1
СЦЕНАРІЙ СВЯТА
“Посвята у п’ятикласники”
Звучить спокійна музика
Класний керівник: Доброго дня, шановні вчителі, батьки, діти! Сьогодні у нас незвична зустріч. Нинішнє свято – це сходинка до нашого спільного зближення, до родинного єднання. Випускники 4 класу стали учнями середньої школи. Наші діти дружні, завзяті працьовиті, шумні і невгамовні, непосидючі і веселі, щебетухи, фантазери і мрійники, одним словом – звичайні п’ятикласники. Я вірю, що в цих дітей попереду сходинки славних звершень, перемог і здобутків.
А ми, вчителі, разом із батьками та друзями, маємо в цьому допомогти, бо і самі колись були п’ятикласниками
ВЕДУЧА: Вони – меткі і милі
Веселі, життєрадісні, енергійні
Пунктуальні,
Ну просто янголи,
Тихі, кмітливі, лагідні, активні, симпатичні,
Низенькі і високі, кирпаті і не дуже, Вони вже п’ятикласники!!!
Отже, надаємо слово Вам, дорогі учні!
ВІРШІ пятикласників:
Учень 1:
Сьогодні ми зібралися на свято, у п’ятикласники посвята.
Тож, любі гості, раді вас вітати і свято наше розпочати!
Учень 2:
Ось і школа – вчителька сказала, - це не просто гарний дім,
І не просто класи,-
Треба знати це усім!
Учень 3:
Нас до класу дзвоник кличе, заливається щодня,
Радо він допомагає здобувати всім знання!
Учень 4:
Як же добре на світі жити, кожен день пізнавати нове, всіх любити, з усіма дружити,
Ти навчаєш, школо, мене!
Учень 5:
Діти, я не знаю,
Чи ви помічали, чи ні
Зовсім дорослими ми стали
І самостійними людьми
Учень 6:
Дитинство не міняється у школі
Єдина зміна – це, звісно, ми
А ми міняємось: хто швидко, хто поволі
І вже стаємо дорослими людьми
Учень 7:
Хоч ми і не ликом шиті,
Обіцяєм добре вчитись,
Щоб раділи наші батьки,
І директор, і вчителі!
Учень 8:
Ми обіцяєм вчитися старанно,\
Гав на уроках не ловити,
Поводитися чемно, гарно,
І вчителів своїх любити!
Учень 9:
Будем вчитись ми сумлінно!
І поводитись відмінно!
Щоб батьки могли радіти,
Що в них гарні діти!
Учень 10:
Йти до школи не боюсь!
Що не вмію, то навчусь!
Вчитель в школі допоможе,
Він усе світі може!
Учень 11:
Школо наша, школо, приголуб нас, мила,
Пригорни усіх нас, як голуб під крила!
Учень 12:
Ти нас усіх научиш, як у світі жити,
Як зло оминати, як добро чинити!
Учень 13:
Хоча ще маленькі та скоро підростаєм,
Швидко все вивчаєм, власні “Я” розвиваєм!
Учень 14:
Уклін низькій Вам, Нене, і вчителям, і друзям, й Україні рідній – усі наші заслуги!
ВЕДУЧИЙ: Звучить: “ПІСНЯ ПРО НАШУ НЕНЬКУУКРАЇНУ”
ВЕДУЧА: Подивіться на учнів, які зібралися сьогодні в класі! Це вже не першачки, яких батьки привели за руку до школи….
Пропонуємо Вам переглянути які були наші діточки в молодшій школі і тепер – “Які ми були, і які ми стали…”
Звучить пісня: “Батьки мої”
ВЕДУЧА: А колись давно наші батьки були також п’ятикласниками..
ВЕДУЧИЙ: Наші учні щодня нагадують батькам про 5 клас, виконуючи домашнє завдання..
Сценка мами і учня
.
(Інсценізація: учень з подушкою в руках сидить на стільці і розказує вірш. Розкидані книжки, одяг. Мама допомагає йому.)
Життя сучасного учня.
Син. Чому мені зранку так тяжко вставати,
І руки - не руки, і ноги, як з вати,
А сон такий милий і ще мені сниться,
Хіба доведеться у школу спізниться?
І тут мене бідного жаль розбирає.
Який я нещасний, чи хтось про це знає?
Щоденно я мушу до школи ходити,
Сидіти, читати, писати, лічити,
«Зубрити» англійську,
Читати українську,
З історії дати напам’ять вивчати,
Ще й м’яч підкидати,
Ну, як же я можу усе це встигати?
Якби це прокинувсь я зранку чи вдень
І сталося б чудо для всіх нас дітей:
За школою став би великий басейн,
Де можна купатися хоч б цілий день,
На даху росли б виноград і грушки,
Цукерок б висіли великі мішки,
Комп’ютер у кожному класі стояв,
Кожний, хто хоче стрибав і співав!!!
А ж чую:
Мати: « Вже пізно! До школи вставай! Ні з ким не сварися,
Не крутись і не бийся!
Порядок в поличці своїй наведи,
Свій одяг на місце бери поклади,
Купи молока, помідорів,газети,
Уроки. дивись, не забудь, відроби…!»
Син: - І далі ще пунктів усього є сто…
Як шкода, що вже це, напевно не сон!
І тут мене знову жаль розбирає,
Який я нещасний, чи хтось про це знає?
Усі разом: Знаєм! Знаєм!
ВЕДУЧИЙ: Давайте сьогоднішній день вважати Днем народження 5 класу. А День народження – це завжди свято!
ВЕДУЧА: У нас пройдуть конкурси і змагання, під час яких ви продемонструєте свої здібності, розум та артистичність, позмагаєтесь за право носити звання учня 5 класу
ВЕДУЧИЙ: П’ятикласники, ви готові до випробувань? (ТАК)
ВПРАВА “Дерево корисних порад”:
ВЕДУЧА: Погляньте на дошку, тут росте “Дерево корисних порад”. Я ставитиму Вам питання чи озвучувати ситуацію, яка може відбутися з вами, а ви, добре розміркувавши, відповідайте на них. Відповіді кожного із вас допоможуть нам краще зрозуміти, які правила прийняті в нашій школі, та усвідомити свою поведінку в різних шкільних ситуаціях. На дошці є листочки, де написана правильна відповідь на запитання. Ваше завдання – вибрати її і помістити на дерево. (Учні ставлять листочки з правильними відповідями на дерево)
До школи приходити як?.........ВЧАСНО
На уроках слухати вчителя як?......УВАЖНО
У їдальні не можна….?.....................БІГАТИ, СКАКАТИ, ШУМІТИ
Речі мають бути …..?......................У ПОРЯДКУ
Шкільне майно……..?......................БЕРЕГТИ
Для чого приходити до школи?....НАПОЛЕГЛИВО ВЧИТИСЯ
Якщо на уроці ти щось не зрозумів, що потрібно зробити?.. ПЕРЕПРОСИТИ ВЧИТЕЛЯ І ПЕРЕПИТАТИ
ВЕДУЧИЙ: Діти, це важливі правила і норми поведінки для кожного, яких вам сліддотримуватись. Напевно, кожний із вас зрозумів, що ці мудрі і корисні поради допоможуть вам іти шкільним шляхом..
ВЕДУЧА: У вас нові вчителі, нові кабінети, предмети – загалом вражень вистачає! Для того, щоб ви пригадали імена та по-батькові вчителів та їхні предмети, пропоную виконати завдання: “Назви урок – назви вчителя”
Учень 1:
Що математика – складна наука, то кожен із нас знає,
І натуральні числа й кути уві сні пам’ятає.
(Вчитель – Оксана Богданівна)
Учень 2:
Математику знаю на дванадцять,
Люблю й десять, й одинадцять,
Відмінниця – я, учителька це знає,
І гарну оцінку в щоденник виставляє!
Учень 3:
Рідна мова теж важлива: читання і граматика,
Де розділових знаків нива і літер дивна пластика!
(Вчителі – Лідія Володимирівна і Ольга Львівна)
Учень 4:
Вчитель мови нас навчала,
Щоб ми рідну мову знали,
Бо вона милозвучна і чиста,
Бо вона незрівнянно барвиста!
Учень 5:
Розташування міст і сіл,
Країни дивовижні,
Меридіани, гул вітрів, степи, моря і крижні
(Вчитель – Наталя Степанівна)
Учень 6:
Історик знає свій предмет,
Він для нас авторитет,
Розповідає про давні віки,
Пам’ятає всі дати й роки
Учень 7:
Рідну мову треба знати,
Й іноземну теж вивчати.
Міжнародне спілкування –
Запорука процвітання!
Учень 8:
“Стендап”, “сиддаун”, “хав а ю”, “Good luck” “Good moning” “What are your”- це іноземні слова.
Учень 9:
Вчитель! Скільки сили треба,
Щоб навчати нас усіх,
І терпіння, і бажання,
І надії, і сподівання!
Вчитель наш – найкращий у світі
Допоможе в хвилину важку,
І нехай тільки посмішки й квіти
Він знайде на своєму шляху!
ВЕДУЧА: Гадаю, кожен зі мною погодиться, що за цікавість, майстерність викладу навчального матеріалу ми завдячуємо нашим вчителям.
ВЕДУЧИЙ: Молодці, діти!
ВЕДУЧА: А зараз я пропоную охарактеризувати ваш клас, який він, або яким ви хотіли б його бачити надалі.
У вас є слова – підказки, прошу вийти і вибрати слово, яке характеризує клас і помістити на дошку.
ВПРАВА “Ми і наш клас”
ВІДПОВІДІ УЧНІВ
– дружні, організовані, згуртовані, працьовиті, добрі, ввічливі, розумні, чемні, відповідальні, доброзичливі
ВЕДУЧИЙ: Діти, кожен із вас – часточка цілого класу і всі окремі “Я” становлять загальне “Ми”. А загальне “Ми” не може існувати без окремих “Я”. Хором промовимо якості, записані на плакаті. Ми організовані, дружні, класнючі.
ВЕДУЧА: А зараз діти заспівають пісню “Наш дружній клас”
ВЕДУЧИЙ: Вміли поспівати, вмієм і на інструментах грати. Наші дорогі п’ятикласники вміють грати і на гітарі, і на фортепіано, і на окулеле. Пропонуємо послухати.
ВЕДУЧА: У школі не обійтися без веселих пригод та історій.
УЧЕНЬ 1:
Чому ти вириваєш аркуші з підручника?
А я не вириваю, тільки прочитані,
Щоб помилково не читати одне й те ж саме!
УЧЕНЬ 2:
Тату, Вас викликають до школи – каже Петрик татові
-Чого б це?
-Та… За малювання
-А хіба ти так погано малюєш?
-Та ні, не за те, що погано, а за те, що малюю на партах!
УЧЕНЬ 3:
Щось ти, ……………., довго сидиш за підручниками, - каже сестра
Не можу розв’язати задачу – озивається
А хіба вчителька не пояснювала?
Та пояснювала, але я в той час був зайнятий.
Можна поцікавитися, чим саме?
А я думав, як стати відмінником!
ВЕДУЧА: Молодці! Ви показали свої вміння і таланти, виконали усі завдання, довели, що ви гідні носити звання п’ятикласника!
Прошу вас підвестися і дати урочисту обіцянку:
Вступаючи в ряди учнів середньої школи перед обличчям своїх товаришів, перед обличчям батьків, перед обличчям вчителів урочисто обіцяємо:
ВЕДУЧИЙ Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого - ОБІЦЯЄМО!
ВЕДУЧА Не доводити вчителів до температури кипіння – 100 градусів - ОБІЦЯЄМО!
ВЕДУЧИЙ Бути швидкими і стрімкими, але не перевищувати швидкість 60 км/год при пересуванні шкільними коридорами - ОБІЦЯЄМО!
ВЕДУЧА Витягати з учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички - ОБІЦЯЄМО!
ВЕДУЧИЙ Вчитися на “добре” та “відмінно” - ОБІЦЯЄМО!
ВЕДУЧА Бути гідними дітьми свої батьків - ОБІЦЯЄМО!
ВЕДУЧИЙ Обіцяємо бути гідними звання п’ятикласника - ОБІЦЯЄМО!
УЧЕНЬ ВИМОВЛЯЄ БУКВУ І ТРИМАЄ НА ЛИСТОЧКАХ СЛОВА
Ось ми уже п’ятикласники:
П – перспективні
Я – яскраві
Т – талановиті
И – життєрадісні
К – кмітливі
Л – лагідні
А – артистичні
С – сміливі
Н – найкращі
И – миролюбні
К – креативні
И – п’ятикласники!!!!!
ВЕДУЧИЙ А зараз класний керівник вручить Вам значки п’ятикласника!
Скільки доріг ще треба буде пройти дітям у житті? Тому бажаємо Вам, дорогі діточки, удачі, світлого і прекрасного майбутнього. Ідіть до нього, мрійте про нього, трудіться для нього, і тоді воно обов’язково настане! Щастя вам, здоров’я, веселого настрою, доброго навчання! Щоб росли розумними, поважали старших, любили й захищали менших, гарно вчилися на радість своїм батькам і рідним, були гідними дітьми нашої України!
ВЕДУЧА: Ми вдячні всім, хто завітав на наше свято, і хочемо від щирого серця побажати: Хай зілляються воєдино діти, школа і батьки, як одна родина!!