Презентація містить методичні рекомендації щодо організації проектної діяльності. Представлено цілі, завдання, очікувані результати, етапи, опис роботи на прикладі проекту "Мій рідний край - найкращий в цілім світі"
Die Benennung des Projekts: Mein Heimatort ist der allerbeste. Ziel des Projekts: простежити на прикладі власного населеного пункту, в чому його унікальність; дати відповідь на запитання про те, чи дійсно твоя рідна місцевість – найкраще місце на землі Aufgaben des Projekts: поглибити знання учнів про свій населений пункт; детальніше познайомити з його історією, географією, талановитими земляками, звичаями й традиціями; розвивати креативність, інтелектуальні здібності, комунікативні навички та навички співробітництва учнів; формувати вміння працювати з інформацією, вибирати головне; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань; виховувати почуття патріотизму, поваги до свого рідного краю. Klasse: 9 Interdisziplinäre Beziehungen: історія, географія, українознавство, інформатика
Kurze Projektbeschreibung. I. Зацікавити учнів проблемою унікальності свого рідного краю. Сформувати внутрішню мотивацію щодо опрацювання цієї теми та виготовлення інформаційного бюлетеня. Визначити його мікротеми: «Interessante Fakte aus der Geschichte meines Heimatortes», «Talentierte Landsmänner», «Der attraktivste Ort meiner Gegend», «Sitten und Bräuche».ІІ. Об’єднати учнів на міні-групи за вподобаннями. Кожна з груп отримуєзавдання опрацювати одну з мікротем. Обирається редактор – учень, якийкоординує роботу всіх груп.ІІІ . Учні збирають інформацію про рідний край, спілкуючись із земляками, відвідуючи бібліотеку, опрацьовуючи Інтернет-ресурси та виконуючи запропоновані завдання. Школярі презентують дібраний матеріал у класі німецькою мовою. Діти обговорюють результати, вносять необхідні зміни, обирають найкращі ілюстрації. V . Учні виконують комп’ютерний набір тексту, сканують ілюстрації та готують інформаційний бюлетень. VI. Роботи учнів роздруковуються, електронний варіант розміщується в мережі Facebook
Die erwarteten Ergebnisse: Проект спрямований на виховання в учнів рис громадянина й патріота України, розвиває творчі здібності, створює ситуацію успіху, допомагає збагатити словниковий запас, розширити кругозір; виховує успішну та впевнену в собі особистість, яка цінує власну культуру та поважає інші. Проект сприяє популяризації знань про свій населений пункт як частину єдиної України. Bildungsstandarte und Lehrprogramme: Державний стандарт базової й повної середньої освіти, Навчальні програми з іноземних мов (5 – 9 класи), затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 Dauerzeit: 1 Monat
Lehrerstätigkeit während des Projekts: - презентувати проект;- розробити лист самооцінки та лист оцінювання роботи в групі для кожного учасника;- підготувати завдання кожній групі учасників, розписати інструкції щодо поетапного виконання завдань, список необхідної літератури, покликання на необхідні Інтернет-ресурси;координувати роботу груп, надавати консультації, здійснювати контроль за своєчасним виконанням робіт Schülertätigkeit während des Projekts:- переглядають презентацію проекту та обговорюють поставлені проблемні запитання;- обирають лідера групи та розподіляють завдання між учасниками;- знаходять, систематизують та аналізують дібрані матеріали; вчаться працювати в команді; пропонують шляхи вирішення поставлених завдань Кожна група готує свою сторінку:«Chronisten» - „Interessante Fakte im Leben meines Heimatortes“;«Journalisten» – „Der attraktivste Ort in meiner Gegend“;«Lebenslaufschreiber» – „Unsere berühmten Landsmänner“;«Ethnographen» –„Sitten und Bräuche meiner Gegend“
Lehrerstätigkeit nach dem Projekt: сприяти плідній самореалізації учнів під час презентації та захисту творчих робіт; дати можливість висловлювати власну точку зору щодо зазначеної проблеми; формувати вміння робити висновки, узагальнювати. Schülertätigkeit nach dem Projekt: презентують творчий продукт групи; відповідають на запитання; беруть участь в обговоренні ефективності роботи, вказують на недоліки та шляхи їхнього усунення. Druckmittel: довідники, енциклопедії, журнали, газети. Zusätzliche Mittel: комп’ютер, доступ до мережі Інтернет, сервіс для створення інформаційних бюлетенів, папір, принтер. Differenzierung: сильні учні самостійно працюють із завданнями, аналізують та систематизують матеріал; слабкі учні виконують посильні завдання, отримують консультації вчителя, лідера групи. Bewertung: лист самооцінки + оцінювальний лист роботи в групі
Was sagt der Volksmund? Bildet Sprichwörter aus zwei Teilenund findet zu ihnen ukrainische Äquivalente. Mit welchem Begriff sind diese Sprichwörter verbunden?Heimat mein, was kann besser sein?Man reist nach Osten, man reist nach Westen, aber zu Hause ist´s am besten. Wer sich überall zu Hause fühlt, ist nirgends daheim. zu Haus ist´s am besten. Norden, Osten, Süden, Westen,
Denkt nach! Beantwortet die Fragen oder ratet mal!Wann wurde dein Heimatort gegründet? Kannst du die Begründungsgeschichte deines Heimatortes berichten? Welche wichtigen Geschichtspunkte für deinen Heimatort kannst du nennen?Quiz. Das sind die Fragen für die Chronisten Seht euch die Bilder an. Ordnet die Bücher ihren Autoren zu. Das sind die Fragen für die Lebenslaufschreiber