До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Святкова педрада "Серця об’єднані любов’ю" /до атестації вчителів/

Про матеріал

Проведення такої святкової педради сприятиме мотивації вчителя до самовдосконалення в різноманітних сферах життя; створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії в сучасних умовах сьогодення.

Перегляд файлу

 

 

ЗОШ І-ІІ ступенів с.Старий Нижбірок

Гусятинського району

Тернопільської області

 

 

 

 

   Педрада –свято

/до атестації вчителів/

 

«Серця об’єднані любов’ю»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                Заступник директора  Шовдра Г.Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  У справжнього вчителя — найважче і найрадісніше життя, трепетно хвилююча і болісно складна твор­чість, незбагненно тонкі і вічновдосконалювані інструменти, якими він діє на людську душу

                                                                              В.О.Сухомлинський.

 

 

 

Мета:

  Сприяти мотивації вчителя до самовдосконалення в різноманітних сферах життя; створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії в сучасних умовах сьогодення.

 

 

До свята підготовлені:

 

-  презентація про роботу всіх вчителів, які атестуються і протягом усього свята на екрані телевізора демонструються слайди про результати професійної діяльності педагогічних працівників, їхні творчі доробки;

- стінна газета «Серця об’єднані любов’ю»;

- оформлено в методичному кабінеті куточок «З досвіду роботи»;

- виготовлено фотостенд «Галерея славетних уроків»

- святково прибраний зал.

 

Педраду проводить заступник директора  разом

з  молодими вчителями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\admin\Desktop\моє на семінар\атестація 2014 зробити\Фото0763.jpg

 

 

Земля без праці щедро не зародить,                                                  Порожні зерна в колос не підуть.                                                                           І сонце гордо тільки там лиш сходить,                                                                       Де мудрі вчителі дітей ведуть.

 

Учителю! Важка твоя робота!                                                                                Орати й сіяти, полоти бур’яни.                                                                                     Та урожай побачити охота —Яка ж людина піде у світи?

 

Дитина йде до школи — чисте поле:                                                                             Посій, що хочеш — виросте усе.                                                                              Укинеш зерна злоби — зійдуть болем.                                                                                    І вітер їх далеко рознесе…

 

Справжнє виховання не там,                                                                                                                                де педагог з вершин спускається на землю,                                                                                                         а там, де він піднімається до тонких істин дитинства.

 

         Шановні вчителі! Вже традиційним стало проведення різних методичних заходів, присвячених праці колег, які крок за кроком йшли до цієї головної події - атестації. А сьогодні ми проводимо засідання святкової педагогічної ради. І допоможуть мені, як ви вже побачили, наші  випускники і сьогодні вже наші молоді колеги.                                               

 

 

 

 

 

   Значення атестації величезне. Вона підвищує статус педагогічної професії, стимулює діяльність учителя до поповнення свого досвіду,

допомагає визначити кращих педагогів. Атестація -  це підсумок

професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь, це новий етап на шляху до підняття учительського авторитету серед колег та учнів, змога проявити свої здібності. Але атестація  – це й свято великої, щедрої, доброї вчительської душі, свято творчості вчителя. Тому сьогодні хочеться привітати зі святом наших іменинників - вчителів, які атестуються у 2013/2014н.р.: це:

 

Болібрух Ольга Григорівна– вчителька початкових класів

 

  Бохна Марія Івнівна - вчителька початкових класів

 

  Данилів Тетяна Дмитрівна - вчителька фізики

 

  Кримська Світлана Іванівна – вчителька образотворчого мистецтва,   

  вихователь групи продовженого дня     

 

  Максимів Наталія Володимирівна – вчителька світової літератури та  

  української мови та літератури

 

  Триснюк Світлана Іванівна – вчителька німецької мови

 

  Шовдра Ольга Іванівна – вчителька української мови та літератури

 

  Бажаємо вам, дорогі вчителі, творчих успіхів на святій і нелегкій учительській ниві, талановитих і вдячних учнів, справжніх продовжувачів вашої справи.

 

У руках учителя — найбільша з цін­ностей світу — людина.

 

Учитель — дуже відповідальна профе­сія.

    Учитель не має права на помилку, бо в його руках — душі його учнів.

C:\Users\admin\Desktop\моє на семінар\атестація 2014 зробити\Фото0750.jpg У той же час учитель — просто люди­на. Зі своїми радощами, печалями і проблемами.

