Технологічна карта дистанційного уроку

Про матеріал
Технологічна карта дистанційного уроку з інформатики на тему "Ефекти анімацій, рух об'єктів в анімаціях"
Перегляд файлу

Технологічна карта  дистанційного уроку

Програма

Програма курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: Мирослав Жалдак, Наталія Морзе, Ганна Ломаковська, Галина Проценко,  Йосиф Ривкінд, Віктор Шакотько).  Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Клас

6 клас

Розділ

Тема 2. Комп’ютерні презентації

Тема уроку

 

 

Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях

Цілі навчання

навчальна: навчити учнів налаштовувати анімацію до об'єктів слайда, використовувати ефекти на вхід, вихід, виділення, шляхи переміщення,

розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, збагачувати словниковий запас, пояснювати й узагальнювати сприйняте, робити висновки, інформаційну компетентність

виховна: виховувати у учнів гармонійне сприйняття комп'ютерних технологій та інформаційну культуру, самостійність, організованість і відповідальність за виконану роботу, допитливість, повагу до думки іншої людини

Тип уроку

комбінований  

Терміни й поняття

Анімації, ефекти анімацій

 

 

 

 

 

 

 

 

Заплановані результати навчання

Особистісні вміння

Метапредметні уміння (пізнавальні, регулятивні, комунікативні)

Предметні уміння

навчально-пізнавальний інтерес до нового навчального матеріалу;

повага до інформаційних результатів інших людей;

осмислення мотивів своїх дій при виконанні завдань з життєвими ситуаціями.

застосування засобів представлення інформації для розв’язування навчальних і практичних задач;

встановлення причинно-наслідкових зв’язків;

побудова логічного ланцюга міркувань;

аргументування своєї точки зору;

слухання й ведення діалогу.

 

створює презентацію з використанням ефектів анімації;

встановлює послідовність  анімацій;

дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютером, дотримується академічної доброчесності підчас створення презентацій

Організація освітнього простору

Міжпредметні  зв’язки

Основи  здоров'я, природознавство, музичне мистецтво

Предметна змістова лінія

Інформаційні технології

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток, здоров’я і безпека

Ключові компетентності

Інформаційно-цифрова компетентність

Спілкування державною мовою

Соціальна і громадянська компетенція

Екологічна компетентність

Вчитися впродовж життя

 

 

 

Хід уроку
 

Етап

уроку

Час

Завдання

етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОУ*

ЕОР

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

І.Організація початку уроку

1 хв

Перевірити готовність учнів до уроку; створити сприя­тливе психологічне на­лаштування на роботу.

.

Психологічна настанова учнів на урок

Емоційний барометр

 

Віртуальна дошка «Whiteboad»

(смайлики настрою)

Пропонує відобразити свій настрій на початку уроку

Працює з віртуальною дошкою

ІІ. Перевірка домашнього завдання

3 хв

 

 

 

 

 

Перевірити презентації створенні вдома учнями(№5,8* с 101, на вибір учнів)

 

 

 

Учні переглядають презентації один одного і оцінюють

Взаємооцінювання

П

 

 

 

 

 

Microsoft Word(онлайн таблиця)

Розподіляє хто, чию презентацію оцінює

 

 

Перевірити результати оцінювання

 

 

Оцінювання презентацій за критеріями таблиці

 

 

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

2 хв

Перевірка засвоєння основних понять

Закінчення речень.

Презентація – це …

Слайд – це …

Презентації використовуються …

Щоб додати слайд в презентацію потрібно …

Для завершення роботи з PowerPoint потрібно…

 

Незакінчене речення

І

Для визначення відповідаючого  https://www.flippity.net/

Починає речення і крутить колесо,викликає учня для відповіді, відповідно на кого показує стрілка

Продовжує речення, слухає, відповідає

 

1 хв

 

Вказати на об’єкти комп’ютерної презентації

Інтерактивна вправа «Об’єкти комп’ютерної презентації»

П

https://learningapps.org/4209398

Слідкує за виконанням завдання.

Обговорює виконання.

Здійснює формувальне оцінювання.

Виконують вправу.

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності

 

2 хв

Зацікавити учнів до вивчення нової теми та наголосити на необхідності сортування сміття.

Робота з завданням «Відсортуй сміття»

Інтерактивна вправа

Г

Power Point

Задає запитання

Аналізує відповіді учнів

Відповідають на запитання

V. Робота над темою уроку

 

8 хв

Пояснення нового матеріалу з демонстрацією на екрані

 

 

Ознайомлення учнів з поняттям анімації, вчити учнів використовувати ефекти анімацій під час створення презентацій

Презентація

 

 

 

 

Показ додавання анімацій до об’єкта(сонце)

Г

 

 

 

 

 

 

Power Point

Розповідає, демонструє, консультує, допомагає, пояснює

Слухають, дають відповіді на запитання

 

30 с

Фізкультхвилинка(під музику)

Вправи для очей

Г

 

Слідкує за правильним виконанням рухів

Виконання рухів, вправ за вказівкою вчителя

VІ. Закріплення вивченого матеріалу

2 хв

Перевірити  рівень засвоєння учнями теми уроку.

Виконання інтерактивних вправ

1.«Анімаційні ефекти об’єктів слайда»

Інтерактивна вправа

Г

https://learningapps.org/view4233265

Запитує учнів куди переміщати ефект, самостійно переміщає.

 

Обговорення виконаного

Називають куди переміщати анімаційні ефекти

 

2 хв

 

2. Дати відповідь на запитання: «Які анімаційні ефекти запам’ятались найбільше?»

Інтерактивна вправа «Хмара слів»

 

https://www.menti.com/os792ugryf

Слідкує за виконанням

 

Обговорення виконаного з демонстрацією на екрані

Вписують свої відповіді перейшовши за посиланням

 

1 хв

 

3.Записати в чаті «Анімаційні ефекти в презентаціях використовуються для…»

Незакінчене речення

І

Чат

 

Слідкує за виконанням

Підсумовує

Пишуть в чат відповідь на запитання

VІІ. Рефлексія

1 хв

Перевірити розуміння учнями теми

Заповнення відміткою кругів

 

Метод «Коло Вена»

І

Спільна робота в Whiteboard

Пропонує учням спільно поставити відмітку в колі про розуміння теми : «Знаю», «Не впевнений…», «Не знаю..»

Займають певну позицію

VІІІ. Оцінювання учнів

30с

Оцінити навчальні досягнення учнів за урок

 

 

І

Електронний щоденник «Моя школа»

Виставляє оцінки до журналу та електронного щоденника

Слухають, працюють з електронним щоденником

ХІ. Підсумок уроку

1 хв

Підвести підсумок роботи на уроці Побажання

 

 

 

 

Слово учителя

Г

 

Підводить підсумки роботи на уроці, наголошує на необхідності фізичних вправ між дистанційними уроками

Слухають

ХІІ. Домашнє завдання

1 хв

Задати учням завдання для закріплення вивченого на уроці матеріалу. Задати завдання випереджувального характеру. 

1.Опрацювати параграф підручника та дати відповіді на запитання

2. Переглянути відео по темі уроку  за посиланням

3.Виконати практичне завдання на вибір учня:

«Створити презентацію з анімаціями за інструкційною карткою»

*«Створити презентацію з анімаціями на тему «Ми- за чисте довкілля»та надіслати вчителю на електронну пошту

Пояснення учителем завдання

 

Матеріали у файлах у групі класу

Задає  завдання, пояснює алгоритм виконання, записує завдання до електронного щоденника

Слухають, задають запитання.

 

 

 

 

*ФОУ - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).
*ЕОР-електронні ресурси

 

docx
Додано
18 грудня 2021
Переглядів
1012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку