Учитель: Ващук Наталія Василівна
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ
|
Предмет |
Алгебра |
|
Клас |
7 клас |
|
Базовий підручник (назва, автор) |
Мерзляк А.Г. Алгебра 7 клас. |
|
Тема уроку |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь. |
|
Тип уроку |
Засвоєння нових знань |
|
Мета уроку у відповідності з очікуваними результатами |
навчальна: ознайомити учнів з класифікацією типів задач, розв'язання яких вимагає скласти систему рівнянь;формувати вміння учнів розв’язувати та розпізнавати типи задач на складання системи рівнянь; розвиваюча: розвивати в учнів логічне мислення, уважність, пам’ять, уяву та зосередженість при розв’язуванні задач. виховна: виховувати в учнів самостійність, наполегливість та повагу до математичної думки інших учнів. |
|
Завдання: |
1.Навчати учнів розв’язувати та розпізнавати типи задач на складання системи рівнянь. 2.Розвивати в учнів математичне мислення. 3.Виховувати повагу до математичної думки інших учнів |
|
Міжпредметні зв’язки |
хімія, фізика |
|
Змістові лінії, які будуть реалізовуватися |
«Підприємливість і фінансова грамотність» |
|
Ключові компетентності |
Процедурна компетентність: використовувати на практиці алгоритм розв'язування типових задач, шляхом складання системи рівняння. Логічна компетентність:здійснювати обґрунтування правильності розв'язання задач. |
|
Види використаних ІКТ, Інтернет-ресурси (вказати джерела) |
Тести на телефонах,онлайн |
|
Матеріали і обладнання |
підручник Мерзляк А.Г. Алгебра 7 клас. телефони.
|
СТРУКТУРА І ХІД УРОКУ
№ |
Етап уроку |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
Очікувані результати |
1 |
Актуалізація знань учнів
… Пригадати |
Створює позитивний емоційний настрій та сприятливий психологічний клімат на уроці. Допомагає учням зайти на посилання для проходження тесту по темі “Системи рівнянь з двома змінними”
|
виконують тести на телефонах за посиланням
|
повторення навчального матеріалу по темі “Системи рівнянь з двома змінними” |
2 |
Вивчення нового матеріалу |
Знайомить учнів з класифікацією типів задач, розв'язання яких вимагає скласти систему рівнянь; формує вміння учнів розв’язувати та розпізнавати типи задач на складання системи рівнянь; веде діалог з учнями. |
уважно слухають пояснення вчителя, намагаються вести діалог з учителем, ведуть записи у робочих зошитах. |
навчальний матеріал засвоєно учнями на високому рівні. |
3 |
Рефлексія |
пропонує завдання, які слід розглянути на уроці; допомагає (якщо є необхідність) учням у пошуку вибору вірного типу задачі та методі ії розв’язання. |
учні, активно працюють над завданнями, запропоновані вчителем. Ведуть діалог з учителем по незрозумілих ними моментах розв’язування задач. |
вміння учнів розв’язувати та розпізнавати типи задач на складання системи рівнянь сформовані на високому рівні |
4 |
Домашнє завдання |
вчитель пропонує учням завдання додому та підводить підсумки уроку |
учні ведуть діалог з вчителем (відповідаючи на його запитання та задають свої запитання); записують домашнє завдання в щоденники. |
домашнє завдання записане в щоденниках учнів; підведені підсумки уроку. |