Технологічна карта уроку
Урок. Алгебра.
Клас: 9
Тема. Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв'язування
Мета:
навчальна |
ввести поняття розв’язку системи лінійних нерівностей з однією змінною, засвоїти знання про означення розв’язку системи лінійних нерівностей з однією змінною, вміння застосовувати здобуті знання до розв’язування систем нерівностей з однією змінною;
спілкування державною мовою – чітко, зрозуміло формулювати думку; уміння вчитися впродовж життя – аналізувати, контролювати, оцінювати результати своєї навчальної діяльності; ініціативність і підприємливість – аргументувати та захищати свою позицію; соціальна та громадянська компетентності – висловлювати власну думку, слухати і чути інших; |
розвивальна |
|
виховна |
|
Завдання:
– дати перші уявлення про системи лінійних нерівностей з однією змінною;
– розвивати елементарні дії, що формують навичку розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною;
– продовжувати формувати уміння розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною;
– збагатити й узагальнити знання системи лінійних нерівностей з однією змінною;
– самостійно розв'язувати системи лінійних нерівностей з однією змінною.
Тип уроку: засвоєння нових знань, вмінь, навичок.
Етап уроку |
Види роботи, форми, методи прийоми |
Зміст педагогічної взаємодії |
Електронні освітні ресурси |
Способи оцінювання учнів, форми зворотного зв’язку |
|
Дії вчителя |
Дії учнів |
||||
І. Організаційний етап. |
Привітання, установка на плідну працю |
Вітає учнів, перевіряє готовність до уроку |
Вітають учителя, перевіряють свою готовність до уроку. Записують у зошитах дату проведення уроку. |
ZOOM |
Чат у ZOOM |
ІІ. Перевірка домашнього завдання. |
Перевірка тестування |
Показує слайд з результатами домашньої роботи, аналізує помилки |
Отримують результати за домашню роботу, записують оцінку на полях. |
ZOOM, сайт «На урок», слайд презентації |
«На урок» оцінка за виконання домашнього завдання |
ІІІ. Актуалізація і корекція опорних знань. |
Повторення знань та вмінь, які є базою для виконання нових дій |
Нагадує за допомогою таблиці види нерівностей в залежності від знаків нерівності; надає ссилку у чаті для виконання вправи «Зайди пару» (1) |
Повторюють правильний запис проміжків, в залежності від знаків нерівностей. Виконання вправи «Знайди пару» |
ZOOM, слайд презентації, learningapps.org |
Результат виконання вправи |
ІV. Мотивація навчання школярів. |
Створення проблемної ситуації, спонукання учнів до активної роботи |
Показує завдання та задає питання, що приводять до створення нового поняття: системи лінійних нерівностей |
За допомогою чата пропонують назву теми уроку |
ZOOM, слайди презентації |
Чат у ZOOM |
V. Повідомлення учням теми, мети і завдань уроку. |
Формулювання теми, визначення мети уроку |
Повідомляє тему уроку, задає питання учням, що приводять до мети уроку |
Записують тему уроку у зошитах. Відповідають у чаті на запитання вчителя |
ZOOM, слайди презентації |
|
VI. Вивчення учнями нового матеріалу.
|
Формування дій і навичок у вивченні дій, робота з підручником. |
Розв’язує систему лінійних рівнянь Пропонує разом скласти алгоритм розв’язування системи нерівностей з однією змінною. Дає завдання попрацювати з підручником, відповісти на запитання.
Розв’язує системи |
Записують розв’язання у зошитах, якщо виникають питання, задають вчителю. Надають пропозиції пунктів алгоритму та разом його складають, записують у зошити. Працюють з підручником, знаходять відповіді на поставлені запитання, які висвітлені на слайді. Розв’язують і записують у зошиті системи. |
ZOOM, слайди презентації
|
У чаті пишуть відповіді на запитання. |
Фізкультхвилинка. |
Збереження здоров’я (зору) |
Розповідає, як треба виконувати дії при проведенні фізкультхвилинки |
Виконують гімнастику для очей |
ZOOM, YuoTube |
|
VIІ. Закріплення формування вмінь та навичок. |
Формування вмінь та навичок у вивченні дій, безперервне повторення. |
Дає завдання на виконання тесту, проводить інструктаж виконання. Для обдарованих дає додаткове завдання. Показує результати роботи на слайді. |
Виконують тест «Системи лінійних нерівностей». Де які учні виконують додаткове завдання. Оцінку пишуть на полях за тестування та за додаткове завдання. |
ZOOM, сайт «На урок», слайд презентації |
«На урок» оцінка за виконання тесту «Системи лінійних нерівностей» + додаткового завдання |
VIІІ. Підсумок уроку |
Розв’язання проблемної задачі, підведення підсумку уроку. |
Розв’язує разом з учнями проблемну задачу. Дає інструкцію обчислення оцінки за урок |
Записують у зошити розв’язання системи лінійних нерівностей. Обчислюють оцінку, пишуть у чаті. |
ZOOM, слайди презентації |
Загальна оцінка за урок |
ІХ. Рефлексія
|
Організація рефлексії діяльності |
|
Учні розповідають чого вони досягли на уроці |
ZOOM, слайди презентації |
|
Х. Домашнє завдання
|
|
Домашнє завдання проектується на екран. Дається 1хв часу, щоб прочитати завдання і поставити запитання вчителю, якщо вони є. При потребі вчителем інструктується.
|
Читають домашнє завдання |
ZOOM, слайди презентації, електронний журнал та щоденники «Нові Знання» |
|
На перерві виставляються бали в електронні щоденники учнів, та записується домашнє завдання в електронний журнал. Посилання на відео-урок прикріплюється в дистанційне завдання в електронному журналі «Нові знання»
Інструкції учням:
Перелік завдань для опрацювання учнями:
а) б) в) г) д)
Завдання №1-№5 виконуються на уроці, домашнє завдання до наступного уроку за розкладом.