Сюжетний урок з фізичної культури для учнів 5 класів.

Про матеріал
Сюжетний урок з фізичної культури для учнів 5 класів. Урок колового тренування.
Перегляд файлу

                                           План-конспект

                         інноваційного уроку з фізичної  культури

                                             ДЛЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ.

             Новомиколаївського ліцею №1,Верхньодніпровської міської ради.

Тема уроку: « Модуль гімнастика» Колове тренування.

Мета уроку: Формування навиків оволодіння елементами гімнастики, розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування, збереження та зміцнення здоров’я учнів.

Тип уроку: Практичне заняття.

Завдання уроку:

  1. Методика підвищення загальної працездатності організму і рівня фізичної підготовленості учнів..
  2. Удосконалювати  якість виконання комплексу вправ колового тренування і послідовність його виконання.
  3. Розвивати координацію рухів, спритність, швидкість реакції. Підвищувати рівень м’язової сили та гнучкості.
  4. Сприяти вихованню вольових якостей. цілеспрямованості. наполегливості. Дисциплінованості та виробленню свідомого ставлення до самостійних занять фізичною культурою і власного здоров’я.

Обладнання та інвентар: малюнок корабля(1 шт.), прапор «гюйс» (1шт.), значки для дітей (18 шт.), гімнастичні лави (2 шт.), Гімнастичні плиці (10шт.),канат (1 шт.), Координаційна драбина (1 шт.),Гімнастичні кола (10 шт.),маски акул (2 шт.), кеглі «буйки» ( 6 шт.), відра (2 шт.), швабри (2 шт.), м’ячі ( 2 шт.), комірці (18 шт.).

Час прведення: 40 хвилин

Місце проведення: спортивний зал .

Міжпредметні зв’язки:  “Я у світі”, “Основи здоров’я”,  «Історія».

Частина уроку

Зміст

Дозування (хвилини, секунди, рази)

Організаційно-методичні вказівки

І.Під-готов-ча части-на

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.Основна частина

30 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Заключна частина

3 хв

  1. Організований перехід до зали учнів
  1. Шикування
  1. Привітання
  1. Мотивація навчальної діяльності
  • Сьогодні наша зала перетвориться на палубу корабля. Перед далекою подорожжю на кораблі нам необхідно провести тренування. Добра фізична підготовка необхідна юним морякам, адже у далеких морських походах потрібна спритність, сила і витривалість.
  • Хто такі юнги?( Юні моряки, які навчаються морської справи).
  • Що таке гюйс?( Значок або прапор, що піднімають на носі корабля).
  • Ну що ж, у подорож!(прикріплюю «гюйса» на корабель).
  1. «Морські навчання»

Стройові вправи

-Праворуч! Ліворуч!

- Кругом! Ліворуч!

- Рівняйсь, струнко!

6. Ходьба

- звичайна;

- на носочках;

- на п’яточках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- у напівприсяді;

- у повному присяді;

- звичайна.

7. Біг

- Правим приставним боком;

- Лівим приставним боком;

- Біг із закиданням гомілки назад;

- Біг із закиданням прямих ніг вперед;

  • Біг із високим підніманням стегна;
  • Біг чергуючи з ходьбою, за сигналом свистка.

Учитель: 

  • Команда впоралася із завданням! Так, морські навчання – це складно, але у них є свої приємності. Наступний етап навчань ЗРВ.

« Комплекс корабельної зарядки»

1.В. п.-о.с., руки на пояс.

Нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

2. В.п.- руки до плечей, колові оберти зігнутими в ліктях руками вперед, назад.

3. В.п.- о.с., руки в сторони (сжаті в кулачки), на 1-2-3 – розвести руки в сторони,                                            4 – зігнути руки до плечей, м’язи напружити.

4. В.п. – стійка ноги нарізно. Руки зігнуті  вертикально в ліктях.    

На 1 – поворот вліво, на 2 – лікті звести разом,

на 3 -4 – те ж вправо.               

5.В.п. –стійка ноги нарізно. Руки за спину . 1-2 –повороти тулуба вліво, 3-4- повороти тулуба вправо.

6. В.п. – стійка ноги нарізно. Руки на поясі.

1 – 2 - нахили тулуба вліво,

  1. – вправо.

7.В.п. – стійка ноги нарізно.

1-2 –  прямі руки вгору, ліва нога назад на носок, прогнутися в тулубі,

3-4- прямі руки вгору, права нога назад на носок, прогнутися в тулубі.

8. В.п. –о.с.

1-2 – присід, руки вперед,

3-4 –о.с.

9. В.п. – о.с.

Стрибки  на правій нозі та лівій, на обох ногах (повище).

10. Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання. В.п. – руки через сторони вгору – вдих. Опустити руки вниз – видих.

Учитель: Зараз ми трохи відпочинемо і подихаємо свіжим морським повітрям. Уявіть, що ви знаходитеся біля теплого моря.

Релаксаційна пауза «Запах моря»

(Учні лягають на підлогу. М’язи розслаблені, очі заплющені, дихання повільне. Намагаються відчути запах моря)

Основна частина:

«Матроси на кораблі під час шторму».

1.Станція:

«Ходьба по слизькому трапу»

-Ходьба по гімнастичній лаві, стрибок на місці з упором однією ногою на підлогу.

-Швидке пересування стрибками в обручі.

 

 

 

 

 

 

2.Станція:

«Ходьба по палубі в шторм»

Подолання координаційної драбини різними способами:

-розгойдуваючись наступити в кожен квадрат

-вбігаючи боком в кожен квадрат

-на одній нозі вліво та вправо змінюючи ногу

-в упорі руками рухатись в кожен квадрат

-Швидке пересування коридорами створеними гімнастичними палицями

 

 

 

 

 

 

3.Станція:

«Спуск у трюм»

-Пересування в упорі позаду руками навколо лавок.

-Оббігання фішок змійкою

-В упорі на лаві, перестрибування через лаву

4.Станція:

«Спуск до шлюпок»

-Ходьба по канату, що лежить на підлозі.

-Оббігання гімнастичних палиць

-Стрибки в кільця двома ногами, які лежать на підлозі.

     (Шикування в одну шеренгу)

Учитель: Молодці! Ті, хто впорався із завданням краще, отримають значки у кінці уроку.

 Найбільша  небезпека в морі – це біла акула. Поміж усіх мешканців моря в акули найбільші зуби. Тому слід уникати зустрічі з нею.

Рухлива гра «Увага! Акула!»

Учасники гри бігають залою, імітують рухи плавців. За сигналом «Акули! Швидко з води!» учні тікають і «рятуються», стаючи на лави («шлюпки"). Двоє ведучих «акули» намагаються спіймати гравців, які не встигли застрибнути на лави. Спіймані стають «акулами» і допомагають ловити інших учасників. Ті, кого не піймали «акули», є переможцями.

       Конкурси юних матросів

1.«Мити палубу». За сигналом перші номери з лінії старту з допомогою швабри ведуть м’яч, оминаючи буйки, до контрольного орієнтира – відра. Кладуть м’яч у відро і по прямій повертаються назад, передають швабру наступному гравцеві. Другі номери добігають до відра по прямій, беруть м’яч і ведуть його шваброю назад, оминаючи «буйки» до старту – фінішу.

2.«Штормове попередження». 

За сигналом перші номири перепригують через барєр, пролазять в обруч викладають фішки за кольором.  Потім коли всі пройшли естафету, беруться за руки і разом біжать до буйка. Перемагають ті, хто перші  звільнять палубу.

 

Заключна частина:Учитель: Скільки в нашій команді гідних юних моряків! Я вважаю, це не остання наша подорож.

1.Шикування.

 1. Вдих - пауза - видих - пауза. Виконуються в в.п. – стоячи прямо, ноги нарізно,ступні паралельно, руки вздовж тулуба.

2. Очищувальне дихання. Зробити глибокий вдих. Затримати дихання (2-3с).Сильними поштовхами видихати повітря через губи, складені трубочкою. В.п.– теж саме

3.Підведення підсумків уроку. Нагородження дітей почесними медалями.

Оцінювання роботи учнів

4.Організований перехід до класу.

2 хв

 

30 с

1 хв

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     7 хв

 

 

 

3хв

 

     

     

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

5хв

6-8

 

8-10

 

6-10

 

6-8

 

 

 

 

8-10

 

6-8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 стрибків

 

 

30с.

 

30с

 

 

40с

 

30хв

 

 

3 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 кола

 

 

3 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

3хв

80-100 уд/хв

Перевірка самопочуття учнів.Учням ставляться питання,вони відповідають.

Сконцентрувати увагу на техніці виконання та на поставі учнів.

Стежити за інтервалом і напрямом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальна та групова форма навчання.

 

 

 

Дотримання дистанції.

 

 

 

 

 

Руки на поясі;

 

Руки за головою;

Дотримання дистанції.

 

 

Руки на коліна.

 

Повільно, стежити за правильним диханням.  

 

 

 

 

 

 

Шикування «четвірками» в колони, стежити за рівнянням в шеренгах.

 

 

Сконцентрувати увагу на техніці виконання та на поставі учнів.

 

 

 

Повільно, стежити за правильним диханням.

 

Темп виконання повільний. Під час виконання вправи очі не зажмурювати.

Темп виконання середній.

 

 

 

Темп виконання середній

 

 

 

Темп виконання середній.

 

 

 

 

Темп виконання середній.

 

Темп середній

 

 

 

 

Темп виконання середній

 

 

 

 

 

 

 

 

Груповий метод організації учнів на уроці.

 

Включити музику звук моря

 

 

По команді свистка команди рухаються по часовій стрільці до наступної станції

Середній темп

 

 

 

Слідкувати за дотриманням правил колового тренування.

 

Середній темп

 

 

Середній темп

 

 

 

 

 

 

Середній темп

 

 

 

 

 

 

Дотримання правил гри.

Слідкувати за ТБ

 

 

 

Швидкий темп виконання

 

 

 

 

 

Швидкий  темп

Звернути увагу ,щоб ніхто не розірвав руки.

 

 

 

 

 

Фронтадьна робота

Шикування в колону по одному

Дихальні вправи

Межі ЧСС – 24-27 за

15 сек.

 

docx
Додано
11 червня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку