Технологічна карта уроку англійської мови в 6-му класі
«Використання дистанційних форм навчання
під час уроку англійської мови
"Travelling by train (Подорож поїздом) "
(ІІ семестр)
Урок розроблено відповідно до програми з англійської мови для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, вимог сучасного уроку, з використанням інтерактивних сервісів.
Учитель |
Денисенко Олена Олександрівна, вчитель англійської мови Шосткинської гімназії |
|
1.Предмет: |
англійська мова |
|
2.Клас: |
6 |
Дата: 11.02.2021 |
3. Програма |
||
4. Тема уроку |
Travelling by train. Подорожування потягом. |
|
5. Тип уроку: |
урок формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом та розвитку мовленнєвих умінь; |
|
6. Мета уроку: |
активізувати вживання тематичних ЛО в усному та писемному мовленні за темою, розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, читання та аудіювання, вміння відповідати на питання за змістом тексту, сприяти формуванню практичних умінь та навичок, необхідних для подорожі потягом, розвивати здібності критичного мислення й незалежного висловлювання у процесі набуття знань з предмету, з використанням різних джерел інформації та сучасних інформаційних технологій, розвивати пізнавальні інтереси, спонукати учнів вивчати культуру англомовних країн подорожуючи.
|
|
7. Завдання уроку: |
створення реальних та уявних ситуацій спілкування на уроці, з використанням інноваційних методів та прийомів. |
|
8. Очікуваний результат: |
засвоєння та удосконалення вживання тематичної лексики та мовленнєвих зразків, а також досягнення сформованості ключових та предметних компетентностей на уроці.
|
|
8. Міжпредметні зв’язки: |
Інформатика, географія. |
|
10. Ресурси: |
ресурс інтерактивної презентації Мentimeter, застосунок Quizzlet, додаток TEAMS, віртуальні кімнати у додатку TEAMS
|
|
11. Змістові лінії: |
Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі).
|
|
Розвиток і формування ключових компетентностей:
|
|
|
Розвиток і формування предметних компетентностей: |
|
|
|
|
Етапи урока |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
І. МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП |
||
(Slide 1) |
Вітає учнів, перевіряє присутність на уроці, занурює учнів в іншомовну атмосферу.
|
Взаємодія із учителем під час опитування, відповіді на запитання (фронтальна бесіда), відповіді у чаті. |
|
Пропонує учням попрацювати у застосунку Mentimeter.
|
Записують власні ідеї у застосунку, скориставшись посиланням у чаті. |
ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ |
||
(Slide 6) |
Усне повідомлення з презентацією. |
Сприймання інформації. |
(Slide 7) |
Усне повідомлення з презентацією. |
Сприймання інформації, осмислення завдань уроку. |
III. ОСНОВНА ЧАСТИНА |
||
(Slide 8-12) |
Пропонує прочитати інформацію на квитку потяга і відповісти на питання типу True/False для перевірки розуміння прочитаного. |
Читають інформацію на залізничному квитку, відповідають на питання. |
(Slide 13 – Pre-Listening activity)
(Slide 14 – While – Listening activity)
|
Pre-Listening activity: пропонує прочитати назви міст, які звучатимуть у розмові. Пропонує учням прослухати запис і доповнити речення під час прослуховування. Посилання на аудіо та завдання
Перевірка результатів: бажаючі читають варіанти відповіді – інші учні слухають та виправляють помилки і недоліки. |
Учні тренуються правильно вимовляти назви британських міст, повторюючи за вчителем. Слухають запис та виконують завдання. Під час другого прослуховування перевіряють відповіді та коригують за потреби.
|
(Slide 15) |
Розподіляє учнів по окремих віртуальних кімнатах. Пропонує заповнити пропуски у діалозі та презентувати однокласникам у парах. |
Заповнюють пропуски у діалозі та готуються до драматизації. |
Presentation. (Slide 16-19) |
Коригує відповіді учнів, якщо є потреба. |
Учні в парах зачитують діалог. |
IV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП |
||
(Slide 20) |
How do you feel about the lesson? Choose one smiling face to show your opinion. Викликає вибірково деяких учнів пояснити свій вибір. |
Учні відповідають у чаті. |
(Slide 21) |
Усне повідомлення. Застосунок QUZZLET.
|
Записують домашнє завдання у щоденники. |
PROCEDURE
Hello and welcome to our lesson. Let’s check our technical settings. If you can hear me well and if you can see the Power Point presentation on the screen, please rise your hand.
How are you today? Look at the slide, choose one smiling face and post it in our chat box.
Oh, I can see some answers.
… , tell me please, why do you fell awful!
That’s pretty good that you’re in a good mood and ready to work.
What did we talk about during our previous lessons?
About travelling.
Right you are. And we discussed why do people travel. So now I want you to follow the link in our chat box and share your ideas on the question.
Today we continue learning the topic “Travelling”. And we’re going to speak about travelling by train.
During the lesson you’ll have some reading, listening and speaking practice. By the end of the lesson you’ll know what kind of information is in a train ticket. Also you’ll know how to buy a ticket. I hope you’ll get the useful knowledge and much fun.
Tell me please, have you ever travelled by train?
What will you do before travelling by train?
Look at a train ticket you can see on a slide. Read carefully the information on it. You have a minute.
Now, tell if the statements below the picture are true or false.
Key: 1 False; 2 True; 3 False (not dollars but pounds); 4 False; 5 False.
Pre-Listening Activity
Let’s find out how to pronounce these city names. Repeat after me.
/ˈɒks.fəd/
/ˈmæn.tʃes.tər/
/ˈlʌn.dən/
/ˈkeɪm.brɪdʒ/
/ˈɛksɪtə/
While-listening activity
Listen to the recording and complete the sentences with the city names.
Key: Cambridge 2. Manchester 3. Oxford 4. Exeter 5. London
Arranging pupils to separate virtual rooms.
They have to complete the dialogue and then present it to the class. Pupils use worksheets sent beforehand.
Instructions for pupils:
Now you`ll work in groups of two in separate rooms. You have to complete one of the dialogues and then role-play it. Use the worksheets I sent you beforehand. Each group uses only one part of the worksheet. As soon as you finish the task, return to our meeting to present your results.
Complete the following sentences as you feel it.
I think the lesson was …
My participation on the lesson was …
Now I can … / Now I know …
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА: