Свято
“Уважний пішохід.
Модний за кермом, а не під колесами”
Мета: розширити поняття дітей про правила безпечної поведінки на вулицях і дорогах. Закріпити уяву дітей про роль світлофора. Розвивати увагу дітей, уміння переходити дорогу. Виховувати бажання бути в безпеці. Попереджувати дитячий травматизм
Обладнання: фотоілюстрації, макет світлофора, костюми зебри, поліцейського, світлофора.
І. Організаційний момент
Любі учні, дітвора,
Нам у подорож пора
Та, щоб в неї вирушати,
Правила дорожнього руху
Потрібно знати!
ІІ. Основна частина
Вчитель: Прийшовши до першого класу, ви почали вивчати азбуку за букварем, щоб навчитися читати, дізнатися багато цікавого, бути грамотними. А ще є одна азбука - азбука дорожнього руху. За нею ми навчаємося бути гарними, модними пішоходами, вчимося розмовляти з вулицею за допомогою дорожніх знаків, вчимося правильно переходити проїжджу частину вулиці, щоб на дорозі не стало біди, щоб зберегти своє життя і здоров’я та здоров’я інших учасників дорожнього руху
Інтерактивна гра “Подорож”
Вчитель: Діти, запрошую вас у цікаву подорож на автомобілі. Що необхідно нам знати, вирушаючи в дорогу? (Правила дорожнього руху). А навіщо нам їх знати? (Щоб подорож була безпечною)
В мене є три кольори,
Всі для діла, не для гри.
Пішоходи й водії
Знають правила мої.
Коли колір я міняю
Тих чи інших зупиняю.
Колобок: Світлофор
Вчитель: Вірно. Діти, пробачимо колобкові, що він не уважний? (Так).
Гаразд, котись далі, але дотримуйсь правил дорожнього руху.
Вчитель: От халепа, знову хтось неправильно переходить дорогу. Хто це? (Червона Шапочка)
Червона Шапочка: Вибачте водії, я більше так не буду. Я вас пиріжками пригощу.
Вчитель: Пиріжки неси для бабусі, а ти краще на питання мої відповіді дай!
Вчитель: Іди до бабусі, неси пиріжки та більше не порушуй правил безпеки на дорозі. Дорогі учні - водії! Давайте відпочинемо та пограємо у гру “Перехід вулиці”
ІІІ. Фізкультхвилинка
Гра “Перехід вулиці”
Чи гуляю по бульвару
Де перехід на вулиці
І якщо відсутній знак,
Треба нам зробити так:
При дорозі зупинись, (учні перестають крокувати, дивляться вліво)
І наліво подивись.
Бачиш - транспорту немає - (крокують на місці)
До середини рушаєм.
Посередині дороги - зупинись (школярі зупиняються і дивляться вправо)
І направо подивись.
Всі машини пропусти -
Після цього можеш йти
Вчитель: Готові далі їхати? (Так). Заводимо мотор і вирушаємо. А це хто? (Маша).
Маша: Вибачте, дуже спішу на уроки в лісову школу.
Вчитель: Ти так спішиш, що й на дорогу не дивишся. Так можна не в школу, а в лікарню потрапити. Де потрібно переходити дорогу?
Маша: На пішохідному переході, по зебрі
Учень. А я зебра не проста,
Без копитів та хвоста.
Лиш біленькі смужки маю,
Я лежу, а не гуляю.
Хочеш перейти дорогу -
Я прийду на допомогу.
Маша: Я все зрозуміла. Вибачте, я більше не буду порушувати правил дорожнього руху.
Вчитель: Йди, але будь уважна, щоб не було біди. А ми, діти, давайте будемо повертатися додому. Бо скрізь добре, а вдома найкраще
ІV. Підсумок
Створення відеоролика “Уважний пішохід”
Школярик уже ти, а може ще ні.
Дорожнії правила обов’язково,
Мій ,друже, потрібно знать на зразково.
Беремо всі участь в дорожньому русі.
Швидкій, щоб не мчать на пригоду твою. Щоб тато із мамою не хвилювались, Щоб справи задумані всі удавались
На знаках дорожніх кожна картинка. Хорошими стануть твоїми знайомими І друзями вірними, добрими, новими.
Залежить від тебе. Уважно дивись.
В дитинстві з дорогою ти подружись.
Служить людям день і ніч
Кольори лиш треба знати -
Вірно кнопки натискати
Колір цей попереджає:
Тут машина під’їжджає
Будь уважним! Оглянись!
Приготуйся дуже чітко