МЕТА УРОКУ:систематизувати знання про суміжні та вертикальні кути.сприяти формуванню вміння застосовувати отримані знання в новій ситуації, працювати в групах;розвивати логічне мислення, просторову уяву, навички творчого мислення, увагу;розвивати математичні компетентності;сприяти інтересу до вивчення математики.
Номер слайду 3
ПОРАДИ УЧНЯМ: Доведи собі, що твої знання грунтовні, міцні. Порадій досягненням, успіхам своїм та однокласників. Випереди себе вчорашнього.
Номер слайду 4
Група1 1. Сума Суміжних кутів дорівнює…А. 360˚ В. 90˚С. 180˚
Номер слайду 5
Група 2 1. Як називається кут, менший за 180˚, але більший за 90˚?А. гострий В. тупий С. прямий
Номер слайду 6
Група 3 1. Чому дорівнює кут, якщо суміжний з ним дорівнює 47˚ ?А. 133˚В. 47˚С. 43˚
Номер слайду 7
Група 1 2. Знайти AOC. A. 77˚B. 103˚C. 3˚
Номер слайду 8
Група 2 2. Кут дорівнює 72˚. Чому дорівнює вертикальний йому кут ?А. 18˚В. 108˚С. 72˚
Номер слайду 9
Група 3 2. Який кут утворюють годинникова та хвилинна стрілки годинника, коли вони показують три години ?А. гострий В. тупий С. прямий
Номер слайду 10
Група 1 3. Як називається кут, менший за 90˚, але більший за 0˚?А. гострий В. тупий С. прямий
Номер слайду 11
Група 2 3. Чи можуть дві прямі, перетинаючись. А. утворити три гострі кути;В. тільки один тупий кут;С. чотири прямі кути
Номер слайду 12
Група 3 3. При перетині двох прямих утворилися чотири кути. Чи можуть деякі з них дорівнювати: А. 5˚ і 175˚В. 15˚ і 19˚С. 27˚ і 154˚
Номер слайду 13
????123розв’язування задач. Гр. Упа 1 Гр. Упа 2 Гр. Упа 3
Номер слайду 14
1. Суміжні кути відносяться як 1:3. Знайдіть ці кути. 2. Один із суміжних кутів у 2 рази більший за інший. Знайдіть ці кути.3. Один з суміжних кутів більший за інший на 30˚. Знайдіть ці кути.розв’язування задач
Номер слайду 15
ПІДСУМОК УРОКУЩо було цікавим?Чому навчились?Що було найважчим?Над чим ще потрібно попрацювати?
Номер слайду 16
Удосконалити свої навички та уміння ви зможете розв’язавши вдомадомашню самостійну роботу № 1 (1-12)ДОМАШНЯ РОБОТА