« Пригоди Колобка» Пунько Олена Олександрівна(11.04.19)
Автор. Ми казочку покажемо,
Історію розкажемо.
Слухайте уважно нас,
Казка буде просто клас!
( Сидить бабуся на стільці, дивиться в телефон.)
Бабуся.
Чи спекти нам Колобка?
( Дідусь дивиться теж в телефон.)
Дідусь.
То, давай, міси, стара!
( Бабуся місить, дід сидить.)
Бабуся.
В пічку мікрохвильову!
Дідусь.
Глянуть витяжку нову.
( Уходять)
Колобок.
Тут спекотно, дайте лід!
Автор.
Із печі швиденько - скок!
Покотився, покотився,
До доріжки прикотився.
Став він думать і гадать –
Де розважитись і грать.
Придивляється в травичку –
Вітерець гортає книжку.
Колобок.
Де господар? Як впізнаю?
( взяв до рук « Букварика» та йде)
Автор.
Тут назустріч йому Мишка.
Мишка.
Книжечку мені залиш.
Колобок.
Прочитай її, мершій!
Мишка.
Вмію тільки підгризати.
Автор.
Колобок буквар не дав.
Далі він помандрував.
Була довгою доріжка,
Тут назустріч йому Кішка.
Кішка.
Що несеш ти , покажи!
Колобок.
Прочитай її, мершій!
Кішка.
Щось я хочу дуже спати.
Автор.
Колобок буквар не дав.
Далі він помандрував.
Тут назустріч Їжачок,
В нього безліч голочок.
Їжак.
Що несеш ти, покажи!
Колобок.
Прочитай її, мершій!
Їжак.
Колючки – велика ноша!
Автор.
Колобок буквар не дав.
Далі він помандрував.
Тут назустріч Зайченятко,
Довговухеє малятко.
Зайчик.
Що несеш ти, покажи!
Колобок.
Прочитай її, мершій!
Зайчик.
Вуха будуть заважати!
Автор.
Колобок буквар не дав.
Далі він помандрував.
Тут Ведмідь йому зустрівся,
Колобок аж підхопився.
Ведмідь.
Що несеш ти, покажи!
Колобок.
Прочитай її, мершій!
Ведмідь.
Хочу меду назбирати.
Автор.
Колобок буквар не дав.
Далі він помандрував.
Тут Кабанчик поспішає
І на книжку поглядає.
Кабанчик.
Що за книжка , покажи!
Колобок.
Прочитай її, мершій!
Кабанчик.
Жолуді я йду збирати.
Автор.
Колобок буквар не дав.
Далі він помандрував.
Тут назустріч йому Вовк.
Колобок на хвильку змовк.
Вовк.
Що несеш ти, покажи!
Колобок.
Прочитай її, мершій!
Вовк.
Буду краще полювати! ( нюхає Колобка)
Автор.
Колобок буквар не дав.
Далі він помандрував.
Тут назустріч йде Лисичка,
Дуже хитре в неї личко.
Лисичка.
Що несеш ти, покажи!
Колобок.
Прочитай її, мершій!
Лисичка.
Бо люблю я смакувати!
( нюхає Колобка,обходить навколо, придивляється до книжки)
Та це книжка золота!
Колобок.
Що робити я не знаю.
Лисичка.
Пройдемо ми 100 доріг!
Автор.
Скрізь дивились, роздивлялись.
Тут назустріч хлопчик йде.
Сумно він портфель несе.
Хлопчик.
Цілий день буквар шукаю!
Ой, звірятка, поможіть!
Чи не бачили, скажіть!
Колобок.
І звичайна ,й золота.
Хлопчик.
Поспішаю дуже в школу!
Автор.
З нею полетиш у небо!
Будеш гарним агрономом,
І важливим астрономом!
Футболістом, хокеїстом.
І боксером, і артистом,
Лікарем і трактористом,
Вчителем і піаністом…
Будеш гарно ти читати,
І знання всі здобувати!
Будеш просто школярем,
Якщо в дружбі з букварем!
(Діти беруть в руки букварі та виконують танець під пісню.)
Букварик
Мій букварик, мій букварик – він найкращий друг.
Прокидаюсь, посміхаюсь і беру до рук.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.
П-в:
Завдання просте – а, бе, ве, ге,де.
Хто такий букварик має, той не пропаде.
Треба всім старанно вчитись, знати головне:
Книжка ця – найкраща в світі – виручить мене.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.
( Після танцю з буквариками діти кладуть маски, букварі та шикуються у залі.)
Учитель. Минає 9-ий місяць від того дня, як діти вперше прийшли до школи.
За час навчання у 1 класі: вивчено усі літери українського алфавіту, списано в зошитах багато сторінок. Ми живемо цікаво і не збираємося зупинятися на досягнутому.
Більшість із дітей не знали всіх букв і не вміли читати, проте зараз майже усі наші діти добре читають. Своїм умінням діти завдячують буквареві. Наші першокласники вивчили не тільки букви, але й усі правила поведінки у школі, навчилися дружити, стали справжніми школярами, знають вчителів, які їх вчать, знають завуча та директора школи,знають працівників школи, познайомилися з іншими дітками.
Щоб довести свої знання, вам потрібно подолати випробування.
Ви повинні виконувати завдання та отримувати пазли, з яких складеться картинка.
Але щоб знайти кожний пазл , вам потрібно виконати завдання. Ми будемо вам допомагати .
Вчитель: Ну, що вирушаємо !
Підказка.
Після уроків туди ви йдете,
З іграми час свій проведете.
Вчителька зводить вас у їдальню,
Час пройде швидко для вас і не марно.
Завдання : КАЗКИ
Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом.
— А ви знаєте казки? Зараз перевіримо:
«…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…» (Колосок).
«…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» (Колобок).
«…Хто, хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» (Рукавичка).
На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати? (Українська народна казка «Ріпка»)
Підробив він голосок,
Став малим співати.
Здогадалися вони:
Ні, не наша мама. (Українська народна казка «Вовк та семеро козенят»)
Казкові герої часто носять довгі імена. Давайте назвемо повне ім’я героя.
Вчитель називає одну частину імені командам по черзі, а вони доповнюють другу.
Кощій… (Безсмертний) Баба- …(Яга) Карабас – (Барабас)
Гуси-…(Лебеді) Курочка- …(Ряба) Пан ( Коцький)
Іван…(Царевич) Спляча…(красуня) Змій ( Горинич)
Отримують перший пазл.
Гарна вчителька й спортивна,
В неї зал великий є.
І скакалки ,і драбини,
І м’ячі великі є.
Вчителька дає конверт із завданням.
Завдання: Буквиці
Потрібно друковані букви написати прописними. ( Кожному в конверті на окремому листочку – працюють всі учні).
Наступна підказка.
Завжди чистоту наводять,
Не смітити завжди просять.
Хто це дзвонить на урок,
Хто це подає дзвінок?
( Підходять до техпрацівниці, отримують конверт із завданням).
Завдання : Математичне
( Учні отримують на листочках приклади та розв’язують їх).
Отримують третій пазл.
Щоб отримати останнє завдання , ось вам підказка.
Кожний день вона в роботі,
Про шкільну сім’ю турботи.
Вчителя вам замінила,
Коли вчителька хворіла.
Діти беруть завдання у конверті.
Завдання : Творче
Співають пісню про букварик.
Букварик
1)Ми навчилися читати,
Ось які у нас дива.
Вмієм букви розбирати
І складати у слова.
І слова в рядочки казки,
Як струмочок потечуть.
Стануть букви густо-рясно
Тиху розповідь почнуть.
П – в:
Букварику, букварику,
Ти вірний друг школярику,
Його надійний провідник
В країну різних знань.
Букварику, букварику,
Допоможи школярику
Знайти стежину в світі книг
І добрих сподівань
2)Ми навчилися читати,
Подорослішали вмить.
Тож сестричку або брата
Теж зуміємо навчить.
А забуде окуляри
Десь дідусь у певний час,
Допоможемо, звичайно,
Прочитаємо нараз.
Отримують останній четвертий пазл. З пазлів утворилося слово « Скринька».
Де знайти цю скриньку? Ось вам підказка.
Головною є у школі,
Зранку про усіх в турботі,
Всі проблеми порішає,
І про нашу школу дбає.
Підходять до неї – отримують скриньку з дипломами першокласників.
Вручення дипломів.
Подяка батькам.