бути ще й творчим та креативним. Щоб продемонструвати свою творчість і креативність потрібно захистити свої проекти.

  1. Розв`язування задач.

ІІІ етап кастингу. Практичний

Учитель. Журналісти повинні швидко збирати потрібну інформацію та узагальнювати її. Збирають її різними способами, одним із способів є  розв`язування задач в групах.

Отже, зараз вам потрібно розв’язати дві задачі в групах та захистити їх біля дошки.

Слайд 12. Задачі за готовими малюнками.

Слайд 13. Задачі за словесним описом.

  1. Самостійна робота

ІV етап кастингу. Самостійний

Після того, як матеріал зібрано журналістом, настає період роботи за письмовим столом. Журналіст розробляє план статті і приступає до його реалізації. Отже, починаємо розв`язувати завдання самостійної роботи з записом в зошиті. Головний редактор прийме до друку статтю того журналіста, який користується перевіреними даними і фактами.

  1. Підсумок уроку.

Підсумок нашого кастингу оголосить комісія.

 Остаточний результат з перевіреними самостійними роботами та переможців кастингу редакція вам повідомить на наступному уроці.

Слайд 14. Підсумок уроку.

Оцінювання учнів.

На мою думку сьогодні на уроці усі гарно попрацювали.

Були активними учні……

Не в повну силу відповідали учні…..

За роботу на уроці отримали оцінки:

  1. Домашнє завдання.

Удосконалити свої навички та уміння ви зможете розв`язавши вдома домашню самостійну роботу №1.

Слайд 15. Домашнє завдання

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку