МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||
Образотворче мистецтво |
Пізнає різні види мистецтва |
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|
|
Бере участь у творчій діяльності |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Музичне мистецтво |
Пізнає різні види мистецтва |
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|
|
Бере участь у творчій діяльності |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||
Фізична культура |
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання |
|
|
|
Володіє технікою фізичних вправ |
|
|
|
|
Здійснює фізкультурно- оздоровчу діяльність |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Рекомендації вчителя: |
|
|
|
|
Пропущених днів _________ Підпис вчителя _ ___________________
Побажання батьків (інших законних представників) _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють _______________
Керівник закладу освіти ________________ В.М. Бондаренко
Комунальний заклад
загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів № 12
Жовтоводської
міської ради
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня / учениці 5-Л класу
__________________________________________________________
(прізвище та ім’я учня / учениці)
2022-2023 навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Стан сформованості (Сформовано/формується) |
Виявляє інтерес до навчання |
|
Виявляє розуміння прочитаного |
|
Висловлює власну думку |
|
Критично та систематично мислить |
|
Логічно обґрунтовує власну позицію |
|
Діє творчо |
|
Виявляє ініціативу в процесі навчання |
|
Конструктивно керує емоціями |
|
Оцінює ризики |
|
Самостійно сприймає рішення |
|
Розв’язує проблеми |
|
Співпрацює з іншими |
|
Характеристика результатів навчальної діяльності
Навчальний предмет
|
Результати навчання |
Рівень досягнень результатів навчання |
||
І
|
ІІ |
Рік |
||
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||
Українська мова |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Українська література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Зарубіжна література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Іноземна мова (англійська) |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Іноземна мова (польська) |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||
Математика |
Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі |
|
|
|
Розв'язує математичні задачі |
|
|
|
|
Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||
Пізнаємо природу/довкілля |
Проводить дослідження природи |
|
|
|
Опрацьовує та використовує інформацію |
|
|
|
|
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
||||
Вступ до історії України та громадянської освіти |
Орієнтується в історичному часі й просторі |
|
|
|
Працює з інформацією історичного змісту |
|
|
|
|
Виявляє повагу до гідності людини та соціальну активність |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Здоров’я, безпека та добробут |
Піклується про здоров’я |
|
|
|
Приймає рішення для безпеки |
|
|
|
|
Виявляє підприємливість і поводиться етично |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Етика (курс за вибором) |
Поводиться етично |
|
|
|
Мислить критично |
|
|
|
|
Позитивно ставиться до себе та оточуючих |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|||
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||
Технології |
Проєктує та виготовляє вироби |
|
|
|
Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва |
|
|
|
|
Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Інформатика |
Працює з інформацією, даними, моделями |
|
|
|
Створює інформаційні продукти |
|
|
|
|
Працює в цифровому середовищі |
|
|
|
|
Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|