Таблиця "Облік перевірки сформованості навички читання вголос в початкових класах"

Про матеріал

Літературне читання. Допомога, таблиця для вчителя "Облік перевірки сформованості навички читання вголос в початкових класах"

Техніка читання: умови перевірки в початкових класах

1. Здійснення перевірки техніки читання дитини в спокійній і звичній для нього обстановці.
2. При цьому дитина повинна сидіти за партою на відстані півтора-два метри від перевіряючого.
3. Перші кілька пропозицій або три-чотири рядки тексту дитина повинна читати без урахування часу. Це дасть йому можливість “вчитатися” в текст.
4. Вимоги до тексту:
– відсутність незрозумілих, незнайомих слів;
– доступне учням зміст;
– шрифт, відповідний шрифту підручників для початкових класів.
5. При визначенні кількості прочитаних за хвилину слів, спілки, прийменники, частини слів, що переносяться з рядка на рядок, частини слова, написані через дефіс, що мають у складі більше трьох-чотирьох букв, вважаються за “окремі слова”. Наприклад, “тихо-смирно” потрібно вважати як два різних слова, а “жар-птиця” за одне, так як у першій частині цього слова тільки 3 літери.
6. Перевірка розуміння змісту прочитаного тексту проводиться по 2-3 питань. Не слід для цих цілей просити переказати текст, так як переказ – це показник розвитку зв'язного мовлення учня, а не навичок читання.

Перегляд файлу

 Облік перевірки сформованості навички читання вголос

Назва закладу___________________________________________________________________

Вчитель          ___________________________________________________________________

Клас                __________       У класі учнів  _________        Дата проведення _____________

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я

учня

 

 

Спосіб

читання

Темп  читання

(кількість слів)

Правильність

читання

Визначення

теми

Визначення основної думки

Розуміння

прочитаного

Виразність

читання

вірш

Бал за навичку читання вголос

К-ть помилок

мовленнєві

орфоепічні

наголос

самостійно

з допоїмо-гою

самостійно

З допомогою

Розуміє

Частково

розуміє

Не

розуміє

Паузи

Логічні наголоси

Інтонація

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість учнів

%

Спосіб читання

цілими словами

 

%

складами і цілими словами

 

%

плавно складами

 

%

   відривними складами

 

%

Правильність читання

мовленнєві

 

%

орфоепічні

 

%

наголос

 

%

Темп читання:

вище норми

 

%

відповідно до норми

 

%

нижче норми

 

%

значно нижче норми

 

%

Усвідомленість прочитаного:

розуміє

 

%

частково розуміє

 

%

не розуміє

 

%

Визначення теми

самостійно

 

%

з допомогою

 

%

не визначають

 

%

Визначення основної думки

самостійно

 

%

з допомогою

 

%

не визначають

 

%

Дотримання виразності читання

пауза

 

%

логічні наголоси

 

%

інтонація

 

%

 

К – сть

учнів

Перевірено

Рівні навчальних досягнень

високий

достатній

середній

початковий

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Михайліченко Людмила
    Дякую, шановна пані Ірино, дуже знадобилась таблиця в роботі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Marina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ходаківська Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Потапчук Юлия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Зеніч Валентина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
30585
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку