Технології та засоби навчання. Інтернет

Про матеріал
Методична розробка з англійської мови для здобувачів фахової передвищої освіти І курсу навчання рівня стандарту із мультимедійним супроводом заняття.
Перегляд файлу

 

Рецензія на методичну розробку заняття

з предмета «Англійська мова»

з теми: «Технології та засоби начання.  Інтернет»

для студентів I курсу спеціальності 223 Медсестринство Освітньо-професійної програми Лікувальна справа 

викладача Галини Костенчук

 

 

Методична розробка заняття відповідає робочій освітній програмі з предмета “Англійська мова” для здобувачів фахової передвищої освіти медичного фахового коледжу.

Мета методичної розробки – систематизувати та поглибити знання здобувачів фахової передвищої освіти з теми «Технології та засоби начання.  Інтернет»; викликати у здобувачів фахової передвищої освіти зацікавленість до вивчення запропонованої теми.

Методична розробка має велике значення в підготовці кваліфікованого робітника, адже становлення особистості, на сучасному етапі становлення фахової передвищої освіти освіти, залежить від рівня володіння іноземною мовою, зокрема англійською. Саме тому різноманітний спектр теми заняття сприяє формуванню комунікативної, творчої та конкурентоспроможної особистості майбутніх фахівців, виховує людину нового часу, людину – освічену, нове покоління працівників, яке адаптується в умовах ринку й стає його активним учасником.

Створене навчальне середовище сприяє розвитку лінгвістичного, медичного мислення здобувачів фахової передвищої освіти та формуванню навичок співробітництва. Інформація заняття  має пізнавальний характер, розширює світогляд здобувачів фахової передвищої освіти як майбутніх спеціалістів. Будучи медичними працівниками, та маючи комунікативні  здібності з англійської мови, здобувачі фахової передвищої освіти повинні вміти формулювати й аргументовано доводити власну  думку, брати активну участь у суспільному житті.

       З конспекту заняття та презентації до неї видно, що заняття продумане і добре сплановане. Викладач виділяє структуру заняття, яка відповідає його сучасним вимогам. Тема і мета визначені, передбачена комплексна реалізація практичної, розвиваючої, виховної та освітньої цілей, спостерігається інтеграція з дисциплінами гуманітарного циклу. Основним завданням викладача на занятті є створення умов здобувачам фахової передвищої освіти для самостійної роботи при виконанні отриманих завдань, що стимулює пізнавальну діяльність здобувачів фахової передвищої освіти, займає більшу частину заняття і є високим показником заняття.

Для підтримання інтересу до заняття, викладач проводить фізичну розминку, використовує парну роботу та роботу в малих групах, що підвищує навчальну мотивацію у здобувачів фахової передвищої освіти, значно знижує рівень тривожності у здобувачів фахової передвищої освіти та дозволяє постійно підтримувати активність і увагу здобувачів фахової передвищої освіти.

З представленого матеріалу видно професіоналізм викладача, який володіє інноваційними технологіями і вміло застосовує інтерактивні методи і форми навчання, що відповідають індивідуальним особливостям здобувачів фахової передвищої освіти.

     Заняття насичене необхідним для роботи обладнанням, наочністю, дидактичним та роздатковим матеріалом. Матеріал заняття пов'язаний з темою, спостерігається логічна відповідність між темою і вибором завдань. Слайдова презентація містить весь необхідний практичний матеріал, що дозволяє підсилити наочне уявлення поданого матеріалу та оптимально збільшити його темп.

      За структурою методична розробка складена відповідно до методичних рекомендацій проведення відкритих занять Кам’янець-Подільського медичного фахового коледжу, передбачає усі його етапи: підготовчий, основний, заключний.

Позитивним у даній методичній розробці є творчий підхід до підготовки матеріалу заняття, використання різноманітних джерел інформації, застосування інтерактивних методів проведення заняття, технічних засобів навчання, залучення здобувачів фахової передвищої освіти до самостійної пошукової роботи; поєднання окремих елементів навчання та виховання в єдину цілісну систему.

Матеріал методичної розробки практичного заняття з англійської мови за професійним спрямуванням «Технології та засоби начання.  Інтернет» рекомендовано для викладачів фахових медичних навчальних закладів під час підготовки і та вчителів закладів загальної середньої освіти.

Висновки:

  1. Організаційно та методично розробка заняття складена відповідно до зразків нормативних і навчально-методичних матеріалів.
  2. Виконана у відповідності до діючої робочої освітньої програми, матеріал для здобувачів фахової передвищої освіти викладено у доступній формі.

Методична розробка може бути використана для проведення відкритого заняття з даної теми.

 

Рецензент – завідувач кафедри, доктор філологічних наук, доцент, професор кафедри англійської мови Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

 

 

                    

 

                   

 

                   

                           Алла МАРЧИШИНА

 

 

 

 

А Н О Т А Ц І Я

на методичну розробку практичного заняття з англійської мови на тему: «Технології та засоби навчання. Iнтернет»

 

Матеріал методичної розробки відображає зміст відкритого практичного заняття з англійської мови. Методична розробка складена викладачем англійської мови та англійської мови за професійним спрямуванням, спеціалістом першої кваліфікаційної категорії Кам'янець-Подільського медичного фахового коледжу Галиною Костенчук на основі міністерської програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України в 2011 році та  робочої програми  предмету «Англійська мова» Кам'янець-Подільського медичного фахового коледжу.

Тема розробки є актуальною, тому що дозволяє здобувачам фахової передвищої освіти першого курсу вивчити  професійно–орієнтований лексичний матеріал з теми «Технології та засоби навчання. Інтернет», відтворити опрацьований  раніше граматичний матеріал (множина іменників; особові, присвійні, заперечні, неозначені та кількісні займенники; ступені порівняння прикметників, кількісні та порядкові числівники, прийменники) і наблизитися до практичного повсякденного мовлення англійців, де вищевказана тема та граматична структура є широковживаними.

Тема «Технології та засоби навчання. Інтернет» є важливою для вивчення, бо виховує у здобувачів фахової передвищої освіти почуття відповідальності до навколишнього середовища, повагу та любов до англійської мови; розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею у професійній діяльності; формує такі риси характеру, як доброзичливість, гуманізм, толерантність, працьовитість та самостійність.

В методичній розробці дана загальна характеристика теми, розкрита мета її вивчення, описано послідовність та порядок проведення.

Виявленню творчого потенціалу здобувачів фахової передвищої освіти сприяють вдало застосовані сучасні інтерактивні методи і форми роботи.

Методична розробка рекомендована для використання в практичній діяльності для викладачів закладів фахової передвищої освіти та вчителів закладів загальної середньої освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

 

  1. Рецензія…………………………………………………………………..…2

 

 

  1. Анотація…………………………..…………………………….……….….5

 

 

 

  1. Методична розробка практичного заняття з англійської мови  «Технології та засоби навчання. Iнтернет» ………………………………………………………………………………8

 

  1. Література………………………………………………………………….12

 

 

  1. Структура заняття   «Технології та засоби навчання. Iнтернет»…………………………………………………………………..15

 

 

  1. Критерії оцінювання студентів…………………………………………..27

 

 

  1. Слайдова презентація практичного заняття з англійської мови  «Технології та засоби навчання. Iнтернет» ……………………………………………………………………………...30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка практичного заняття з англійської мови

«Технології та засоби навчання. Iнтернет»

 

1. Тема заняття: Technologies and Teaching Aids. Internet”

 

Предмет: Англійська мова

Спеціальність: 223 Медсестринство Лікувальна справа

Кількість годин: 2

 

2. Результати навчання:

 

2.1. Фахові компетентності:

 

    2.1.1  знання (knowledge):

  • -  здатність називати  сучасну технічну  іншомовну лексику;
  • - здатність використовувати розмовні штампи та словниковий запас студентів;
  • - здатність називати загальні поняття про сучасні засоби навчання;

- здатність характеризувати комунікаційні технології та використання їх   у повсякденному житті;

- здатність практикувати студентів у читанні тексту з метою отримання загального уявлення та максимально повного й точного розуміння всієї інформації, що міститься в тексті;

- здатність розуміти переклад іншомовних висловлювань;

- здатність вдосконалювати навички монологічного висловлювання з опорою на лексико-граматичну структуру;

 

  2.1.2  розуміння (understanding):

 

- здатність пояснити та проаналізувати особливості перекладу текстів;

- здатність здійснювати переклад іншомовних текстів;

- здатність сприймати на слух іншомовні тексти технічного та інформаційно-довідкового характеру;

- здатність оперувати розмовними штампами в мовленні;

- здатність обдумувати інформацію, використовуючи мультимедійні засоби навчання;

-  здатність будувати різні типи речень;

 

2.1.3 застосування знань (application of knowledge):

 

- здатність використовувати набуті знання та уміння, визначати пізнавальну цінність тексту, виділяти ключові слова і словосполучення  з теми;

- здатність розпізнавати та аналізувати граматичні явища та моделі, включати їх в активне спілкування;

- здатність читати та перекладати тексти з даної  теми;

- здатність володіти активним і пасивним лексичним мінімумом;

- здатність реалізувати засвоєний лексико-граматичний матеріал у формі усних та письмових міні-доповідей;

- здатність демонструвати фахові знання у навчальних ситуаціях;

- здатність сприймати, розпізнавати та осмислювати інформацію у вигляді іншомовного повідомлення від співрозмовника та відеозапису в нормальному темпі;

- здатність вести діалогічне та монологічне мовлення на рівні діалогу(моногогу) та висловлювання  за темою;

 

     2.1.4 синтез (synthesis):

 

- здатність ефективно співпрацювати з співрозмовником під час різних видів робіт;

- здатність створювати та лаконічно відтворити усну та письмову презентацію іноземною мовою;

 

         2.1.5 оцінювання (evaluation):

 

- здатність чітко обирати навчальний матеріал під час виконання завдань самостійної роботи;

-здатність систематизувати дані довідкової літератури;

-здатність синтезувати здобуті знання під час самоконтролю;

-здатність оцінювати достовірність інформації на тему заняття.

 

 

 

 

 

 

2.2 Загальні компетентності:

 

- здатність до логічного та абстрактного  мислення;

- здатність поглиблювати та застосовувати знання у повсякденних ситуаціях;

- здатність постійно вчитися і оволодівати сучасними знаннями;

- здатність бути критичним і самокритичним;

- здатність до адаптації та дії в нетиповій ситуації;

- здатність виявляти вміння, ставити та вирішувати отримані завдання;

- здатність застосовувати комунікативні навички;

- здатність працювати в групі та самостійно;

- здатність діяти на основі етичних міркувань і мотивів;

- здатність генерувати креативні ідеї;

- здатність планувати час та керувати ним;

- здатність висловлювати власні думки та припущення.

 

3. Методи навчання:

 

3.1 Класичні:

  • словесні: розповідь, діалог, бесіда, обговорення, пояснення;
  • наочні: ілюстрування, демонстрування, презентація;
  • практичні: виконання тестів, формування здатності відтворювати отримані професійні компетентності через виконання ситуаційних завдань.

 

3.2 Інтерактивні:

 

- метод проектів;

- випереджувальний метод навчання;

- робота в парах;

- метод здогадки;

- прослуховування, переклад та обговорення відео;

- робота в малих групах;

- гра «Незакінчене речення»

 

 

 

 

4. Методи контролю:

 

  • фронтальне опитування;
  • тестовий контроль;
  • усний контроль (опитування методом незакінчене речення або доповнити речення);                            
  • взаємооцінювання та виправлення неточностей;
  • метод самоконтролю та самооцінки, взаємоперевірка.

 

5. Міждисциплінарна інтеграція

 

Дисципліни

Знати

Вміти

Інформатика

Основні технічні терміни та сучасні засоби навчання

характеризувати, розповідати, описувати основні технічні терміни

Математика

Основні математичні терміни та поєднання їх із сучасними  засобами навчання

характеризувати основні математично-технічні  терміни

Історія

Основні історичні факти створення Інтернету

аналізувати вплив Інтернету на хід подій історії

Українська мова

Термінологію з теми

використовувати технічні терміни на практиці; правильно писати та  назвати технічні терміни

 

Внутрішньодисциплінарна інтеграція

(між темами даної дисципліни)

Мовленнєвий етикет

 

 

 

Мовні моделі ввічливості

 

 

 

 

складати розмовні діалоги та виступи з використанням мовних моделей прохання та звертання

 

 

 

     6. Література:   

 

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА:

 

1. Закон України від 16.07.2022 року  «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

2. Указ президента України від 25 червня 2017 року №344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року».

     

ОСНОВНА:

 

1. Карп’юк О.Д. Англійська мова (10 –й рік навчання) English (the 10th year of studies)): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту. — Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018.

2. Нерсисян М.А., Піроженко А.О, Англійська мова (10 –й рік навчання) English (the 10th year of studies)):  підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / Нерсисян М.А., Піроженко А.О. - К., 2018.

3. Кучма М. Англійська мова: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту, академічний рівень. - К., 2018

4. Калініна Л.В.;Самойлюкевич І.В.  Англійська мова (10 –й рік навчання, рівень стандарту) English (the 10th year of studies)): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. - К., 2018.

5. Морська Л.І. Англійська мова (10 –й рік навчання, профільний рівень), підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. - К., 2018.

 

 

ДОДАТКОВА:

 

1. Барановська Т.В. Граматика англійської мови. - Логос України, 2017.

2. Гужва Т.Н Англійські розмовні теми. – Харків: Фоліо, 2016.5. Мансі Є.О. 100 розмовних тем з англійської мови. – К.: Арій, 2018.8. Raymond

3. Murphy Essential Grammar in Use. - Cambridge University Press, 2015.

4. Гузій Т. М. Використання інтерактивних технологій для розвитку професійного мовлення студентів у НВНЗ / Т. М. Гузій, Л. М. Гречок // Наукові записки. Серія «Філологічна». – 2017. – Випуск 11. – С. 469–473.10. Першукова О. О. Модернізація навчання іноземних мов у Європейському освітньому просторі / О. О. Першукова // Порівняльно-педагогічні студії : Науково-педагогічний журнал. – № 1. – 2018. – С. 93–104.11.

5. Liz and John Soars New Headway Beginner Student`s Book. - Oxford University Press, 2017.12.

6. Toni Grice Nursing – Oxford University Press, 2017.

7. Sam McCarter Medicine. – Oxford University Press, 2016.

8.Sylvia S. Mader Human Biology. - University of New York at Bufallo. – Addison Wesley Publishing Company, 2016.

 

МЕТОДИЧНА:

1. Філоненко М.М. Методика викладання у вищій медичній школі на засадах компетентнісного підходу. - К.: «Центр учбової літератури», 2016.

2. Максименко С.Д. Педагогіка вищої медичної освіти. - К.: «Центр учбової літератури», 2014.ична:

3. Карпюк О. Методичні рекомендації для вчителя 10 клас загальноосвітня школа.

4. Савінков Т. Кропачова О. "Let's debate together!“ (Дебатуймо разом!)”. Методичний посібник для вчителів англійської мови

 

ЕЛЕКТРОННІ ДЖЕРЕЛА:

 

1. https://balka-book.com/rozrobki_urokiv_11_klas-1082

2. https://www.ranok.com.ua/ru/info-geografiya-11-klas-miy-konspekt-25667.html

3. https://detmir.com.ua/category/194/

4. https://detmir.com.ua/product/351059/

5.  https://detmir.com.ua/product/351059/

6. https://www.yakaboo.ua/mistectvo-10-11-klas-konspekti-urokiv.html

7. http://internetsafety-wq.blogspot.com/

8. https://www.mdpi.com/journal/technologies

9. https://jobs.dou.ua/companies/plan-a-technologies/

10. http://edu.glogster.com/
11. http://en.educaplay.com/ 
 

 

 

 

 

Структура практичного заняття на тему:

«Технології та засоби навчання. Iнтернет»

“Technologies and Teaching Aids. Internet”

 

 

 

7. Підготовчий етап (15′):

          Introduction

7.1  Мотивація освітньої діяльності (3′):

 T: Good morning, dear students! I’m glad to see you. I hope you are fine today and you will be active, energetic and at the lesson. So, let’s start!

The topic of our today's lesson is "The Internet". Write down the date and the theme into your copybooks. Look please on the screen: there you can see the motto of our lesson. I will read it for you. Can you translate it? So we are going to be the winners and collect a lot of information today.

By the end of the lesson you should be able:

• to recognize and understand new words and word combinations in the text;

• to read and understand about the computers and their uses;

• to listen and understand about the Web safety;

• to use phrasal verbs, understand their meaning.

Today we are going to talk about the Internet. We’ll learn new words, read the text, write exercises, work with cards, listen to the breaking news and play a bit.

Look at the blackboard. Let's read the words from the first and the second column.  Try to make up word combinations using these words.

Hands up those of you who use any social networking site. What is your favorite social network? In Ukraine the most popular social networks are Facebook and Instagram, but I may assure you that there are hundreds of them. At the slideshow you can see only some of them that is far from the whole list. 
 

7.2. Перевірка вхідного рівня знань (12′)

 

7.2.1  Microphone (2′):

         T.: Before we start our new topic, first of all let's discuss some questions:

  1. What is the role of Internet in our life?
  2. How often do you use it?
  3. Do your parents approve your passion for using Internet?
  4. Why do we use the computer?
  5. How can the Internet help you to learn English?

 

7.2.2  Vocabulary Practice (7′):

T.: We shall begin with your active vocabulary. Write down the new words and word combinations into your copybooks. Leave the space for translation. Does anybody know the meaning of these words?

             

             

 

 

 

7.2.3  Discussion (3′):

Analysis of the college website:

T.: 

 

  • Do we have a site of college?
  • Do you visit it very often?
  • Let`s look and analyze it.
  • What can we read in the right column left one, in the middle?
  • What page do you usually read?

 

              

 

 

   

  T.:  Great job

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Основний етап (50′):

 

8.1  Project Work  (30′):

T.: But before we’ll start working on our topic I’d like to check your homework. You have a couple of minutes to revise the projects. So, we are starting project protection.

          Pre-viewing:

Students' task was to prepare essential information concerning the Internet. (Social Nets).

 

Group № 1

 

Group № 2

 

  1.                   Physical minute: (10′):

T: Now we have physical minute.

 

I have ten fingers
And they all belong to me,
I can make them do things-
Would you like to see?

I can shut them up tight.
I can open them wide.
I can put them together.
I can make them all hide.

I can make them jump high.
I can make them jump low.
I can fold them up quietly,
And hold them just so.

 Stand up, sit down

Clap, clap, clap.

Point to the window,

Point to the door,

Point to the board,

Point to the floor.

Stand up, sit down

Clap, clap, clap.

 

 

 

 

Group № 3

Group № 4

 

Group № 5

Group № 6

 

 

 

8.3  Watch a video (7′):

Перегляд відеоматеріалу та його опрацювання.

T: Watch a video.

https://www.youtube.com/watch?v=c1vkFJuezwo

 

 

 

 

 

 

 

 

Debate

Which of the arguments do you agree or disagree with?

What are your arguments for and against the computer?

 

 8.4  Speaking  (3′):

 

T.: Let's discuss some questions:

Questions:

1. How many friends do you have on Facebook?

 

2. Which screensaver is on your mobile phone

docx
Додав(-ла)
Kostenchuk Galya
Додано
13 лютого 2023
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку