“Бути здоровим - модно, красиво, стильно, класно”!
Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою та спортом.
Обладнання: повітряні кульки, стрічки - промінці, фотоілюстрація сонечка, комп’ютер
Хід заняття:
І. Емоційне налаштування учнів
Вчитель: Вітаючись, ми, зазвичай, кажемо: “Здраствуйте!”, “Доброго здоров’я!”. Таким чином ми бажаємо одне одному здоров’я.
Доброго здоров’я діти,
Доброго вам дня.
Хай вам ясно сонце світить
Бо здоров’я, любі діти,
В світі головне
ІІ. Основна частина
Вчитель: Діти, а ви почуваєтеся здоровими? Послухайте себе. Що таке здоров’я? Здоров’я - це стан організму при якому нормально виконують свою функцію (працюють) всі його органи. Я відкрию вам маленький
секрет. Наше здоров’я можна порівняти з сонечком, у якого багато промінців. Ці промінці живуть в кожній клітинці вашого організму. І якщо зіпсується хоч один із них, то виникає біль, або інші неприємні відчуття. Навіть, коли не помити руки, то може зіпсуватися невеличка клітиночка нашого організму і людина страждатиме. І не тільки так буває в людей, а й
Казка “Мишеня Мишко і брудні лапки”
(про здоров’я і гігієну)(YouTube)
Мама Мишка дуже злякалася, адже мами дуже переймаються коли у діточок болять животи. Вона швидко зібралася і побігла до лікаря. А мишеня сіло на ліжко, тихенько попискуючи від болю. Незабаром прийшла мама з лікарем. Лікар оглянув мишеня, змусив його показати язик, пом’яв животик. І тут він побачив брудні лапки Мишка і запитав:
Тихенько, попискуючи від болю, Мишко пішов до раковини, намочив лапки, ретельно їх намилив і довго відмивав. Після випив, запропоновану лікарем мікстуру, і поплентався в ліжко. Біль потихеньку стихав, мишеня заснуло. І приснився йому сон, що у його животику скаче і танцює жахливий мікроб і з мерзотною та огидною бактерією. Вони веселяться і говорять Мишкові:
Прокинулося мишеня у холодному поту, сон страшний забути не може. Відтоді, кожного разу після вуличних ігор, після туалету, а також перед тим як їсти Мишко ретельно миє лапки з милом. Зрозумів він, що кожен спроможен сам піклуватися про своє здоров’я, назавжди запам’ятавши слова лікаря:
(Бесіда за змістом казки)
Вчитель: Діти, а що шкодить нашому здоров’ю? (хвороби). А хто є помічниками для нашого здоров’я? (Здорова їжа, дотримання режиму дня, повітря, сонце, вода, чистота, охайність, спорт, лікарі, сон, спокій, працьовитість, любов і дружба). А на вашу думку, здорова людина, яка вона?
Поетична хвилинка про здоров’я
Він долає всі вершини -
Це ж чудово для людини
Він уміє працювати, Вчитись і відпочивати
Він сміливо в світ іде
І доступні для людини Всі дороги і стежини
Як приємно буть здоровим.
Тільки треба знати,
Як здоровим стати
Вчитель: А як стати здоровим нам розкажуть “Веселі нотки здоров’я”
Нота ДО - дотримуйся розпорядку дня
Нота СОЛЬ - собою займайся, більше говори ввічливих слів
Нота ЛЯ - лягай вчасно спати
Нота СІ - сильніше обнімай рідних
Вчитель: Діти - здоровими бути супер модно! Давайте з невеличких повітряних кульок створимо символ здоров’я.
“Кулька здоров’я”
Кожен учень на повітряній кульці малює смайлика - радісне личко, що асоціює зі здоров’ям. Потім кульки з’єднуємо і стають вони однією великою кулею, символом здоров’я
Вчитель: Результатом нашої роботи є куля - символ здоров’я, яка допоможе нам у довгому щасливому житті. І я пропоную всім вам зіграти
Гра “Рима”
Вранці робимо …(зарядку)
Вчитель: Супер! Скільки правил вам відомо! Тепер вже ніхто й ніколи не заважатиме вам бути здоровими.
ІV. Підсумок
На дошці прикріплено плакат з малюнком сонечка
Вчитель: Діти, візьміть промінці та прикріпіть їх до сонечка, сказавши по одному правилу здоров’я. (учні кріплять промінці - стрічки, називаючи, що потрібно робити, щоб бути здоровим)
Пам’ятайте, любі діти!
Здоров’я бережіть доки малі.
Разом:
Здоров’я - це сила, Здоров’я - це клас Хай буде здоров’я у вас і у нас Здоровим бути модно