19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Технологічна карта дистанційного уроку: "Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв'язування"..

Про матеріал
Технологічна карта дистанційного уроку: "Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв'язування".
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку

Урок. Алгебра.

Клас: 9

Тема. Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв'язування

Мета:

навчальна

  • формувати предметну компетентність:

ввести поняття розв’язку  системи лінійних нерівностей з однією змінною, засвоїти знання про означення розв’язку  системи лінійних нерівностей з однією змінною, вміння застосовувати здобуті знання до розв’язування  систем нерівностей з однією змінною;

  • формувати ключові компетентності:

спілкування державною мовою – чітко, зрозуміло формулювати думку;

уміння вчитися впродовж життя – аналізувати, контролювати, оцінювати результати своєї навчальної діяльності;

ініціативність і підприємливість – аргументувати та захищати свою позицію;

соціальна та громадянська компетентності – висловлювати власну думку, слухати і чути інших;

розвивальна

  •            розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, культуру математичного мовлення, пізнавальний інтерес;

виховна

  •            виховувати моральні якості – почуття обов’язку, старанності, уважності, активної позиції щодо навчання, самостійності; поважного відношення одне до одного.
  • реалізувати наскрізні лінії ключових компетентностей на уроці: «Здоров’я і безпека», «Громадянська відповідальність», «Підприємливість та фінансова грамотність».
  • Очікувані результати уроку: підвищення вмінь учнів розв’язувати вправи, задачі, що передбачають розв’язування  систем лінійних нерівностей з однією змінною

Завдання:

– дати перші уявлення про системи лінійних нерівностей з однією змінною;

– розвивати елементарні дії, що формують навичку розв’язування  систем лінійних нерівностей з однією змінною;

– продовжувати формувати уміння розв’язування  лінійних нерівностей з однією змінною;

– збагатити й узагальнити знання  системи лінійних нерівностей з однією змінною;

– самостійно розв'язувати  системи лінійних нерівностей з однією змінною.

Тип уроку: засвоєння нових знань, вмінь, навичок.

                                                                 

 

 

Етап уроку

Види роботи, форми, методи прийоми

Зміст педагогічної взаємодії

Електронні освітні ресурси

Способи оцінювання учнів, форми зворотного зв’язку

Дії вчителя

Дії учнів

І. Організаційний етап.

Привітання, установка на плідну працю

Вітає учнів, перевіряє готовність до уроку

Вітають учителя, перевіряють свою готовність до уроку. Записують у зошитах дату проведення уроку.

ZOOM

Чат у ZOOM

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Перевірка тестування

Показує слайд з результатами домашньої роботи, аналізує помилки

Отримують результати за домашню роботу, записують оцінку на полях.

ZOOM, сайт «На урок», слайд презентації

«На урок» оцінка за виконання домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація і корекція опорних знань.

Повторення знань та вмінь, які є базою для виконання нових дій

Нагадує за допомогою таблиці види нерівностей в залежності від знаків нерівності; надає ссилку у чаті для виконання вправи «Зайди пару» (1)

Повторюють правильний запис проміжків, в залежності від знаків нерівностей.

Виконання вправи «Знайди пару»

ZOOM, слайд презентації, learningapps.org

Результат виконання вправи

ІV.  Мотивація навчання школярів.

Створення проблемної ситуації, спонукання учнів до активної роботи

Показує завдання та задає питання, що приводять до створення нового поняття: системи лінійних нерівностей

За допомогою чата пропонують назву теми уроку

ZOOM, слайди презентації

Чат у ZOOM

V. Повідомлення учням теми, мети і завдань уроку.

Формулювання теми, визначення мети уроку

Повідомляє тему уроку, задає питання учням, що приводять до мети уроку

Записують тему уроку у зошитах.

Відповідають у чаті на запитання вчителя

ZOOM, слайди презентації

 

VI. Вивчення учнями нового матеріалу.

 

Формування дій і навичок у вивченні дій, робота з підручником.

Розв’язує систему лінійних рівнянь

Пропонує разом скласти алгоритм розв’язування системи нерівностей з однією змінною.

Дає завдання попрацювати з підручником, відповісти на запитання.

 

Розв’язує системи

Записують розв’язання у зошитах, якщо виникають питання, задають вчителю.

Надають пропозиції пунктів алгоритму та разом його складають, записують у зошити.

Працюють з підручником, знаходять відповіді на поставлені запитання, які висвітлені на слайді.

Розв’язують і записують у зошиті системи.

ZOOM, слайди презентації

 

У чаті пишуть відповіді на запитання.

Фізкультхвилинка.

Збереження здоров’я (зору)

Розповідає, як треба виконувати дії при проведенні фізкультхвилинки

Виконують гімнастику для очей

ZOOM, YuoTube

 

VIІ. Закріплення формування вмінь та навичок.

Формування  вмінь та навичок у вивченні дій, безперервне повторення.

Дає завдання на виконання тесту, проводить інструктаж виконання.

 Для обдарованих дає додаткове завдання.

Показує результати роботи на слайді.

Виконують тест «Системи лінійних нерівностей». Де які учні виконують додаткове завдання.

Оцінку пишуть на полях за тестування та за додаткове завдання.

ZOOM, сайт «На урок», слайд презентації

«На урок» оцінка за виконання тесту «Системи лінійних нерівностей» + додаткового завдання

VIІІ. Підсумок уроку

Розв’язання проблемної задачі, підведення підсумку уроку.

Розв’язує разом з учнями проблемну задачу.

Дає інструкцію обчислення оцінки за урок

Записують у зошити розв’язання системи лінійних нерівностей.

Обчислюють оцінку, пишуть у чаті.

ZOOM, слайди презентації

Загальна оцінка за урок

ІХ. Рефлексія

 

Організація рефлексії діяльності

 

Учні розповідають чого вони досягли на уроці

ZOOM, слайди презентації

 

Х. Домашнє завдання

 

 

Домашнє завдання проектується на екран. Дається 1хв часу, щоб прочитати завдання і поставити запитання вчителю, якщо вони є. При потребі вчителем інструктується.

 

Читають домашнє завдання

ZOOM, слайди презентації, електронний журнал та щоденники «Нові Знання»

 

 

На перерві виставляються бали в електронні щоденники учнів, та записується домашнє завдання в електронний журнал. Посилання на відео-урок прикріплюється в дистанційне завдання в електронному журналі «Нові знання»

Інструкції учням:

  1. Підручник «Алгебра. 9 клас». А.Г. Мерзляк, Харків, «Гімназія», 2017. Опрацювати п.6, стор. 42-46. Відповісти на запитання стор.46 та обрати головне з прочитаного. Вивчити правила, виділені жирним шрифтом.
  2. Виконати завдання з переліку, застосовуючи при цьому «Алгоритм розв’язування системи нерівностей з однією змінною»

 

  • Розв’язати кожну нерівність системи, використовуючи властивості нерівностей.
  • Зобразити множину розв’язків кожної нерівності на одній координатній прямій.
  • Знайти переріз числових проміжків, записати відповідь.

Перелік завдань для опрацювання учнями:

  1. https://learningapps.org/display?v=p7wquf36c17
  2. Одна господиня купила на ринку 10 кг яблук і заплатила за них більше, ніж 18 грн. Друга господиня купила такі ж яблука і заплатила за 5 кг менше, ніж 14 грн. За якою ціною купували яблука господині?
  3. Розв’язати системи:

а)   б)    в)     г)     д) 

  1. Додаткові завдання:

  

  1. Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2799208
  2. Домашнє завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5609012

Завдання №1-№5 виконуються на уроці, домашнє завдання до наступного уроку за розкладом.

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
6. Системи лінійних нерівностей з однією змінною
Додано
8 лютого
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку