Sway-презентація: "Звіт роботи з обдарованими в І семестрі 2018-2019 н.р."

Про матеріал

Протягом І семестру робота спрямовувалась на пошук і підтримку обдарованої молоді, створення умов необхідних для розвитку здібностей учнів, розкриття їх потенціалу на уроках математики й в позаурочний час.

Архів містить файли у форматах Word та PDF для ознайомлення та друку та посилання на sway


Перегляд файлу

Робота з обдарованованими в І семестрі 2018-2019 н.р.

Відомо, що здібності бувають яскраві та приховані. Тому симоненківське "шукати зорі в калюжах" актуальне й сьогодні...

Протягом І семестру робота спрямовувалась на пошук і підтримку обдарованої молоді, створення умов необхідних для розвитку здібностей учнів, розкриття їх потенціалу.

Це вдається здійснити через такі заходи, напрямки та форми діяльності:

  • Активізація зацікавленості учнів на уроках;
  • Виявлення ініціативи та лідерства учнів при підготовці та проведенні позакласних та позашкільних заходів, конкурсів та змагань;
  • Залучення до позакласної діяльності:
  • Вивчення досвіду роботи окремих   вчителів з організації роботи з обдарованими дітьми; методична та інформаційно-консультативна робота з вчителями щодо роботи з обдаровними дітьми;
  • Навчання через вебінари та інтернет конференції, курси для вчителів;
  • Висвітлення досягнень обдарованих дітей через місцеві засоби інформації (шкільний сайт, шкільна лінійка), заохочення грамотами та подяками;
  • Участь у шкільних та дистанційних предметних олімпіадах;
  • Участь у Всеукраїнських , міжнародних конкурсах та програмах;
  • Участь у дистанційному навчанні.

Активізація зацікавленості учнів на уроках

  • Використання на уроках інформаційних технологій: онлайн опитувальників, тестів, мультимедійних презентацій, роботи з онлайн платформою.
  • Використання елементів STEM овіти. Практичні роботи, лабораторні та "життєві завдання".

Онлайн ресурси, що використовую на уроках та позаурочний час:

  • Online Test Pad - платформа для створення тестів, логічних ігор, опитувальників та кросвордів (безкоштовна та має широкі можливості для використання);
  • Visme - англомовна платформа для створення інфографік та презентацій (має окрім платного, безкоштовний контент , дуже зручний у використанні);
  • Word Art - Edit, WordCloud.pro -  сервіси для створення хмар слів (можна використовувати як для оформлення презентацій та й як динамічну наочність);
  • QR Code Generator -  генератор Qr кодів, з можливістю внесення власного логотипу (має певні часові обмеження):
  • "Інтерактивне навчання " видавництва Ранок - платформа що надає доступ до навчальних курсів онлайн та можливість створення та контролю власних класів. Чудова підтримка у навчанні;
  • Мій клас - онлайн платформа для навчання, яка допомагає швидко вчитися,  самостійно готуватись до контрольних робіт, покращює зацікавленість учнів, автоматизує рутинні операції.

Сервіси для створення розумних презентацій, навчальних фільмів та мультимедійних наочностей.

  • PowToon -  англомовний сервіс для створення відеопрезентацій. Зручний у використанні та має широкі можливості у використанні;
  • VideoScribe - англомовний сервіс для створення скрайб-презентацій;
  • Sway, Google презентації - сервіси для створення динамічних онлайн презентацій.

Участь у міжнародних програмах

 Matific

Вдумливе навчання. Глибоке розуміння.

  • Вправи, електронні аркуші та арифметичні задачі на основі досліджень
  • Створено для розв’язання задач, критичного мислення та концептуального розуміння
  • Заохочує відкриття й цікавість

Cisco Networking Academy

  • Серія воркшопів з PacketTrecer симулятора IoT.  Моделювання мережі розумного дому створення інтернету речей.
  • Курс з кібербезпеки. Участь у вебінарі "Аналітики кібербезпеки. Хто це?". До міжнародного дня кібербезпеки.

Участь у Всеукраїнських конкурсах та олімпіадах

Участь у конкурсах

Взяли участь у наступних інтернет конкурсах:

Дистанційних конкурсах:

  • У конкурсі "Логічного мислення" від порталу "Олімпус"
  • Математичному конкурсі "Кенгуру"
  • Районий етап обласного заочного етапу Всеукраїнського конкурсу з інформаційних технологій для дітей та молоді.

Результати конкурсів допомогли  виявити потенціал у учнів та мотивувати їх до навчання. Рівень зацікавленості був досить високий, що відобразилось на результатах.  Маємо переможців (серед вже відомих результатів конкурсів, деякі результати ще очікуються).

Олімпіади

Окрім шкільних предметних олімпіад, наші учні взяли участь у дистанційних інтернет олімпіадах.

"Осінь 2018" від порталів "На Урок" та "Всеосвіта", на яких показали достатній рівень знань, а серед учасників "Всеосвітньої" олімпіади з математики маємо переможців.

Підтримка інтернет-ресурсів

Також для допомоги учням та підтримки їх навчальної та позакласної діяльності було створено Сайт вчителя математики , блог та віртуальний клас на платформі Google (для навчання інформатики та підготовки до ЗНО).

Розробляю Web-quest "Збережи воду"

Висновки

Завдяки активному залученю ІТ , компетентнісно спрямованого навчання, залучення елементів STEM - рівень знань учнів порівняно з минулим роком  підвищився.  Середній бал в учнів піднявся на 1,5-2 бали, що досить непогано враховуючи складність предмету. Сподіваюсь всі зусилля не будуть марними, і банк обдарованих дітей поповнюватиметься й надалі...

Перегляд файлу

 

Робота з обдарованованими в І семестрі 2018-2019 н.р.

Відомо, що здібності бувають яскраві та приховані. Тому симоненківське "шукати зорі в калюжах" актуальне й сьогодні...

 

 

Протягом І семестру робота спрямовувалась на пошук і підтримку обдарованої молоді, створення умов необхідних для розвитку здібностей учнів, розкриття їх потенціалу.

Це вдається здійснити через такі заходи, напрямки та форми діяльності:

        Активізація зацікавленості учнів на уроках;

        Виявлення ініціативи та лідерства учнів при підготовці та проведенні позакласних та позашкільних заходів, конкурсів та змагань;

        Залучення до позакласної діяльності:

        Вивчення досвіду роботи окремих   вчителів з організації роботи з обдарованими дітьми; методична та інформаційно-консультативна робота з вчителями щодо роботи з обдаровними дітьми;

        Навчання через вебінари та інтернет конференції, курси для вчителів;

        Висвітлення досягнень обдарованих дітей через місцеві засоби інформації (шкільний сайт, шкільна лінійка), заохочення грамотами та подяками;

        Участь у шкільних та дистанційних предметних олімпіадах; •         Участь у Всеукраїнських , міжнародних конкурсах та програмах;

        Участь у дистанційному навчанні.

Активізація зацікавленості учнів на уроках

 

        Використання на уроках інформаційних технологій: онлайн опитувальників, тестів, мультимедійних презентацій, роботи з онлайн платформою.

        Використання елементів STEM овіти. Практичні роботи, лабораторні та "життєві завдання".

 

Онлайн ресурси, що використовую на уроках та позаурочний час:

        Online Test Pad - платформа для створення тестів, логічних ігор, опитувальників та кросвордів (безкоштовна та має широкі можливості для використання);

        Visme - англомовна платформа для створення інфографік та презентацій (має окрім платного, безкоштовний контент , дуже зручний у використанні);

        Word Art - Edit, WordCloud.pro -  сервіси для створення хмар слів (можна використовувати як для оформлення презентацій та й як динамічну наочність);

        QR Code Generator -  генератор Qr кодів, з можливістю внесення власного логотипу (має певні часові обмеження):

        "Інтерактивне навчання " видавництва Ранок - платформа що надає доступ до навчальних курсів онлайн та можливість створення та контролю власних класів. Чудова підтримка у навчанні;

        Мій клас - онлайн платформа для навчання, яка допомагає швидко вчитися,  самостійно готуватись до контрольних робіт, покращює зацікавленість учнів, автоматизує рутинні операції.

 

 

 

Сервіси для створення розумних презентацій, навчальних фільмів та мультимедійних наочностей.

        PowToon -  англомовний сервіс для створення відеопрезентацій. Зручний у використанні та має широкі можливості у використанні;

        VideoScribe - англомовний сервіс для створення скрайб-презентацій; 

        Sway, Google презентації - сервіси для створення динамічних онлайн презентацій.

Участь у міжнародних програмах

 

 Matific

Вдумливе навчання. Глибоке розуміння.

        Вправи, електронні аркуші та арифметичні задачі на основі досліджень

        Створено для розв’язання задач, критичного мислення та концептуального розуміння • Заохочує відкриття й цікавість

Cisco Networking Academy  

        Серія воркшопів з PacketTrecer симулятора IoT.  Моделювання мережі розумного дому створення інтернету речей.

        Курс з кібербезпеки. Участь у вебінарі "Аналітики кібербезпеки. Хто це?". До міжнародного дня кібербезпеки.

Участь у Всеукраїнських конкурсах та олімпіадах

 

Участь у конкурсах

Взяли участь у наступних інтернет конкурсах:

        Освітній проект "На урок" : "Безпечний інтернет" , "Слово до слова" , "Фінансова грамотність" та різдвяному конкурсі «Зимові свята в традиціях нашого народу». 

        Журнал "Всеосвіта": конкурс до місячника безпеки дорожнього руху "Безпечна дорога до школи"

Дистанційних конкурсах:

        У конкурсі "Логічного мислення" від порталу "Олімпус"   

        Математичному конкурсі "Кенгуру"

        Районий етап обласного заочного етапу Всеукраїнського конкурсу з інформаційних технологій для дітей та молоді.

 

Результати конкурсів допомогли  виявити потенціал у учнів та мотивувати їх до навчання. Рівень зацікавленості був досить високий, що відобразилось на результатах.  Маємо переможців (серед вже відомих результатів конкурсів, деякі результати ще очікуються).

Олімпіади

Окрім шкільних предметних олімпіад, наші учні взяли участь у дистанційних інтернет олімпіадах.

"Осінь 2018" від порталів "На Урок" та "Всеосвіта", на яких показали достатній рівень знань, а серед учасників "Всеосвітньої" олімпіади з математики маємо переможців.

 

Підтримка інтернет-ресурсів

 

Також для допомоги учням та підтримки їх навчальної та позакласної діяльності було створено Сайт вчителя математики , блог  та віртуальний клас на платформі Google (для навчання інформатики та підготовки до ЗНО).

Розробляю Web-quest "Збережи воду"

Висновки

 

Завдяки активному залученю ІТ , компетентнісно спрямованого навчання, залучення елементів STEM - рівень знань учнів порівняно з минулим роком  підвищився.  Середній бал в учнів піднявся на 1,5-2 бали, що досить непогано враховуючи складність предмету. Сподіваюсь всі зусилля не будуть марними, і банк обдарованих дітей поповнюватиметься й надалі...

Перегляд файлу

https://eus-www.sway-cdn.com/sway/v1.0/xHFvqQEarCiUNol6/thumbnailImage?imageId=-kLR3ngOesnxWv&width=600&height=180&isPreview=false

Робота з обдарованованими в І семестрі 2018-2019 н.р.

Протягом І семестру робота спрямовувалась на пошук і підтримку обдарованої молоді, створення умов необхідних для розвитку здібностей учнів, розкриття їх потенціалу.

Перейти до цієї презентації Sway

 

zip
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
11 січня 2019
Переглядів
1039
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку