Виховна година: "Бути здоровим - модно, красиво, стильно, класно". Підготувала вчитель початкових класів Куцик Наталія Іванівна

Про матеріал
виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров'я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою та спортом.
Перегляд файлу

Виховна година

 

“Бути здоровим - модно, красиво, стильно, класно”!

 

Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою та спортом.

 

Обладнання: повітряні кульки, стрічки - промінці, фотоілюстрація сонечка, комп’ютер

 

Хід заняття:

 

І. Емоційне налаштування учнів

 

Вчитель: Вітаючись, ми, зазвичай, кажемо: “Здраствуйте!”, “Доброго здоров’я!”. Таким чином ми бажаємо одне одному здоров’я.

 

Доброго здоров’я діти,

 

Доброго вам дня.

 

Хай вам ясно сонце світить

 

  • вікно щодня Хай сміється мирне небо

 

  • дивує світ.

 

  • земля нехай дарує Вам барвистий цвіт

 

Бо здоров’я, любі діти,

 

В світі головне

 

  • здоровий і веселий - Щастя не мине

 

ІІ. Основна частина

 

Вчитель: Діти, а ви почуваєтеся здоровими? Послухайте себе. Що таке здоров’я? Здоров’я - це стан організму при якому нормально виконують свою функцію (працюють) всі його органи. Я відкрию вам маленький


 

секрет. Наше здоров’я можна порівняти з сонечком, у якого багато промінців. Ці промінці живуть в кожній клітинці вашого організму. І якщо зіпсується хоч один із них, то виникає біль, або інші неприємні відчуття. Навіть, коли не помити руки, то може зіпсуватися невеличка клітиночка нашого організму і людина страждатиме. І не тільки так буває в людей, а й

  • тваринок теж. Давайте послухаємо казочку про маленьке мишеня.

 

Казка “Мишеня Мишко і брудні лапки”

 

(про здоров’я і гігієну)(YouTube)

 

  • одній мишачій сім’ї жило - було мишеня Мишко. Воно було веселим, активним і дуже любило ігри на свіжому повітрі: хованки, волейбол, баскетбол і особливо футбол. Зранку до вечора воно було готове грати на вулиці зі своїми друзями. Одного разу Мишко, прийшовши з вулиці, помітив, що у нього дуже брудні лапки. Він витер їх об свої сірі боки при цьому, подумавши: помию свої лапки пізніше. В цей час мама покликала його їсти. Мишко швиденько побіг за стіл, оскільки дуже зголоднів. Про брудні лапки він вже й забув. Обід був незвичайно смачним. Мишеня уплітало за обидві щоки. А оскільки у мишей немає столових приладів то їв він виключно брудними лапками. Угамувавши голод, мишеня подякувало мамі за обід і знову зібралося на вулицю до друзів. Але тут в животі малюка забурчало. Мишко не звернув уваги на це. Він був у передчутті великої гри у футбол. Вийшовши з нірки, він з усіх лап побіг до друзів. На футбольному полі зібралися дві команди мишенят. Ось - ось почнеться велика гра. Але тут Мишко звернув увагу на те, що бурчання в животику не проходило, до того ж з’явився легкий біль. Вирішивши терпіти, мишеня бадьоро побігло грати, та ба: від бігу животик заболів сильніше. Почалася гра. Вдалий пас Мишкового товариша і м’яч уже у мишеняти. Стримуючи біль, він біжить до воріт супротивника. Удар! Гол! Але Мишко не відчув радості. Біль в животику став нестерпним. Розплакавшись, мишеня пішло додому. Воно дуже засмутилося, що не зможе грати далі. Але животик болів дуже сильно. Заплакане мишеня біля нірки зустріла мама.

 

  • Що сталося, - перелякано запитала вона.

 

  • Ой, животик у мене болить, терпіти більше не можу, - тихо відповів Мишко. - Навіть дограти не зміг, друзів підвів, - продовжив він.

 

Мама Мишка дуже злякалася, адже мами дуже переймаються коли у діточок болять животи. Вона швидко зібралася і побігла до лікаря. А мишеня сіло на ліжко, тихенько попискуючи від болю. Незабаром прийшла мама з лікарем. Лікар оглянув мишеня, змусив його показати язик, пом’яв животик. І тут він побачив брудні лапки Мишка і запитав:


  • Скажи друже, а лапки ти завжди миєш? Мишко ствердно кивнув.

 

  • Дивно, а чому ж вони тоді такі брудні? Це не діло, - продовжив лікар

 

  • Я сьогодні не мив перед обідом, вирішив потім помити. Просто витер об себе, - зізналося мишеня.

 

  • Тоді все ясно, - відповів лікар і додав. - На брудних лапках надто багато різних шкідливих мікробів і бактерій. Коли ти їв брудними лапками багато бактерій і мікробів разом з їжею і потрапило тобі в животик. І тепер вони там танцюють і радіють, а у тебе животик болить.

 

  • Ой, що ж мені робити, - запхикав Мишко.

 

  • Гарненько помий лапки із милом, потім випий ці ліки і йди в ліжко. Поспиш, а там і животик перестане боліти, - відповів йому лікар.

 

Тихенько, попискуючи від болю, Мишко пішов до раковини, намочив лапки, ретельно їх намилив і довго відмивав. Після випив, запропоновану лікарем мікстуру, і поплентався в ліжко. Біль потихеньку стихав, мишеня заснуло. І приснився йому сон, що у його животику скаче і танцює жахливий мікроб і з мерзотною та огидною бактерією. Вони веселяться і говорять Мишкові:

 

  • Ти Мишко ручки не мий перед їжею ніколи. Тоді нас багато буде у тебе в животику. Ніякий лікар тобі не допоможе. А ми тебе з друзями потихесеньку з’їмо. - І бридко так сміються.

 

Прокинулося мишеня у холодному поту, сон страшний забути не може. Відтоді, кожного разу після вуличних ігор, після туалету, а також перед тим як їсти Мишко ретельно миє лапки з милом. Зрозумів він, що кожен спроможен сам піклуватися про своє здоров’я, назавжди запам’ятавши слова лікаря:

 

  •       Як митимеш завжди лапки, то обійде тебе біда. Ось історії кінець, а хто ручки миє - молодець!

 

(Бесіда за змістом казки)

 

Вчитель: Діти, а що шкодить нашому здоров’ю? (хвороби). А хто є помічниками для нашого здоров’я? (Здорова їжа, дотримання режиму дня, повітря, сонце, вода, чистота, охайність, спорт, лікарі, сон, спокій, працьовитість, любов і дружба). А на вашу думку, здорова людина, яка вона?

 

Поетична хвилинка про здоров’я

 

  • Хто здоровий- той сміється,

Все йому в житті вдається.

 

Він долає всі вершини -

 

Це ж чудово для людини

 

  •       Хто здоровий, той не плаче Жде його в житті удача.

 

Він уміє працювати, Вчитись і відпочивати

 

  •       Хто здоровий - не сумує, Над загадками мудрує.

 

Він сміливо в світ іде

 

  • за собою всіх веде

 

  •       Бо здоров’я - то прекрасно! Здорово, чудово, ясно!

 

І доступні для людини Всі дороги і стежини

 

  • Зрозуміло, всім відомо,

 

Як приємно буть здоровим.

 

Тільки треба знати,

 

Як здоровим стати

 

Вчитель: А як стати здоровим нам розкажуть “Веселі нотки здоров’я”

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нота ДО - дотримуйся розпорядку дня


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нота РЕ - регулярно вживай корисну їжу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нота МІ - мий частіше руки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нота ФА - файно навчайся


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нота СОЛЬ - собою займайся, більше говори ввічливих слів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нота ЛЯ - лягай вчасно спати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нота СІ - сильніше обнімай рідних


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нота ДО - добро роби і посміхайся

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Фізкультхвилинка . Ранкова зарядка. “Ми до школи поспішали “


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Діти - здоровими бути супер модно! Давайте з невеличких повітряних кульок створимо символ здоров’я.

 

“Кулька здоров’я”

 

Кожен учень на повітряній кульці малює смайлика - радісне личко, що асоціює зі здоров’ям. Потім кульки з’єднуємо і стають вони однією великою кулею, символом здоров’я

 

Вчитель: Результатом нашої роботи є куля - символ здоров’я, яка допоможе нам у довгому щасливому житті. І я пропоную всім вам зіграти

  • гру, яка має назву “Рима”

 

Гра “Рима”

 

  • Щоб було усе в порядку,

 

Вранці робимо …(зарядку)

 

  • Свою ти силу покажи,

  • водою кожен день …(дружи)

 

  •       Потрібні організмові продукти, Дуже корисні овочі та …(фрукти)

 

  •       Дітям, дорослим дуже потрібно Дихати часто свіжим... (повітрям)

 

Вчитель: Супер! Скільки правил вам відомо! Тепер вже ніхто й ніколи не заважатиме вам бути здоровими.

 

ІV. Підсумок

 

На дошці прикріплено плакат з малюнком сонечка

 

Вчитель: Діти, візьміть промінці та прикріпіть їх до сонечка, сказавши по одному правилу здоров’я. (учні кріплять промінці - стрічки, називаючи, що потрібно робити, щоб бути здоровим)

 

Пам’ятайте, любі діти!

 

Здоров’я бережіть доки малі.

 

  • мудрими ідіть по цій землі. Хай кожен з вас запам’ятає: Без здоров’я - щастя не буває

 

Разом:

 

Здоров’я - це сила, Здоров’я - це клас Хай буде здоров’я у вас і у нас Здоровим бути модно


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лисенко Тетяна Володимирівна
    Мені дуже сподобалася класна година. Я скористалася казочкою у класному ляльковому театрі. Велике СПАСИБІ автору Куцик Наталії Іванівні.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Куцик Наталія
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
870
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку