19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Свято Букваря. Підсумковий урок. " Пригоди Колобка"

Про матеріал
Ця творча розробка розрахована для проведення свята Букварика у кінці першого класу. Сценарій включає в себе : інсценізацію казки , пошуково - ігрову діяльність, творчу. Весь матеріал сценарію авторський ( окрім пісень).
Перегляд файлу

                    « Пригоди   Колобка»     Пунько Олена Олександрівна(11.04.19)

 

Автор.       Ми казочку покажемо,

                  Історію розкажемо.

                  Слухайте уважно нас,

                   Казка буде просто клас!

 

( Сидить бабуся на стільці, дивиться в телефон.)

Бабуся.

  • Я рецепт смачний знайшла.

Чи спекти нам Колобка?

 

( Дідусь дивиться теж в телефон.)

 

Дідусь.

 

  • Так, давно ти не пекла,

То, давай, міси, стара!

( Бабуся місить, дід сидить.)

 

Бабуся.

  • Замісила, посадила

В пічку мікрохвильову!

 

Дідусь.

  • Зараз  підемо до кума

Глянуть витяжку нову.

                         ( Уходять)

 

Колобок.

  • Де це баба? Де  це дід?

Тут спекотно, дайте лід!

 

Автор.

  • Не чекав їх Колобок,

Із печі швиденько -  скок!

Покотився, покотився,

До доріжки прикотився.

Став він думать і гадать –

Де розважитись і  грать.

Придивляється в травичку –

Вітерець гортає книжку.

 

Колобок.

  • Що за книжка,я не знаю.

Де господар? Як впізнаю?

( взяв до рук « Букварика» та йде)

 

Автор.

  • Була довгою доріжка.

Тут назустріч йому Мишка.

 

Мишка.

  • Пі-пі-пі! Куди біжиш?

Книжечку мені залиш.

 

Колобок.

  • А чи ти господар їй?

Прочитай її, мершій!

 

Мишка.

  • Я не можу прочитати,

Вмію тільки підгризати.

 

Автор.

Колобок буквар не дав.

Далі він помандрував.

Була довгою доріжка,

Тут назустріч йому Кішка.

 

Кішка.

  • Мяу- мяу! Не спіши!

Що несеш ти , покажи!

 

Колобок.

  • А чи ти господар їй?

Прочитай її, мершій!

Кішка.

  • Я не можу прочитати.

Щось я хочу дуже спати.

 

Автор.

Колобок буквар не дав.

Далі він помандрував.

Тут назустріч Їжачок,

В нього безліч голочок.

 

Їжак.

  • Ф-Ф-Ф! Ти не спіши!

Що несеш ти, покажи!

 

Колобок.

  • А чи ти господар їй?

Прочитай її, мершій!

 

Їжак.

  • Прочитати я не можу –

Колючки – велика ноша!

 

Автор.

Колобок буквар не дав.

Далі він помандрував.

Тут назустріч Зайченятко,

Довговухеє малятко.

 

Зайчик.

  • Зачекай! Ти не спіши!

Що несеш ти, покажи!

 

Колобок.

  • А чи ти господар їй?

Прочитай її, мершій!

 

Зайчик.

  • Я не можу прочитати!

Вуха будуть заважати!

 

 

Автор.

Колобок буквар не дав.

Далі він помандрував.

Тут Ведмідь йому зустрівся,

Колобок аж підхопився.

 

Ведмідь.

  • Зачекай! Ти не спіши!

Що несеш ти, покажи!

 

Колобок.

  • А чи ти господар їй?

Прочитай її, мершій!

 

Ведмідь.

  • Я не можу прочитати!

Хочу меду назбирати.

 

Автор.

Колобок буквар не дав.

Далі він помандрував.

Тут Кабанчик поспішає

І на книжку поглядає.

 

Кабанчик.

  • Хрю –хрю-хрю! Ти не спіши!

Що за книжка , покажи!

 

Колобок.

  • А чи ти господар їй?

Прочитай її, мершій!

 

Кабанчик.

  • Я не можу прочитати!

Жолуді я йду збирати.

 

Автор.

Колобок буквар не дав.

Далі він помандрував.

Тут назустріч йому Вовк.

Колобок на хвильку змовк.

Вовк.

  • У-у-у! Ти, друже, не спіши!

Що несеш ти, покажи!

 

 

Колобок.

  • А чи ти господар їй?

Прочитай її, мершій!

 

Вовк.

  • Я не можу прочитати!

Буду краще полювати! ( нюхає Колобка)

 

 

Автор.

Колобок буквар не дав.

Далі він помандрував.

Тут назустріч йде Лисичка,

Дуже хитре в неї личко.

 

Лисичка.

 

  • Ти, дружечок,  не спіши!

Що несеш ти, покажи!

 

Колобок.

  • А чи ти господар їй?

Прочитай її, мершій!

 

Лисичка.

  • Та не буду я читати!

Бо люблю я смакувати!

( нюхає Колобка,обходить навколо, придивляється до книжки)

 

  • Та це книжка не проста.

Та це книжка золота!

 

Колобок.

  • Я господаря шукаю.

Що робити я не знаю.

 

 

Лисичка.

  • Ми покличемо усіх!( махає рукою до звірят)

Пройдемо ми 100 доріг!

 

Автор.

  • Разом звірі всі зібрались,

Скрізь дивились, роздивлялись.

Тут назустріч хлопчик йде.

Сумно він портфель несе.

 

Хлопчик.

  • Що робити я не знаю!?

Цілий день буквар шукаю!

Ой, звірятка, поможіть!

Чи не бачили, скажіть!

 

Колобок.

  • Книжка ось вона твоя,

І звичайна ,й золота.

 

Хлопчик.

  • Вдячний вам за допомогу!

Поспішаю дуже в школу!

 

Автор.

  • З книжкою дружити треба!

З нею полетиш у небо!

Будеш гарним агрономом,

І важливим астрономом!

Футболістом, хокеїстом.

І боксером, і артистом,

Лікарем і трактористом,

Вчителем і піаністом…

Будеш гарно ти читати,

І знання всі здобувати!

Будеш просто школярем,

Якщо в дружбі з букварем!

  (Діти беруть в руки букварі та виконують танець під пісню.)

 

                           Букварик
Мій букварик, мій букварик – він найкращий друг.
Прокидаюсь, посміхаюсь і беру до рук.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.
П-в:
Завдання просте – а, бе, ве, ге,де.
Хто такий букварик має, той не пропаде.

Треба всім старанно вчитись, знати головне:
Книжка ця – найкраща в світі – виручить мене.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.

 

( Після танцю з буквариками діти кладуть маски, букварі та  шикуються у залі.)

Учитель. Минає 9-ий місяць від того дня, як діти вперше прийшли до школи.

За час навчання у 1 класі: вивчено усі літери українського алфавіту, списано в зошитах багато сторінок. Ми живемо цікаво і не збираємося зупинятися на досягнутому.

Більшість із дітей не знали всіх букв і не вміли читати, проте зараз майже  усі наші діти добре читають. Своїм умінням діти завдячують буквареві.  Наші першокласники вивчили не тільки букви, але й усі правила поведінки у школі, навчилися дружити, стали справжніми школярами, знають вчителів, які їх вчать, знають завуча та директора школи,знають працівників школи, познайомилися з іншими дітками. 

 

Щоб довести свої знання, вам потрібно подолати випробування.

Ви повинні виконувати завдання та отримувати пазли, з яких складеться картинка.

Але щоб знайти кожний пазл , вам потрібно виконати завдання. Ми будемо вам допомагати .

Вчитель: Ну, що вирушаємо !

Підказка.

           Після уроків туди ви йдете,

           З іграми час свій проведете.

           Вчителька зводить вас у їдальню,

           Час пройде швидко для вас і не марно.

  • Хто ця вчителька?( Людмила Іванівна). Тож знайдіть вчителя та отримаєте перше завдання.( Підходять, беруть конверт  із завданням.)

                                     Завдання : КАЗКИ

Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого,  друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом.

  А ви знаєте казки? Зараз перевіримо:

 

«…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…» (Колосок).

 

«…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» (Колобок).

 

«…Хто, хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» (Рукавичка).

 

 

На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати? (Українська народна казка «Ріпка»)

Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Ні, не наша мама. (Українська народна казка «Вовк та семеро козенят»)

 

 

Казкові герої часто носять довгі імена. Давайте назвемо повне ім’я героя.

Вчитель називає одну частину імені командам по черзі, а вони доповнюють другу.

Кощій… (Безсмертний)                 Баба- …(Яга)                   Карабас – (Барабас)

Гуси-…(Лебеді)                          Курочка- …(Ряба)              Пан ( Коцький)

Іван…(Царевич)                        Спляча…(красуня)             Змій ( Горинич)

Отримують перший пазл.

  • Щоб знайти друге завдання, ось вам підказка.

 

Гарна  вчителька  й  спортивна,

В неї зал великий є.

І скакалки ,і драбини,

І м’ячі великі є.

 

  • Хто ця вчителька ? ( Яна Леонідівна)

Вчителька дає конверт  із завданням.

 

                     Завдання: Буквиці

 Потрібно друковані букви написати прописними. ( Кожному в конверті на окремому листочку – працюють всі учні).

 

  • Молодці! Отримують другий пазл.

Наступна підказка.

                  Завжди чистоту наводять,

       Не смітити завжди просять.

       Хто це дзвонить  на урок,

       Хто це подає дзвінок?

( Підходять до техпрацівниці, отримують конверт із завданням).

 

                   Завдання : Математичне

( Учні отримують на листочках  приклади та розв’язують їх).

 Отримують  третій пазл.

Щоб отримати останнє завдання , ось вам підказка.

        Кожний день вона в роботі,

        Про шкільну сім’ю турботи.

        Вчителя вам замінила,

        Коли вчителька хворіла.

 

  • Хто це? ( Завуч, Лариса Степанівна)

Діти беруть завдання у конверті.

 

              Завдання : Творче

    Співають пісню про букварик.

 

 

Букварик

 

1)Ми навчилися читати,

Ось які у нас дива.

Вмієм букви розбирати

І складати у слова.

І слова в рядочки казки,

Як струмочок потечуть.

Стануть букви густо-рясно

Тиху розповідь почнуть.

     П – в:

Букварику, букварику,

Ти вірний друг школярику,

Його надійний провідник

В країну різних знань.

Букварику, букварику,

Допоможи школярику

Знайти стежину в світі книг

І добрих сподівань

2)Ми навчилися читати,

Подорослішали вмить.

Тож сестричку або брата

Теж зуміємо навчить.

А забуде окуляри

Десь дідусь у певний час,

Допоможемо, звичайно,

Прочитаємо нараз.

 

Отримують останній  четвертий пазл. З пазлів утворилося слово « Скринька».

Де знайти цю скриньку? Ось вам підказка.

     Головною є у школі,

    Зранку про усіх в турботі,

    Всі проблеми порішає,

     І про нашу школу дбає.

  • Хто це? ( Директорка – Тетяна Володимирівна).

Підходять до неї – отримують скриньку з дипломами першокласників.

 

Вручення дипломів.

Подяка батькам.

 

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку