Голос за сценою. Якщо люди самі не вміють літати, нехай навчать літати своїх дітей.
Літати високо, далеко, красиво. І настане час, коли діти розкриють крила і полетять. Нехай дорослі просто підуть за дітьми, щоб оберігати їх від падіння. І тоді вийде, що вони теж летять…
Учити літати…
Учити мріяти…
Учити творити…
Це призначення педагога!
Ведучий. Доброго дня, шановні гості, дорогі наші вчителі! У прекрасну пору року приходить до нас освітянське свято. Це час, коли шелестить золотим листям осінь і приносить нам свої щедрі дари.
Ведуча. Сонце стає лагідним і бажаним, небо – синім і глибоким. Усі фарби стають насиченими і теплими. Усе це лише підкреслює, як ми любимо Вас, дорогі вчителі. Для вас – ці теплі осінні акорди.
Ведучий: Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.
Ведуча: Так хочеться подарувати вам долі світлої.
Ведучий: Ангела – спасителя.
Ведуча: Мрії блакитної.
Ведучий: Надії на краще.
Ведуча: Любові неземної.
Ведучий: Краси золотої.
Ведуча: Та багато побажань і сердечних вітань.
Ведучий: Тож прийміть їх у свою адресу.
Заходять: Доля, Ангел, Мрія, Надія,
Любов, Краса, Побажання.
Пісня «День учителя»
Доля: Це я – рідна ваша учительська доля.
Чвалаю за вами усюди поволі.
Стомилась я дуже за вами встигати,
Немає спокою ні в будні ні в свята.
Пишу я конспекти, у зошитах вся,
Ще й пораю вдома мале порося.
Сиджу я у школі нашій,
А вдома нема вареної каші.
Коли ж працюватиму тихо, поволі?
Таке мені щастя - учительській долі.
Ангел: Учительський ангел - моя спеціальність,
Не дуже-то втішна буває реальність…
В день свята, Всевишнього стану благати,
Щоб дав вчителям він достойну зарплату.
Бо то не для неї – городи і хлів.
Хіба ж не почує Господь моїх слів?
Мрія: Учительська мрія - звичайна для вас:
Щоб школа красива, просторий щоб клас,
Учнів багато вступило до нас.
І все щоб блищало у школі тій,
І вчитель підручник дає геть усім.
А ще телевізор, комп’ютер у клас,
Новітні програми – це теж, все для вас.
Прекрасно, коли з вами я, ваша мрія.
Повірте, здійснити себе я зумію,
Бажаю вам всім не втрачати мене,
І ваша надія вже вас не мине.
Надія: Кажуть, остання вмирає надія.
Жива я, жива, помирати не смію.
Квітуча я в вас. Я завжди буду поряд,
Ніколи не зраджу ні вас, а ні школу.
Лишайтесь з надією в серці завжди.
То разом спасемо любов від біди.
Любов: Ох, важко мені з вчителями бува,
Коли не прийду, а в них часу нема.
То пише конспекти, то книжку читає.
І з тих книжечок про любов тільки знає,
Кохані мої,озирніться довкола.
Не буде любові не буде нікого:
Ні долі, ні мрії, надія помре.
Красива любов, а як буде краса,
То світ ми врятуєм від болю і зла.
Краса: Мені з вами добре, вітаю зі святом,
Мене ви вбачаєте часто й багато.
Красиві в вас душі, обличчя натхненні,
Учитель – красиве, почесне імення.
Прийміть же вітання, учителі,
І знайте – лишили ви слід на землі.
Побажання: Тепер вже останнє слово моє,
Бо я – побажання – для вас головне.
Хай доля учительська красивою буде,
А школа хай рідна про вас не забуде,
Рятує хай ангел – спаситель всіх вас,
Щасливі й здорові були щоб весь час.
Хай мрія прекрасна веде вас в життя,
Щоб ладилось все і велось до пуття.
Хай ваша надія вам живить серця,
Натхнення і творчість дає без кінця.
Не зникне хай віра в казки й чудеса,
Хай будуть із вами любов і краса.
Пісня «Любим вчительку свою»
1.Вічні теми…
Давні теореми…
Сива пам’ять і космічний вік…
Ти – учитель.
Ти сіяч не дремний
І невтомний мудрий садівник.
Знаєш ти предивні таємниці ,
Розум твій розпалює вогонь.
Журавлі, лелеки і синиці
Воду п׳ють у тебе із долонь.
2.Лікар ти, котрий лікує душі
І до сонця повертає всіх,
Капітан – у морі, а на суші –
Ти наставник юних, молодих.
3.Ти коваль, поет і будівничий,
Добротворець і дозорець ти.
До дітей тебе веде і кличе
Світлий образ нашої мети.
А в дорозі – люди знамениті,
Кожний з них – кровиночка твоя…
Не згасає й світиться у світі
Пісня, хліб і вчителя ім’я .
Учень. А зараз, давайте, послухаймо наймолодших учнів школи.
Виступ учнів 1 класу
(Звучить музика з програми «Світське життя»)
Катя Осадча: Доброго усім дня! Я-Катя Осадча! І наш спеціальний випуск присвячений вчителям. Але не простим педагогам, а тим, які навчали наших «селебретіз»)Отже!
Дивіться , це ж Карл Едуардович у модному шарфі! Поважний вчитель літератури!(виходить хлопчик у образі вчителя літератури)
Катя Осадча: Карле Едуардовичу, скажіть, а хто з ваших учнів став відомим?
Карл Едуардович: Катю…Ти знаєш, багато хто! От , приміром, Віталік Козловський! Вивчали ми творчість Шекспіра, а він бубнить під ніс : Шекспір напише, Шекспір напише.. Кажу йому: « Віталіку! Шекспір – видатний письменник 16-го сторіччя. Що ж він вже напише! Тільки потім я зрозумів, що це він пісню готував нову!
( приспів пісні «Шекспир напишет не про нас»)
Катя Осадча: Дякую-дякую, Карле Едуардовичу! А ми зустрічаємо вчителя біології! Це дама на шпильках останньої колекції дизайнера «Кривойду» – Жанна Жанівна!
Жанна Жанівна! Скажіть, а кого, власне , навчали ви?
-Я працюю в школі дуже давно! Але запам’ятався мені один хлопчик, який на урок біології прийшов з Богданом.
Катя Осадча: -Це, напевно, його брат чи друг?
-Аби ж то! Це ж Бодька! Павук! (дістає з сумочки іграшкового павучка та кидає у глядачів)
( звучить приспів «Бодя павук» Дзідзьо)
Катя Осадча: -Які цікаві в нас гості! Але ми перериваємось на невеличку рекламу!
(Реклама)
Чоловік. Люди добрі! Оце оженився на свою голо¬ву! Взяв жіночку, гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені!
Пісня «Підманула, підвела».
Чоловік Як ішли ми під вінець,
Ти казала: продавець,
А ти вчителька була,
Підманула, підвела!
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!
Вчителька
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!
Чоловік
А із школи як прийдеш,
На стіл зошити кладеш.
Пишеш, пишеш, а чого?
Може, в тебе вже «того»?
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!
вчителька
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела,
Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!
Чоловік
Ось поїду у райвно,
Хай розводить нас воно:
Тобі зошити й книжки,
Мені діти й пелюшки!
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!
вчителька
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела,
Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!
Катя Осадча: З вами знову я – Катя Осадча! І ми зустрічаємо поважного вчителя географії – Алісу Микитівну!
Катя Осадча: : Алісо Микитівно, скажіть, а хто вам запам’ятався з учнів?
Катя Осадча: -Він тоді вже був такий гарненький та вихований?
-О, так! Подарують мені букети на свято, а Олежик каже: « Давайте , Алісо Микитівно, допоможу нести!» Я кажу: «давай!» А він бере квіти – вклоняється, каже «спасибі» і йде з ними додому!
Або вчимо водні ресурси – він мені співає про моря і океани, вчимо поняття «туман» – і тут він з піснями. Невгамовний!!! А коли я йому робила зауваження він так і казав «Дайте мені помріяти!»
(Звучить пісня О.Винника «Дай мені помріяти»)
Катя Осадча: -Хвилинку! Невже це…Ні , це справді він. Вчитель малювання – Петро Петрович!
Доброго дня!
-Вітаю, Катю! Я вчитель малювання Віталіка Кличка!
Катя Осадча: -А хіба ж він малює?
-Звичайно! Вже не одного суперника розмалював!
Катя Осадча: -Скажіть, а як він навчався з інших предметів?
-На математиці рахував тільки до 12
Катя Осадча: -Чому?
-А навіщо більше? у боксі лише 12 раундів.
(Звучить пісня для бою)
Катя Осадча: -Які цікаві в нас гості! Але ми перериваємось на невеличку рекламу!
(Реклама)
Сценка
Вчитель. Добрий день, діток-ко. А де інші чолові-чок. Ну що ж гаразд. Тема сьогоднішнього уроку «Інтеграл матричної системи». Цю тему проходять на 3-му курсі інституту, а ви тепер у третьому класі, ну… я поспішаю.
На домашнє завдання вам було скласти матрицю 100 на 100. Хто ж у нас піде відповідати? І так, подивимось по журналу, хто у нас давно не відповідав. До дошки, у нас сьогодні піде відповідати… Хто ж відповідати піде сьогодні? Цікаво всім. Може, домашнє завдання, біля дошки, покаже нам… Ну давайте, до дошки піде сьогодні Пе-тре-н, Пе-тре-нко. Петренко, є у класі? Немає. Тоді піде Пе-тре-нче-нко. А де Петренченко. Він обіцяв мені «Боржомі». Немає Петренченка. Шкода. Пе-тре-ній… Петреній обіцяв мені зарядку для «Нокії». Шкода.
Тоді до дошки піде Пе-тро-сян. Петросян тут? Петросян! Петросяна немає.
Може, тоді піде відповідати Пе-трен-чак. А… Петренчака немає. Пе-трусь-ків. Петруськів! Де Петруськів?
Та що ж таке? Ну добре. Тоді піде відповідати Падалка, Падалка! Падалка, до дошки! Виходи негайно. Падалка у нас у 4-му класі, а у нас 3-ій. Значить відповідати піде Пе-трен-ко.
Директор. Андрій Борисович, Андрій Борисович, добрий день. У вас щось із відвідуванням не дуже.
Вчитель. Так-так…
Директор. Прийшов наказ із району. Кілька учителів звільняють, по старості на пенсію.
Вчитель.Що ви говорите.
Директор. Так, так. Отже, звільняти ми будемо Андрі-я, Андрі-я Бо-ри-со-вича, Борисовича Рош-ко-ва, Рош-ко-ва.
Вчителька. Шановні вчителі! Запрошуємо вас на сцену…
Побутьте учнями і релаксуйте з нами.
Флешмоб
Катя Осадча: З вами знову я – Катя Осадча! А ми вітаємо нашу чудову Анжеліку Антонівну! Першу вчительку Ольги Фреймут!
-Доброго дня усім!
Катя Осадча: -Невже ви дійсно вчили цю знамениту ведучу? Яка вона була у дитинстві?
-Оля була завжди серйозна!Вона з дитинства дбала про порядок! Підемо ми з нашим 1 класом до їдальні – усі за столи, а вона хвать шапочку і так і рветься на кухню!!! Усі чергові протирають пилюку вологою ганчіркою, лише Оля Фреймут –білими перчатками! Доречі, чи знаєте ви, чому Фреймут завжди на підборах?
Катя Осадча: -Ні, не знаю, цікаво)
-Щоб краще діставати до нашого з вами павутиння ! Така вона і зараз – Олюся-Чистюся!
(Звучить музика з програми «Інспектор»)
Катя Осадча: -Я дякую нашим вчителям! А зараз у нас невеличка реклама.
(Реклама)
Пісня «Дума вчитель»
Катя Осадча: З вами знову я, ваша Катя Осадча. Так, як сьогоднішній випуск присвячений вчителям, то я приїхала в одну сільську школу, щоб дізнатись, як же тут святкують це свято, а також я хочу поспілкуватися із вчителями та учнями.
Доброго дня, шановні вчителі!
А зараз ми влаштуємо для вас невеличку лотерею.
Участь приймають усі вчителі.
1 • Скільки років вашій школі? (___)
2 • Скільки класних кімнат у школі? (____)
3 • Скільки сходинок у сходах? (___)
4 • Скільки вікон у вчительській кімнаті? (__)
5 • Двері до кабінету директора відчиняються від
себе чи на себе? (___)
6 • Якого кольору штори в їдальні?(_______)
7 • Скільки учнів у 9 класі?(____)
8 • Скільки важить цілий шматок крейди? (___)
9 • Якими методами Ви володієте, щоб розпізнати учня, який списує?
10 • Як звали Вашу першу вчительку, чим вона Вам запам’яталась?
11 • Чи пам’ятаєте ви імена учнів з якими Ви сиділи за партою протягом шкільних років?
12 • Який шкільний предмет Вам подобався найбільше. Чому?
13 • Яка різниця між учнями 1 та 9 класів?
14 • Як Ви гадаєте, а чи були ви бешкетником у школі? Розкажіть про найсмішніший випадок з Вашого шкільного життя?
15 • Що вас спонукало стати учителем?
16 • Як відноситься Ваша сім`я до вашої професії?
Катя Осадча: З цим завданням ви впорались на відмінно. А тепер я хочу почути, про що ви думаєте і мрієте.
Капелюх
(Всі баби як баби, ти королева)
(Лісапед)
(Я музикант)
(Мої фінанси)
(Юний орел)
(Чому у мене купа дивних речей)
(Весілля у Карпатах)
(Запис на польській мові)
Катя Осадча: А зараз послухаємо, як відпочивали влітку ці неймовірні вчителі.
Пісня «Посадили буряки»
Катя Осадча: Я дуже хочу поспілкуватися з дирекцією цієї школи. Тому запрошую їх на середину залу.
Інтерв’ю з дирекцією
1.Маріє Данилівно, що ви можете розповісти про своє у нашій школі?
Гоп, гоп, гоп
2.Любове Василівно, ми знаємо, що у вас багато клопотів, постійна перевірка зошитів, журналів, складання планів, написання наказів. А як довго засиджуєтесь над паперами?
З вечора до рання
3. Маріє Данилівно, як ви відновлюєте свої сили після важкого навчального року?
(Я піду в далекі гори)
4. Любове Василівно, а які думки вас переповнюють вкінці навчального року?
Я вільна
5. Маріє Данилівно, що ви думаєте про невдячних учнів?
6.А тепер поділіться вашими планами на майбутнє. Любове Василівно, що ви плануєте робити найблищим часом?
(А я, а я на морі…)
7. Маріє Данилівно, що кажуть вчителі, коли хочуть відпроситися?
(Відпусти, я благаю відпусти)
8. Любове Василівно, які ваші роздуми відносно підвищення заробітної плати?
(Цей сон, цей сон)
9. Маріє Данилівно, як ви почуваєте себе на посаді директора школи?
(У селі я сама файна)
10. Любове Василівно, як учень проситься вийти у туалет, що ви йому відповідаєте?
(Я кажу «ні»)
11. Маріє Данилівно, що вам кажуть вчителі, коли ідуть у відпустку?
(Не шукай мене, бо я на морі)
12. Любове Василівно, що ви плануєте отримати в подарунок від наших учнів?
(Білі троянди)
13.А зараз останнє запитання. Маріє Данилівно, що ви хочете побажати всім вчителям?
(Щастя і добра)
-Дуже дякуємо, що ви поділилися з нами своїми думками.а тепер ми хочемо презентувати вам жартівливий ролик .
Відео-привітання
1.Земля без праці щедро не зародить,
Порожні зерна в колос не підуть.
І сонце гордо тільки там лиш сходить,
Де мудрі вчителі дітей ведуть.
2.Учителю! Важка твоя робота.
Орати й сіяти, полоти бур’яни.
Та урожай побачити охота –
Яка ж людина піде у світи?
3.Дитина йде до школи – чисте поле:
Посій що хочеш – виросте усе.
Укинеш зерна злоби – зійдуть болем
І вітер їх далеко рознесе…
4.Добра зернятка дуже вже дрібненькі,
І сходять довго – треба їх глядіть.
Але якщо зійдуть в малих серденьках,
Не страшно тих дітей у світ пустить.
5.То хто ж вони, відважні педагоги,
Що вибрали професію святу?
Вони ступили на важку дорогу,
Вони щодня в майстерності ростуть.
6.Макети дивні роблять і співають,
І шиють одяг, і печуть торти,
Картини пречудові вишивають
І вміють влучну відповідь знайти,
7.І жарти сиплять, і частують медом,
Моделі запускають літаків –
Учителю усе уміти треба,
Бо він – творець дитячої душі.
8.Художник голки, пензля а чи слова,
Професор такту, майстер до сердець.
Освітлює знанням усе довкола.
Учитель – то достойний знань вінець.
Ведуча: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій
школі і саме у цих вчителів.
Ведучий: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.
Ведуча: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.
Ведучий: І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати
гордістю нашої школи.
Ведуча: І сьогодні поклавши руку на Закон про освіту, ми урочисто клянемось:
І учень. Ніколи не приходити в школу…
ІІ учень. … з невивченими уроками.
І учень. Ніколи не вітатися з учителями…
ІІ учень. …тримаючи в роті жуйку.
І учень. Ніколи не розкривати підручники…
ІІ учень. …брудними руками.
І учень Ніколи не розв’язувати задачі…
ІІ учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.
І учень. Ніколи не робити домашнє завдання…
ІІ учень. …на уроці фізкультури.
І учень. Ніколи не чергувати в класі…
ІІ учень. …як-небудь.
І учень. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…
ІІ учень. …за 5 хвилин до їх початку.
І учень. Ніколи не закінчувати семестр…
ІІ учень. …з поганими оцінками.
І учень. А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!
ІІ учень. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.
І учень. І не лише в день свого професійного свята.
ІІ учень. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.
І учень. Навіть якщо ми іноді його псуємо.
Пісня «Школа наша найкраща в світі»
1