Світ навколо тебе. Знайомство з кабінетом інформатики

Про матеріал
Мета: • навчальна: сформувати розуміння понять «інформатика», «комп’ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп’ютером; ознайомити з клавішею пропуск. • розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; формувати вміння сприймати розповідь учителя; • виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки; уважність та спостережливість; інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Перегляд файлу

Урок 1

2 клас

Дата _______________

Тема: Світ навколо тебе. Знайомство з кабінетом інформатики

Мета:

  •   навчальна: сформувати розуміння понять «інформатика», «комп’ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп’ютером; ознайомити з клавішею пропуск.
  •   розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; формувати вміння сприймати розповідь учителя;
  •   виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки;  уважність та спостережливість; інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: проектор, комп’ютери, презентація, підручник.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання з класом

Що ж, починаймо рік навчальний!

Я рада привітати вас.

Нехай натхнення та бажання

Заходять разом з вами в клас!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

    Ви сьогодні прийшли перший раз у незвичайний кабінет.

    Що тут незвичайного?

    На уроках інформатики ми  будемо навчатися в  комп’ютерному кабінеті, працювати з  чудовим пристроєм — комп’ютером.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Світ, який нас оточує, дуже цікавий і різноманітний.

-      Як ви можете отримувати інформацію із середовища, яке вас оточує?

Від навколишнього світу людина постійно отримує інформацію.

Інформація – це відомості про навколишній світ і явища, які відбуваються в ньому.

-      Давайте розгорнемо підручник на сторінці номер 6 і прочитаємо питання і дамо відповідь подумавши.

Інформація передається за допомогою повідомлень.

Для людини дуже важливо вчасно отримувати потрібну інформацію або скористатися наявними знаннями. Наприклад, інформація про номери телефонів служби порятунку може врятувати комусь життя, а відомості про погоду допоможуть нам правильно підібрати одяг.

-      Давайте поглянемо на рисунки на сторінці 6 і скажіть, будь ласка, за допомогою чого люди отримують інформацію на кожному з рисунків.

-      Яку інформацію ви можете отримати в школі? На своєму подвір'ї, у парку, вдома?

-      Що нового ви можете дізнатися за допомогою мобільного телефону?

Так, як ми з вами будемо проводити наші уроки інфрматики в кабінеті «Інформатики», то потрібно нам вивчити правила поведінки в комп’ютерному класі. Пропоную переглянути відео, а потім ми з вами закріпим наші знання.

Відео: «Техніка безпеки в комп'ютерному класі.» URL: https://www.youtube.com/watch?v=xIkTivLQHZA

IV. Усвідомлення набутих знань

Інтерактивна гра «Техніка безпеки»

https://learningapps.org/1413865

Вчитель запитує учнів , до якої категорії віднести правило. Діти пояснюють свій вибір.

Інтерактивна гра «Правила поведінки в кабінеті інформатики»

https://learningapps.org/5488637

Вчитель запитує учнів, до якої категорії віднести правило. Діти пояснюють свій вибір.

V. Фізкультхвилинка

Відео: Руханка танець "Marshmallow Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

VІ. Формування вмінь та навичок

Сьогодні ми познайомимося з клавіатурою. Вона нам допоможе працювати з комп’ютером.

Нам потрібно запам’ятати ось цю велику клавішу. Вона називається ПРОПУСК або ПРОБІЛ. З її допомогою ми гратимемо в гру «Правила безпечної роботи з комп’ютером» та «Де використовують комп’ютер».

Коли я скажу «натиснути пропуск», ви повинні натиснути.

Практична робота

Учні працюють з програмним комплексом «Сходинки до інформатики».

Гра «Як поводитися з комп’ютером. Правила безпечної роботи.»

Гра « Де використовують комп’ютер?»

Релаксація

Гімнастика для очей

Раз, два –

Рівно голова!

Три, чотири, п’ять –

Нумо очі закривать!

Шість, сім –

Розплющують очки всі!

На вісім знов позакривали,

Міцненько так їх потримали

Та й все спочатку розпочали.

П’ять разів отак зробили, за комп’ютер знову сіли.

VІІ. Підбиття Підсумків уроку

Гра «мікрофон»

Закінчіть речення:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати…

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку