Технологічна карта дистанційного уроку
Програма |
Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: Мирослав Жалдак, Наталія Морзе, Ганна Ломаковська, Галина Проценко, Йосиф Ривкінд, Віктор Шакотько). Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|||
Клас |
6 клас |
|||
Розділ |
Тема 2. Комп’ютерні презентації |
|||
Тема уроку
|
Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях |
|||
Цілі навчання |
навчальна: навчити учнів налаштовувати анімацію до об'єктів слайда, використовувати ефекти на вхід, вихід, виділення, шляхи переміщення, розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, збагачувати словниковий запас, пояснювати й узагальнювати сприйняте, робити висновки, інформаційну компетентність виховна: виховувати у учнів гармонійне сприйняття комп'ютерних технологій та інформаційну культуру, самостійність, організованість і відповідальність за виконану роботу, допитливість, повагу до думки іншої людини |
|||
Тип уроку |
комбінований |
|||
Терміни й поняття |
Анімації, ефекти анімацій
|
|||
Заплановані результати навчання |
||||
Особистісні вміння |
Метапредметні уміння (пізнавальні, регулятивні, комунікативні) |
Предметні уміння |
||
навчально-пізнавальний інтерес до нового навчального матеріалу; повага до інформаційних результатів інших людей; осмислення мотивів своїх дій при виконанні завдань з життєвими ситуаціями. |
застосування засобів представлення інформації для розв’язування навчальних і практичних задач; встановлення причинно-наслідкових зв’язків; побудова логічного ланцюга міркувань; аргументування своєї точки зору; слухання й ведення діалогу.
|
створює презентацію з використанням ефектів анімації; встановлює послідовність анімацій; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютером, дотримується академічної доброчесності підчас створення презентацій |
||
Організація освітнього простору |
||||
Міжпредметні зв’язки |
Основи здоров'я, природознавство, музичне мистецтво |
|||
Предметна змістова лінія |
Інформаційні технології |
|||
Наскрізні змістові лінії |
Екологічна безпека та сталий розвиток, здоров’я і безпека |
|||
Ключові компетентності |
Інформаційно-цифрова компетентність Спілкування державною мовою Соціальна і громадянська компетенція Екологічна компетентність Вчитися впродовж життя
|
|||
Хід уроку
Етап уроку |
Час |
Завдання етапу |
Зміст |
Методи і прийоми |
ФОУ* |
ЕОР |
Діяльність |
Діяльність |
І.Організація початку уроку |
1 хв |
Перевірити готовність учнів до уроку; створити сприятливе психологічне налаштування на роботу. . |
Психологічна настанова учнів на урок |
Емоційний барометр |
|
Віртуальна дошка «Whiteboad» (смайлики настрою) |
Пропонує відобразити свій настрій на початку уроку |
Працює з віртуальною дошкою |
ІІ. Перевірка домашнього завдання |
3 хв
|
Перевірити презентації створенні вдома учнями(№5,8* с 101, на вибір учнів)
|
Учні переглядають презентації один одного і оцінюють |
Взаємооцінювання |
П
|
Microsoft Word(онлайн таблиця) |
Розподіляє хто, чию презентацію оцінює
Перевірити результати оцінювання
|
Оцінювання презентацій за критеріями таблиці
|
ІІІ. Актуалізація опорних знань. |
2 хв |
Перевірка засвоєння основних понять |
Закінчення речень. Презентація – це … Слайд – це … Презентації використовуються … Щоб додати слайд в презентацію потрібно … Для завершення роботи з PowerPoint потрібно…
|
Незакінчене речення |
І |
Для визначення відповідаючого https://www.flippity.net/ |
Починає речення і крутить колесо,викликає учня для відповіді, відповідно на кого показує стрілка |
Продовжує речення, слухає, відповідає |
|
1 хв |
|
Вказати на об’єкти комп’ютерної презентації |
Інтерактивна вправа «Об’єкти комп’ютерної презентації» |
П |
https://learningapps.org/4209398 |
Слідкує за виконанням завдання. Обговорює виконання. Здійснює формувальне оцінювання. |
Виконують вправу.
|
ІV. Мотивація навчальної діяльності
|
2 хв |
Зацікавити учнів до вивчення нової теми та наголосити на необхідності сортування сміття. |
Робота з завданням «Відсортуй сміття» |
Інтерактивна вправа |
Г |
Power Point |
Задає запитання Аналізує відповіді учнів |
Відповідають на запитання |
V. Робота над темою уроку
|
8 хв |
Пояснення нового матеріалу з демонстрацією на екрані
|
Ознайомлення учнів з поняттям анімації, вчити учнів використовувати ефекти анімацій під час створення презентацій |
Презентація
Показ додавання анімацій до об’єкта(сонце) |
Г
|
Power Point |
Розповідає, демонструє, консультує, допомагає, пояснює |
Слухають, дають відповіді на запитання |
|
30 с |
Фізкультхвилинка(під музику) |
Вправи для очей |
Г |
|
Слідкує за правильним виконанням рухів |
Виконання рухів, вправ за вказівкою вчителя |
|
VІ. Закріплення вивченого матеріалу |
2 хв |
Перевірити рівень засвоєння учнями теми уроку. |
Виконання інтерактивних вправ 1.«Анімаційні ефекти об’єктів слайда» |
Інтерактивна вправа |
Г |
Запитує учнів куди переміщати ефект, самостійно переміщає.
Обговорення виконаного |
Називають куди переміщати анімаційні ефекти |
|
|
2 хв |
|
2. Дати відповідь на запитання: «Які анімаційні ефекти запам’ятались найбільше?» |
Інтерактивна вправа «Хмара слів» |
|
https://www.menti.com/os792ugryf |
Слідкує за виконанням
Обговорення виконаного з демонстрацією на екрані |
Вписують свої відповіді перейшовши за посиланням |
|
1 хв |
|
3.Записати в чаті «Анімаційні ефекти в презентаціях використовуються для…» |
Незакінчене речення |
І |
Чат
|
Слідкує за виконанням Підсумовує |
Пишуть в чат відповідь на запитання |
VІІ. Рефлексія |
1 хв |
Перевірити розуміння учнями теми |
Заповнення відміткою кругів
|
Метод «Коло Вена» |
І |
Спільна робота в Whiteboard |
Пропонує учням спільно поставити відмітку в колі про розуміння теми : «Знаю», «Не впевнений…», «Не знаю..» |
Займають певну позицію |
VІІІ. Оцінювання учнів |
30с |
Оцінити навчальні досягнення учнів за урок |
|
|
І |
Електронний щоденник «Моя школа» |
Виставляє оцінки до журналу та електронного щоденника |
Слухають, працюють з електронним щоденником |
ХІ. Підсумок уроку |
1 хв |
Підвести підсумок роботи на уроці Побажання
|
|
Слово учителя |
Г |
|
Підводить підсумки роботи на уроці, наголошує на необхідності фізичних вправ між дистанційними уроками |
Слухають |
ХІІ. Домашнє завдання |
1 хв |
Задати учням завдання для закріплення вивченого на уроці матеріалу. Задати завдання випереджувального характеру. |
1.Опрацювати параграф підручника та дати відповіді на запитання 2. Переглянути відео по темі уроку за посиланням 3.Виконати практичне завдання на вибір учня: «Створити презентацію з анімаціями за інструкційною карткою» *«Створити презентацію з анімаціями на тему «Ми- за чисте довкілля»та надіслати вчителю на електронну пошту |
Пояснення учителем завдання |
|
Матеріали у файлах у групі класу |
Задає завдання, пояснює алгоритм виконання, записує завдання до електронного щоденника |
Слухають, задають запитання.
|
*ФОУ - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).
*ЕОР-електронні ресурси