     Він багатогранний і цікавий, добрий і суворий, справедливий і непідкупний.

      Звідки ж бере свої сили вчитель, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю, щоб бути творцем дитячих душ?

    Який же він — творець-учитель?

 

 

 

 

 Який же він — один із кращих вчителів ЗОШ І-ІІ ступенів с.Старий Нижбірок?

 

 

     Сьогодні ми маємо унікальну можливість ще ближче познайомитися з нашими колегами

 

    За переконаннями Ольги Григорівни "Душа дитини – це храм ", тому свою працю вона спрямовує на те, щоб цей храм не став цеглою, вчить любити і поважати батька і матір, бути добрими і чесними, гідними дітьми своєї землі.

    Ольга Григорівна з великим теплом, людяністю ставиться до тих, хто поруч, дуже уважна та чуйна людина.

 

Данилів Тетяна Дмитрівна– яскрава, творча особистість, щира, сердечна людина, яка в кожному знаходить найкраще. За гороскопом Овен. І як вчителі – Овни,  любить свою школу, глибоко переживає будь – який успіх школи та учнів. Готова жити в школі, бо вважає школу рідним домом. Її інтереси сягають набагато далі від предмета, бо вона "зачарований романтик", завжди в пошуках, в творчості, в мріях».

 

 

«Активна життєва позиція, творчий пошук – це невід'ємні складові її роботи Наталії Володимирівни. Свої уроки вона будує так, щоб діти могли відчути радість праці, цінність і необхідність знань. Дійти до кожної дитини, допомогти досягти успіхів у навчанні, створити комфортні умови для життя дітей у школі – це повсякденна турбота Максимів Н.В., для якої чужих дітей не буває і не може бути. Любов'ю віддячують їй діти, а батьки – повагою.

 

 

 Для Кримської Світлани Іванівни кожна особистість унікальна. Головне в її роботі допомогти дитині знайти свій шлях до самореалізації, створити атмосферу радості в спілкуванні. Учитель працює над формуванням позитивної мотивації учнів щодо збереження і зміцнення свого здоров'я. Відрізняється самобутністю, нешаблонністю мислення, має схильність до нестандартних рішень

 

Вона багато працює над вдосконаленням своєї професійної особистості, не зупиняється на досягнутому, не цурається звертатися за допомогою та порадою до старших вчителів, переймає їх досвід, удосконалюючи його в своїй роботі з дітьми, які її люблять і поважають.                                        Це Шовдра Ольга Іванівна.

 

 

 

 

 

 

 

Бохна Марія Іванівна впливає на учнів словом, а її слово має барвисту гаму різнокольорових від­тінків. Воно змінюється залежно від конкретної педагогічної ситуації, інколи, хочемо ми того чи ні, від настрою, який діти відчувають з першого погляду. За роки праці Марія Іванівна провели уже багато уроків: закритих і відкритих, звичайних і нетрадицій­них. ЇЇ вихованці мають ґрунтовні знання і підтверджують їх  в основній школі.

 

Праця і творчість — два крила людського буття. Їхнє поєднання сповнює життя людини сенсом, підні­має особистість в очах інших, викликає почуття поваги.

Учитель — це завжди творець. Інакше не мо­же бути. Тому педагогічна праця, як жодна інша, потребує органічного єднання професіоналізму та високих душевних якостей. Прикладом унікаль­ної методичної майстерності, ґрунтовної вчитель­ської підготовки, сумлінності й відповідальності в праці, найкращих особистих якостей можна визнати вас, Світлано Іванівно Триснюк, людину великого доброго серця, з відкритою душею, залюбленої у свою професію, у світ, у дітей, у рідне слово.

З-під вашого крила не один учень обрав собі професійну стежину. Ваші мудрі настанови вихо­вали не одну хорошу людину.

C:\Users\admin\Desktop\моє на семінар\атестація 2014 зробити\Фото0760.jpg

 

Дорогі атестуючи! Перед вами постає завдання презентувати колегам свою професійну ерудицію, скласти іспит та розкрити секрети  професійного успіху.

 

(вчителі тягнуть білети та відповідають на запитання)

C:\Users\admin\Desktop\моє на семінар\атестація 2014 зробити\Фото0743.jpg

 

 

 

 

 

Питання:

1. Яким Ви хотіли б бачити „ ідеальний результат ” своєї роботи ?

2. Що Ви цінуєте в собі як професіоналі ?

3. Які учні Вам подобаються найбільше ?

4. Що саме Ви прагнете передусім розвивати в дитині ?

5. На які свої якості чи здібності Ви спираєтесь у своїй роботі ?

6. Яке уявлення про себе Ви хотіли б створити в колег, учнів ?

7.У нашій школі, та й серед присутніх у цій залі, є молоді вчителі.                           

   Які поради дали б ви їм?

 

 

Передусім учитель – це педагог, дуже уважний та спостережливий, але він має бути й актором, психологом, поетом, уміти легко пристосуватися до будь яких  умов, тому пропонуємо вам побувати справжнім артистом та зобразити мімікою, жестами звичайні для вас речі.

 

Учитель тягне аркуш на якому написано:

1. Зобразити щоденник.

2. Зобразити директора.

3. Зобразити  ученицю 8 класу.

4. Зобразити глобус.

 

 

Робота вчителя нерозривно пов’язана з гумором, то запрошуємо Вас до гри "Незакінчених речень", в ході якої ви зможете ще раз продемонструвати почуття гумору, вміння придумувати оригінальні, цікаві, несподівані відповіді.

 

1. Бути вчителем – значить…..

2. Урок – це….

C:\Users\admin\Desktop\моє на семінар\атестація 2014 зробити\Фото0745.jpg3. Поурочні плани – це….

4. У гарній школі завжди…

 

 

 Святкова педрада продовжується: і з теплими словами свого серця до вас  звертається Марія Іванівна, наша колега і наша випускниця

         /Виступ М.І.Бедрій/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-й

Учительська доля — омріяна доля. І ви не жалілись на скруту і болі,                                                                     На труднощі нашого з вами буття. Учительська доля — це ваше життя.

2-й

Учительська доля — це підлітки й діти. Учительська доля — це будні і квіти.                                                             Це пошук підходів, поразки й удачі,Це завжди здивовані очі дитячі.

3-й

Учительська доля — це віра й надія. Учитель із нами сумує й радіє.                                                               Ви звикли до учнів, без них ви не можете. Свої вподобання на наші ви множите.

4-й

Учительська доля не терпить байдужих. Учительська доля майбутньому служить.                  Учительське серце не прагне спочити.                                                                                                                       Хай пишуть з великої букви «Учитель!».

 

Звучить пісня у виконанні вчителів «Вчительська доля».

 

 

 Дорогі вчителі! Не­хай ніколи не згасає у вашому серці та душі палкий вогонь творчого натхнення, любові до своєї справи, до дітей. Нехай щоденно вас окрилює людське шану­вання і щира вдячність учнів, нехай примножаться ваші успіхи та удачі!

 

 

C:\Users\admin\Desktop\моє на семінар\атестація 2014 зробити\Фото0753.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Побажання:

  1.         Не втрачайте здатності зацікавити учнів і передбачати

       результати своєї  взаємодії з ними.

  1.         Не втрачайте людяності, альтруїстичної спрямованості.
  2.         Не втрачайте креативності, здатності до творчості.
  3.         Постійно вдосконалюйте свою педагогічну майстерність.
  4.         Завжди прагніть оригінальності і вдосконалості в роботі.
  5.         Вмійте бачити й відчувати кожного учня, давати можливість  

        дитині показати свої результати.

  1.         Орієнтуйте свою роботу на майстерності, знаннях, інтуїції.
  2.         Прагніть вдосконалення щомиті.
  3.         Перетворюйте процес навчання на радість.
  4.    Отримуйте професійне задоволення від праці.
  5.    Упевненим кроком йдіть до своєї мети.
  6.    Помічайте в собі найкраще!
  7.    Приносьте людям радість і це зробить вас щасливим!

  14.  Не приховуйте своїх здібностей і можливостей! Даруйте їх!

 

 

 

 

Хай все, що мрієте, - збудеться.

Хай так, як хочеться, - вам станеться.

Хай ліпше, ніж можете, - вам трудиться.

Щастя великого, радості вам! 

 

Нехай завжди у величавій музиці всесвіту звучить мудре СЛОВО ВЧИТЕЛЯ!!!

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Pavlenko Evgeniya
    Дякую, Ганні Дмитрівні, за наданий сценарій проведення святкової педради та можливість використати її в своїй роботі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
1 лютого
Переглядів
1419
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку