Наочні методи навчання. Традиційні методи навчання. Традиційні засоби та їх дидактичні можливостіУдосконалення за рахунок застосування ІКТДемонстрація. Натуральні об’єкти, моделі, макети, колекції, таблиці, плакати, схеми, ілюстрації, відеофільми. Статична демонстрація екрану. Спостереження за нерухливими об’єктами. Мультимедійний показ прийомів та операцій; віртуальне перетворення предметів у просторі та в площині; візуалізація процесів, неможливих для перегляду у реальних умовах. Краще засвоюється навчальна інформація тому, що залучаються усі органи чуття.
Діаграма обсягів запам’ятовування інформації, отриманої через різні органи чуття. Запам’ятовування отриманих відомостей напряму не залежить від обсягів отриманих повідомлень через певні органи чуття. Найкраще людина запам’ятовує відомості при поєднанні вербальної (словесної) і візуальної форми представлення повідомлень. Це зумовлює необхідність більшого використання комбінованих (аудіовізуальних) засобів навчання.
Переваги використання інфографіки. Допомога собіДопомога іншим. Пригадати важливу інформацію;Навести на думку;Структурувати виклад матеріалу;Виділити найголовніше;Стисло візуалізувати інформацію, що закарбована у пам’яті, з досвіду узагальнити;Підбити підсумки. Повідомити:про зміст подій, про пов’язані між собою факти;Ілюструвати:дії, алгоритми, правила, норми, масштаби процесів;Демонструвати: статичні чи порівняльні дані, алгоритмізовані дії, ієрархією та логічні зв’язки між подіями, шлях від загального до конкретного (як в інтелект-картках);Акцентувати увагу на: фактах, а не оціночних судженнях, головному, а не другорядному;Економити час на: ознайомленні з новою інформацією, розумінні взаємозв’язків між подіями, явищами.