Тема: Графіка. Види графіки. Графічні техніки.
Етап/тривалість |
Діяльність учителя |
Діяльність учня |
Результат |
Актуалізація знань |
Робота з презентацією, де зображено види образотворчого мистецтва. Прийом «кубування». На гранях куба записані загадки і питання, що стосуються видів образотворчого мистецтва. |
Передає враження від творів вербально, застосовує у процесі вербальної інтерпретації знайому термінологію, зокрема іноземного походження
|
Розпізнає базові засоби художньої виразності різних видів і жанрів мистецтва, наводить приклади творів.
|
Вивчення нового матеріалу |
Метод «Навчаючи - вчуся». Кожна парта отримує картку з інформацією, що відповідає темі уроку. Організація обміну інформацією між учнями. |
Аналізує інформацію від інших осіб з метою самовдосконалення, реагує на неї, встановлює зв’язки між видами мистецтва, мистецтвом і життям.
|
Описує особливості мови різних видів мистецтва, визначає та описує власні мистецькі вподобання.
|
Відпрацювання вмінь |
Стимулювання творчої активності учнів шляхом створення ситуації успіху. Демонстрація кінцевого результату роботи, яка не може бути гіршою за інші. |
Створення графічної композиції в техніці монотипія. Створює зображення під час експерименту з кольорами, лініями, формами тощо.
|
Імпровізує (експериментує, поєднує, візуалізує тощо) художніми засобами для реалізації власної мистецької ідеї.
|
Рефлексія |
Фантастична країна в якій знайдеться місце кожній роботі. Допомогти дітям скласти казку. |
Презентує результати власної творчості публічно, пояснює свій задум, оцінює власні успіхи і досягнення, зауважує помилки та частково самостійно виправляє їх.
|
Ділиться з іншими результатами творчої діяльності, пояснює задум, пояснює своє право на самовираження через мистецтво. |