Про матеріал
8 клас
Проект "Сумка-шопер" (8 клас)
1. Вступ:
Сумка-шопер — це стильний та практичний аксесуар, який можна використовувати для покупки або повсюдного носіння речей.
Проект спрямований на розвиток практичних навичок шиття, креативності та екологічної свідомості серед учнів.
2. Мета та завдання:
Навчитися викроювати та шити просту сумку-шопер.
Розвинути навички роботи з тканиною та швейною технікою.
Сприяти усвідомленню екологічних проблем та розвитку звички використовують багаторазові сумки замість пластикових.
3. Матеріали та інструменти:
Тканина (бавовна, льон або інші міцні тканини).
Нитки , голки або швейна машина.
Ножиці, лінійка, олівець або маркер для тканини.
Декоративні елементи (нашивки, фарби для тканини).
4. Етапи виконання:
Планування та дизайн:
Визначте розміри сумки-шопера (стандартний розмір — 35х40 см або інший за бажанням).
Обрати стиль та форму (з ручками стандартної довжини або подовженими для носіння на плечі).
Підготовка матеріалів:
Викроїти дві однакові деталі для основи сумки.
Викроїти дві довгі смужки тканини для ручок (розмір приблизно 60 см завдовжки і 5 см завширшки).
Зшивання деталей:
Скласти деталі сумки лицьовими сторонами одна до одної та зшити три сторони (дві бокові та нижню всю).
Вивернути виріб на лицеву сторону.
Обробка швів:
Обробити шви оверлоком або обшити їх зигзагоподібним швом, щоб уникнути осипання тканини.
Зшивання ручок:
Скласти смужки тканини навпіл уздовж і зшити їх по краю, після чого вивернути на лицеву сторону.
Пришити ручки до верхньої частини сумки.
Оздоблення:
Декорувати сумку за власним дизайном: можна використовувати фарби для тканини, додати аплікації, нашивки або вишивку.
5. Екологічний аспект:
Пояснити учням важливість використання багаторазових сумок як альтернативи пластиковим.
Обговорити, як цей об'єкт можна вкласти на довкілля.
6. Оцінювання:
Акуратність виконання швів.
Функціональність та естетика виробу.
Креативний підхід до декору.
7. Висновок: Проєкт «Сумка-шопер» учням не тільки набути практичних навичок шиття, але й остаточну екологічну свідомість, заохочуючи використання багаторазових речей у повсюдному житті.