Сюжетний урок "Подорож країною Баскетболія"

Про матеріал
Сюжетний урок з баскетболу "Подорож країною Баскетболія". Протягом уроку діти подорожують казковою країною Баскетболія. На кожній зупинці в цій країні вони виконують завдання, знайомляться з технікою виконання вправ. Завдання вони отримують від кораля Баскетбола.
Перегляд файлу

План-конспект уроку фізичної культури №

проведеного у 3-Б класі

Модуль: Баскетбол

Місце проведення: спортивний зал школи

Інвентар та обладнання: м'ячі баскетбольні, фішки, свисток, обручі, тенісні м'ячі, плакати із зображенням Короля Баскетбола та карти Баскетболії.

Дата проведення: 21.11.12 р.

Завдання уроку:

  1. Удосконалювати техніку виконання ведення м'яча на місці та в русі.
  2. Удосконалювати техніку виконання передачі та ловіння м'яча двома руками від грудей.
  3. Сприяти розвитку спритності, використовуючи естафети.
  4. Виховувати наполегливість, уважність, почуття колективізму.

 

№ п/п

Зміст

Дозування

Орг. метод. вказівки

І.

Підготовча частина

12 хв.

Фронтальний метод організації учнів, одночасний спосіб виконання вправ.

1.

2.

3.

4.

5.

 

Шикування

Рапорт

Привітання

Повідомлення завдань уроку, ТБ

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

 

Сьогодні ми з вами вирушимо у подорож до чарівної країни, яка називається Баскетболія. У цій країні панує король Баскетбол.

Протягом подорожі ми з вами удосконалимо свої вміння у веденні та передачах м'яча, а також перевіримо, які ми спритні, виконуючи завдання короля. То ж вирушаємо!

 

2 хв.

 

 

 

Перевірити наявність спортивного одягу. Завдання уроку донести у зрозумілій формі.

З. У. на учнів з підвищеним пульсом

6.

Стройові вправи на місці – повороти:

- Ліворуч!

- Праворуч!

- Кругом!

 

У подорож ми відправимося чарівним автобусом. Але для цього вам потрібні квитки. А квитками будуть баскетбольні м'ячі. Прошу усіх отримати квитки. Сідаємо в автобус.

 

2 р.

1 р.

1 р.

Вправи виконуються за командою вчителя, під його рахунок.

 

 

 

 

 

Кожен учень бере м’яч.

7.

Ходьба та її різновиди:

  • в обхід,
  • на носках, м’яч вперед,
  • на п’ятах, м’яч вгорі,
  • перекатним кроком, м’яч перед грудьми,
  • у напівприсіді, м’яч вперед.

 

 

 

15 м

 

 

Слідкувати за поставою, дотримуватися дистанції 2 кроки.

 

8.

Біг та його різновиди:

      -     рівномірний,

  • переміщення у захисній стійці баскетболіста правим та лівим боком,
  • біг спиною вперед, м’яч перед грудьми.

 

 

 

15 м

Одночасний спосіб викон. впр.

Слідкувати за диханням.

Коліна напівзігнуті, м’яч на рівні грудей.

 

Слідкувати за дистанцією.

 

9.

Вправи на відновлення дихання

30 сек.

 

10.

Перешикування з колони по одному в колону по два.

 

Ось ми і доїхали до казкової Баскетболії. Це наша перша зупинка. Але її назву ми дізнаймося лише коли виконаємо перше завдання короля Баскетбола. А завдання просте – розминка!

30 сек.

Учні рівняються по фішкам.

11.

Комплекс ЗРВ з м’ячами:

 

  1. В. п.-  стійка ноги нарізно, м’яч вперед.

1 – м’яч вліво,

2 – в. п.

3-4 – те ж вправо.

 

2) В. п.- те ж саме.

1-4 – коловий оберт м’ячем вліво у лицьовій площині,

5-8 – те ж вправо.

 

3) В. п.- сер. стійка ноги нарізно, м’яч перед грудьми.

1 – м’яч вперед,

2 – в. п.,

3-4 – те ж вгору.

4) В. п.- те ж саме.

1 – поворот вліво, м’яч вперед,

2 – в. п.,

3-4 – те ж вправо.

 

5) В. п.- сер. стійка ноги нарізно, м’яч вгорі.

1 – нахил вліво,

2- в. п.,

3-4 – те ж вправо.

 

6) В. п.- те ж саме.

1 – 3 – пружні нахили,

4 – в. п.

 

7) В. п.- стійка, м’яч за головою.

1 – випад правою вперед, м’яч вгору,

2 – в. п.,

3-4 – те ж лівою.

 

8) В. п. – стійка, м’яч перед грудьми.

1 – присід, м’яч вперед,

2 – в. п.,

3-4 – те ж саме.

 

9) В. п. – стійка, м’яч вперед.

1 – мах правою до м'яча,

2 – в. п.,

3-4 – те ж лівою.

 

10) В. п. – права нога вперед, м’яч перед грудьми.

1 – стрибком ліва вперед, м’яч вперед,

2 – в. п.,

3-4 – те ж, м’яч вгору.

 

 

6-8 р

 

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

4-6 р

 

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

 

6-8 р

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

Спина рівна, оберт виконується з максимальною амплітудою.

 

 

 

Спина рівна, руки розгинати повністю.

 

 

 

 

Під час повороту ноги не відривати від землі. Поворот виконується тільки тулубом.

 

 

Руки з м’ячем прямі. Нахили виконувати чітко в сторони. Ноги від підлоги не відривати.

 

 

 

Під час виконання нахилу м’ячем торкнутися підлоги. Коліна не згинати.

 

 

Випад глибокий, спина рівна.

 

 

 

 

 

Під час виконання присіду п’яти від підлоги не відривати.

 

 

 

 

Мах виконується прямою ногою.

 

 

 

Виконувати чітко під рахунок.

ІІ.

Основна частина:

25 хв.

Фронтальний метод організації учнів.

1.

Удосконалювати техніку виконання ведення м'яча на місці та в русі:

 

Молодці! Із завданням впоралися! Отже наша перша зупинка у Баскетболії називається «Стежина ведення». Тут король підготував вам декілька завдань. Готові їх виконати? Вперед!

  1. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою.
  2. Ведення м'яча в русі по прямій.
  3. Ведення м'яча в русі змійкою.
  4. Ведення м'яча в русі по зігзагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2Х30 сек.

 

2 хв.

2 хв.

2 хв.

 

 

 

Одночасний спосіб виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

Пальці розчепірені, кисть повністю торкається м'яча. М'яч не піднімається вище поясу, коліна напівзігнуті, ноги працюють синхронно з рукою, що веде м’яч. Кисть руки супроводжує м’яч, задаючи напрям руху.

2.

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

30 сек.

Звернути увагу на дітей з підвищеним ЧСС

3.

Удосконалювати техніку виконання передачі та ловіння м'яча двома руками від грудей:

 

Із завданням на першій зупинці впоралися. Вирушаймо далі! Баскетболія – чарівна країна, тому щоб вирушити до наступної зупинки нам необхідно лише заплющити очі і у думках перенестись туди. Заплющили очі! Вирушаймо далі раз, два, три! Розплющили очі! І ось ми вже на наступній зупинці. Це «Річка передачі». І тут король Баскетбол підготував для вас завдання.

 

  1. Передача та ловіння м'яча двома руками від грудей на місці.
  2. Те ж з кроком.
  3. Ведення м'яча на місці, по свистку передача м'яча двома руками від грудей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-10 р.

 

8-10 р.

6-8 р.

 

 

Поперемінний спосіб виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коліна напівзігнуті, одна нога попереду, руки напівзігнуті, м’яч тримати з обох боків, пальці розчепірені. Під час виконання передачі руки розгинаються, вказівні пальці вказують напрям польоту м'яча після його випуску.

4.

Сприяти розвитку спритності, використовуючи естафети:

 

І з цим завданням ви впоралися. То ж вирушаємо далі. І наступна зупинка «Галявина розваг». Але король Баскетбол і тут вирішив вас перевірити. Він хоче перевірити які ви спритні.

 

1 Естафета: За сигналом 1-й гравець робить крок вперед і групування в упорі присівши. 2-й гравець у положенні ноги нарізно проходить над ним і приймає теж положення. Інші виконують ті ж дії. Останній пройшовши до кінця розвертається і рухається у зворотньому напрямку.

 

2 Естафета: За сигналом 1-й гравець виконує ведення баскетбольного м’яча до фішки, обходить фішку і таким чином повертається назад. Ті ж дії виконують інші.

 

3 Естафета: За сигналом 1-й гравець з двома баскетбольними м’ячами під пахвами рухається до обруча на відстані 5-6 м від лінії старту, кладе м'ячі в обруч, а з нього бере 2 тенісні м’ячики і повертається назад. Тенісні м’ячики передає наступному, а той з ними знов рухається до обруча і міняє їх на баскетбольні. Ті ж дії виконують інші.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

1 р.

 

Ігровий метод організації учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне фінішну лінію.

 

 

 

 

 

Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне фінішну лінію. Якщо м’яч втрачено, то ведення продовжити з того місці, де втрачено м’яч.

 

Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне фінішну лінію. М'ячі класти тільки в обруч. Якщо вини випали звідти, їх необхідно покласти назад, а потім продовжити естафету.

 

 

ІІІ.

Заключна частина

3 хв

 

1.

2.

3.

Шикування

Вимірювання ЧСС за 15 сек.

Підведення підсумків

 

Ось і закінчилася наша подорож до чарівної країни Баскетболії! Ви чудово впоралися з усіма завданнями короля Баскетбола. І ось прийшов час повертатися. Урок закінчено. До побачення!

30 сек

30 сек

2 хв

Відмітити кращих, проаналізувати помилки, що виникали на уроці.

 

 

 

 

doc
Додано
16 березня 2020
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку