Технологічна карта навчального проекту (презентація)

Про матеріал

Презентація містить методичні рекомендації щодо організації проектної діяльності. Представлено цілі, завдання, очікувані результати, етапи, опис роботи на прикладі проекту "Мій рідний край - найкращий в цілім світі"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Технологічна карта навчального проекту з німецької мови. Підготувала вчитель німецької мови Роздольської загальноосвітньої школи І- ІІ ступенів Красноградської районної державної адміністраціїГудкова Світлана Станіславівна

Номер слайду 2

Die Benennung des Projekts: Mein Heimatort ist der allerbeste. Ziel des Projekts: простежити на прикладі власного населеного пункту, в чому його унікальність; дати відповідь на запитання про те, чи дійсно твоя рідна місцевість – найкраще місце на землі Aufgaben des Projekts: поглибити знання учнів про свій населений пункт; детальніше познайомити з його історією, географією, талановитими земляками, звичаями й традиціями; розвивати креативність, інтелектуальні здібності, комунікативні навички та навички співробітництва учнів; формувати вміння працювати з інформацією, вибирати головне; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань; виховувати почуття патріотизму, поваги до свого рідного краю. Klasse: 9 Interdisziplinäre Beziehungen: історія, географія, українознавство, інформатика

Номер слайду 3

Kurze Projektbeschreibung. I. Зацікавити учнів проблемою унікальності свого рідного краю. Сформувати внутрішню мотивацію щодо опрацювання цієї теми та виготовлення інформаційного бюлетеня. Визначити його мікротеми: «Interessante Fakte aus der Geschichte meines Heimatortes», «Talentierte Landsmänner», «Der attraktivste Ort meiner Gegend», «Sitten und Bräuche».ІІ. Об’єднати учнів на міні-групи за вподобаннями. Кожна з груп отримуєзавдання опрацювати одну з мікротем. Обирається редактор – учень, якийкоординує роботу всіх груп.ІІІ . Учні збирають інформацію про рідний край, спілкуючись із земляками, відвідуючи бібліотеку, опрацьовуючи Інтернет-ресурси та виконуючи запропоновані завдання. Школярі презентують дібраний матеріал у класі німецькою мовою. Діти обговорюють результати, вносять необхідні зміни, обирають найкращі ілюстрації. V . Учні виконують комп’ютерний набір тексту, сканують ілюстрації та готують інформаційний бюлетень. VI. Роботи учнів роздруковуються, електронний варіант розміщується в мережі Facebook

Номер слайду 4

Die erwarteten Ergebnisse: Проект спрямований на виховання в учнів рис громадянина й патріота України, розвиває творчі здібності, створює ситуацію успіху, допомагає збагатити словниковий  запас, розширити  кругозір; виховує успішну та впевнену в собі особистість, яка цінує власну культуру та поважає інші. Проект сприяє популяризації знань про свій населений пункт як частину єдиної України. Bildungsstandarte und Lehrprogramme: Державний стандарт базової й повної середньої освіти, Навчальні програми з іноземних мов (5 – 9 класи), затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 Dauerzeit: 1 Monat

Номер слайду 5

Lehrerstätigkeit während des Projekts: - презентувати проект;- розробити лист самооцінки та лист оцінювання роботи в групі для кожного учасника;- підготувати завдання кожній групі учасників, розписати інструкції щодо поетапного виконання завдань, список необхідної літератури, покликання на необхідні Інтернет-ресурси;координувати роботу груп, надавати консультації, здійснювати контроль за своєчасним виконанням робіт Schülertätigkeit während des Projekts:- переглядають презентацію проекту та обговорюють поставлені проблемні запитання;- обирають лідера групи та розподіляють завдання між учасниками;- знаходять, систематизують та аналізують дібрані матеріали; вчаться працювати в команді; пропонують шляхи вирішення поставлених завдань Кожна група готує свою сторінку:«Chronisten» - „Interessante Fakte im Leben meines Heimatortes“;«Journalisten» – „Der attraktivste Ort in meiner Gegend“;«Lebenslaufschreiber» – „Unsere berühmten Landsmänner“;«Ethnographen» –„Sitten und Bräuche meiner Gegend“

Номер слайду 6

Lehrerstätigkeit nach dem Projekt: сприяти плідній самореалізації учнів під час презентації та захисту творчих робіт; дати можливість висловлювати власну точку зору щодо зазначеної проблеми; формувати вміння робити висновки, узагальнювати. Schülertätigkeit nach dem Projekt: презентують творчий продукт групи; відповідають на запитання; беруть участь в обговоренні ефективності роботи, вказують на недоліки та шляхи їхнього усунення. Druckmittel: довідники, енциклопедії, журнали, газети. Zusätzliche Mittel: комп’ютер, доступ до мережі Інтернет, сервіс для створення інформаційних бюлетенів, папір, принтер. Differenzierung: сильні учні самостійно працюють із завданнями, аналізують та систематизують матеріал; слабкі учні виконують посильні завдання, отримують консультації вчителя, лідера групи. Bewertung: лист самооцінки + оцінювальний лист роботи в групі

Номер слайду 7

Was für Orte der Ukraine sind das?

Номер слайду 8

Diese Gegend ist euch unbekannt, aber so lieb meinem Herzen…

Номер слайду 9

Was sagt der Volksmund? Bildet Sprichwörter aus zwei Teilenund findet zu ihnen ukrainische Äquivalente. Mit welchem Begriff sind diese Sprichwörter verbunden?Heimat mein, was kann besser sein?Man reist nach Osten, man reist nach Westen, aber zu Hause ist´s am besten. Wer sich überall zu Hause fühlt, ist nirgends daheim. zu Haus ist´s am besten. Norden, Osten, Süden, Westen,

Номер слайду 10

Was ist in jedem Ort bewertenswert?„Kreis Ideen“Bewertenswerteshervorragende Personen. Gebäude. Landschaften. Sitten und Bräuche. Geschichtliche Blicke

Номер слайду 11

Denkt nach! Beantwortet die Fragen oder ratet mal!Wann wurde dein Heimatort gegründet? Kannst du die Begründungsgeschichte deines Heimatortes berichten? Welche wichtigen Geschichtspunkte für deinen Heimatort kannst du nennen?Quiz. Das sind die Fragen für die Chronisten Seht euch die Bilder an. Ordnet die Bücher ihren Autoren zu. Das sind die Fragen für die Lebenslaufschreiber

Номер слайду 12

Welcher Ort ist für euch in unserem Heimatort besonders wert? Warum?Aufgabe für die Journalisten

Номер слайду 13

Stellt euch vor, dass in eurem Heimatort die Deutschen ankommen. Über welche Traditionen unserer Gegend möchtet ihr ihnen berichten? Welches Fest ist unter unseren Bewohnern besonders beliebt?Aufgabe für die Ethnographen

Номер слайду 14

Unser Heimatort ist bemerkenswert,Man muss darüber Deutsch schreiben,Damit die Ausländer zu uns kommen. Und unsere Heimat bewundern, nicht wahr?

pptx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
2421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку