Сюжетна панорама “ Візуальні засоби навчання в НУШ як засіб формування й розвитку ключових компетентностей учнів ”

Про матеріал
Сюжетна панорама “ Візуальні засоби навчання в НУШ як засіб формування й розвитку ключових компетентностей учнів ”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сюжетна панорама “ Візуальні засоби навчання в НУШ як засіб формування й розвитку ключових компетентностей учнів ”Підготувала вчитель інформатики. Трохлюк В. М.

Номер слайду 2

ЗОЛОТЕ ПРАВИЛО ДИДАКТИКИ:“ Усе що тільки можливо, надавати до сприймання почуттям ”

Номер слайду 3

Наочні методи навчання. Традиційні методи навчання. Традиційні засоби та їх дидактичні можливостіУдосконалення за рахунок застосування ІКТДемонстрація. Натуральні об’єкти, моделі, макети, колекції, таблиці, плакати, схеми, ілюстрації, відеофільми. Статична демонстрація екрану. Спостереження за нерухливими об’єктами. Мультимедійний показ прийомів та операцій; віртуальне перетворення предметів у просторі та в площині; візуалізація процесів, неможливих для перегляду у реальних умовах. Краще засвоюється навчальна інформація тому, що залучаються усі органи чуття.

Номер слайду 4

Діаграма обсягів запам’ятовування інформації, отриманої через різні органи чуття. Запам’ятовування отриманих відомостей напряму не залежить від обсягів отриманих повідомлень через певні органи чуття. Найкраще людина запам’ятовує відомості при поєднанні вербальної (словесної) і візуальної форми представлення повідомлень. Це зумовлює необхідність більшого використання комбінованих (аудіовізуальних) засобів навчання.

Номер слайду 5

ІНФОГРАФІКАІнфографіка – один із сучасних й інноваційних інструментів, який допоможе учителю зробити урок цікавим і змістовним.

Номер слайду 6

В широкому значенні інфографіка – це візуальне подання інформації, поєднання тексту та графіки, створене з метою повідомити певну інформацію, особливо у великому обсязі.Інфографіка (від лат. Informatio – інформування, роз’яснення; та від грец. γρἀϕω – пишу.

Номер слайду 7

Характерні ознаки інфографіки як методу навчанняІнфографіка. Наочність. Яскравість.Інтерактивність. Лаконічність. Організованість. Зручність. Технологічність. Структурованість.

Номер слайду 8

Види та форми інфографіки

Номер слайду 9

Вимоги до роботи з інфографікою. Дотримуйтесь меж. Візуальний ряд робіть простим. Не дублюйте інформацію. Не викривляйте інформацію. Не перевантажуйте інфографіку. Використовуйте простий дизайн. Передавайте інформацію в логічній послідовності.

Номер слайду 10

Переваги використання інфографіки. Допомога собіДопомога іншим. Пригадати важливу інформацію;Навести на думку;Структурувати виклад матеріалу;Виділити найголовніше;Стисло візуалізувати інформацію, що закарбована у пам’яті, з досвіду узагальнити;Підбити підсумки. Повідомити:про зміст подій, про пов’язані між собою факти;Ілюструвати:дії, алгоритми, правила, норми, масштаби процесів;Демонструвати: статичні чи порівняльні дані, алгоритмізовані дії, ієрархією та логічні зв’язки між подіями, шлях від загального до конкретного (як в інтелект-картках);Акцентувати увагу на: фактах, а не оціночних судженнях, головному, а не другорядному;Економити час на: ознайомленні з новою інформацією, розумінні взаємозв’язків між подіями, явищами.

Номер слайду 11

Зразки інфографікиstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

на уроках інформатики

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

на уроках історії

Номер слайду 16

Номер слайду 17

на годині спілкування

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку