Театралізована казка "Я вирощу внучку"

Про матеріал
Тематичний позакласний виховний захід. Проводиться в бібліотеці у вигляді театралізованої казки. В основі казка В.Сухомлинського «Я вирощу внучку». Проводиться до Всесвітнього дня дитячої книги та під час місячника шкільних бібліотек.
Перегляд файлу

Інтегрований виховний захід

Театралізована казка для 2 класу

 

Хід заходу

І. Привітання учнями старших класів з дітьми 2-А,Б,В класів.

Добрий день діти. Мене звуть:

__________________________

__________________________

__________________________

  • Сьогодні ми до вас завітали із казкою «Я вирощу внучку».
  • Спочатку ми подивимось казку, а потім пограємо і трошечки помалюємо.
  • Ви готові дивитись казку? Уважно дивіться, запам’ятовуйте, буде цікаво.

 

ІІ. Театралізована вистава:

 

Я ВИРОЩУ ВНУЧКУ

В.Сухомлинський

Ведуча:         

Якось вранці дідусь працював завзято,

У садку підгортав листячка багато.

А маленький Олесь грався край хатини,

І стрибав, і кружляв, що було і сили.

Надоїло йому одному гуляти,

Підійшов до вишеньки та й став розглядати.

 

Дідусь:          

Ця стара вишенька має гарні вишні,

Такі гарні, смачні, добрі і розкішні.

 

Олесь:             

А ось там, дідусь, бач маленька,

Що то її донька?

 

Дідусь:             

Авжеж, така гарнесенька,

Виросла як з скриньки.

 

Олесь:             

Вишня має доньку,

Гілочку – можна взяти за ручку.

А чи має вишенька

Ще й маленьку внучку?

 

Дідусь:            

Ні внучки стара вишня ще не знала,

Бо мала донька ягідки не мала.

   

Олесь:              

А коли зрощу я ягідки у доньки,

З кісточки посаджу внучку край віконня,

Щоб вони у трійці у садку зростали

І багато вишеньок нам іще давали.

 

Дідусь:               

Коли зробиш, внуче, – буде добра справа,

І багатою родиною вишня наша стане.

 

Ведуча:              

А мораль у нас така: хай росте уся рідня!                 

               

ІІІ. Обговорення вистави:

  • Діти а про яке дерево згадувалось у казці ? (відповіді дітей)
  • А ви любити вишні?
  • Пригадайте, як дідусь називав стару та малу вишні?
  • А що він мав на увазі? (родину)

 

VІ. Розгадування загадок: А тепер ми з вами розгадаємо загадки. Слухаємо уважно.

 

Ще голубонька рідненька

– Добра, мила і старенька.

Я ніколи не журюся,

Бо у мене є … (бабуся)

 

Сивий, мудрий і поважний.

Заклопотаний, відважний.

Всього я в житті навчусь,

Бо зі мною мій … (дідусь)

 

Зимою спить, а влітку шумить. (дерево)

 

Зелені сережки

На гіллі висіли,

На сонечці підсмажились

І почервоніли!

(Вишня, черешня)

 

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу аплікація вишні  Картинки по запросу аплікація вишні

 

V. Практична робота.

  • Діти про що була остання загадка?
  • Зараз ми з вами створимо свої вишні, хоч не справжні, та яскраві і гарні.

 

VІ. Індивідуальна допомога учням.

 

VІІ. Підсумок.

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку