В данній розробці виховногозаходу Ви зможите опрацювати цікавий матеріал , викладений в різних формах. Змотивувати учнів на гарних результата, оптраючись на теоретичний матеріал.
4. Геометрична фігура, утворена двома променями із спільним початком називається …………… планіметрія точка і пряма одну у кутом Властивості фігур на площині вивчаються у розділі геометрії , який називається…………………….. 2. Найпростішими геометричними фігурами є......................................... 3. Через будь-які дві точки можна провести ……….прям
8. Рівняння виду у=ax+ b, де а і b – деякі відомі числа, а х- змінна називають…………… рівнянням коренем рівняння розвʹязати рівняння лінійним рівнянням 5.Рівність з невідомими значеннями змінної називають……………….. 6.Значення змінної, для якого рівняння перетворюється у правильну числову рівність називають……………. 7. Знайти всі корені рівняння , або довести , що коренів немає означає…………..
7.Батько обіцяв сину за кожну правильно розв’язану задачу кидати до скарбнички по 120 руб., а за кожну неправильно розв’язану задачу син повинен був вертати батькові по 100 руб. Після того як син розв’язав 20 задач, у нього у скарбниці виявилося 640 руб. Скільки задач син розв’язав правильно, а скільки неправильно? 12 правильно, 8 неправильно
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН Ці комахи здатні пояснювати один одному шлях до їжі, вміють рахувати і виконувати найпростіші арифметичні дії. Наприклад, якщо спочатку привчити розвідника до того, що їжа з більшою ймовірністю буде перебувати в 10, 20 і так далі відгалуженнях, вони приймають їх за базові і починають орієнтуватися, додаючи або віднімаючи від них потрібне число, тобто використовують систему, аналогічну римським цифрам. Що це за комахи? А) мурахи Б) гусениці В) бджоли Г) сарана
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН Лабораторні дослідження показали, що вони вміють вибирати оптимальний маршрут. Після локалізації розставлених в різних місцях квіток вони роблять обліт і повертається назад таким чином, що підсумковий шлях виявляється найліпшим. Таким чином, ці комахи ефективно справляються з класичним «завданням комівояжера» з інформатики, на вирішення якої потужні суперкомп'ютери можуть витрачати не один день. Назвіть цих “математиків” А) мурахи В) бджоли Б) метелики Г) горобці
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН Щоб знайти піратський скарб, треба пройти від старого дуба 12 кроків на північ, потім 5 кроків - на південь, потім ще 4 кроки - на північ і ще 11 кроків - на південь. Де заритий піратський скарб. А) на півночі Б) на півдні В) на місці де почав Г) визначити не можливо
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН Математика - точна наука, тому, щоб відповісти на нижченаведені питання, тобі доведеться припустити, що все, про кого йде мова на цій сторінці, живі, здорові і не постраждали в сутичках один з одним. Будь ласка, припустимо саме це. 1. Скільки пальчиків у чотирьох хлопчиків? 2. Скільки вушок у трьох бабусь? А) 20 пальчиків 3 вуха Б) 40 пальчиків 6 вух В) 40 пальчиків 10 вух В) 10 пальчиків 6 вух
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН Бабусиного терпіння вистачає на 15 хвилин, маминого - на 10 хвилин, а татового - на 5 хвилин. Через скільки хвилин всі троє серйозно займуться Санькою якщо він бабусю доводить вже 12 хвилин, маму - 7 хвилин, а тата - всього лише 2 хвилини? А) 10 хв Б) 1 хв В) 4 хв В) 3 хв
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН У трьох бабусь було по одному сіренькому козлику. Бабусі козликів дуже любили. Пішли козлики в ліс погуляти, а там їх вовки з'їли. Залишилися від козликів ріжки та ніжки. Скільки залишилося ріжків і скільки ніжок? А) 6 ріжок 12 ніжок Б) 12 ріжок 6 ніжок В) 3 ріжок 6 ніжок Г) 6 ріжок 6 ніжок
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН Цьому "пристрою", який іноді ще зустрічається в сільських магазинах, вже більше 4000 років. Перша згадка про нього знайдена в Месопотамії і належить приблизно до 3500 року до н.е. Цей “пристрій” мав вигляд дощечки із заглибленнями, в яких утримувалися намистинки камінці. У Стародавньому Єгипті в V столітті до н.е. стали застосовувати палички з нанизаними на них камінцями. У Росії він з'явився в XVI столітті. Його до цих пір широко застосовують в Японії, а також Китаї, де він є частиною давньої традиції. Китайська варіація цього пристрою називається суаньпань, японська - соробан. У Японії навчання використанню соробан залишається обов'язковим для початкової школи. Назвіть цей пристрій. А) лінійка Б) циркуль В) таблиця множення Г) рахівниця