Технологічна карта уроку

Про матеріал
Дана технологічна карта уроку по темі Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь, може бути використана вчителем при підготовці до уроку.
Перегляд файлу

Учитель: Ващук Наталія Василівна 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ

  1.  

Предмет

Алгебра

  1.                

Клас

7 клас

  1.                

Базовий підручник (назва, автор)

Мерзляк А.Г. Алгебра 7 клас.

  1.                

Тема уроку

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.

  1.                

Тип уроку 

Засвоєння нових знань

  1.                

Мета уроку у відповідності з очікуваними результатами 

 навчальна: ознайомити учнів з класифікацією типів задач, розв'язання яких вимагає скласти систему рівнянь;формувати вміння учнів розв’язувати та розпізнавати типи задач на складання системи рівнянь;

розвиваюча: розвивати в учнів логічне мислення, уважність, пам’ять, уяву та зосередженість при розв’язуванні задач.

виховна: виховувати в учнів самостійність, наполегливість та повагу до математичної думки інших учнів.

  1.                

Завдання:

1.Навчати учнів розв’язувати та розпізнавати типи задач на складання системи рівнянь.

2.Розвивати в учнів математичне мислення.

3.Виховувати повагу до математичної думки інших учнів

  1.                

Міжпредметні зв’язки

хімія, фізика

  1.                

Змістові лінії, які будуть реалізовуватися

 «Підприємливість і фінансова грамотність»

  1.           

Ключові компетентності

Процедурна компетентність: використовувати на практиці алгоритм розв'язування типових задач, шляхом складання системи рівняння.

Логічна компетентність:здійснювати обґрунтування правильності розв'язання задач.

  1.           

Види використаних ІКТ, Інтернет-ресурси (вказати джерела)

Тести на телефонах,онлайн

  1.           

Матеріали і обладнання

підручник Мерзляк А.Г. Алгебра 7 клас.

телефони.

 




 

СТРУКТУРА І ХІД УРОКУ

Етап уроку

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Очікувані

результати

 

1

Актуалізація знань учнів

 

Пригадати

Створює позитивний емоційний настрій та сприятливий психологічний клімат на уроці.

Допомагає учням зайти на посилання для проходження тесту по темі “Системи рівнянь з двома змінними”

 

виконують тести на телефонах за посиланням

 

повторення навчального матеріалу по темі “Системи рівнянь з двома змінними” 

2

Вивчення нового матеріалу

Знайомить учнів з класифікацією типів задач, розв'язання яких вимагає скласти систему рівнянь;  формує вміння учнів розв’язувати та розпізнавати типи задач на складання системи рівнянь; веде діалог з учнями.

уважно слухають пояснення вчителя, намагаються вести діалог з учителем, ведуть записи у робочих зошитах.

навчальний матеріал засвоєно учнями на високому рівні.

3

Рефлексія

пропонує завдання, які слід розглянути на уроці; допомагає (якщо є необхідність) учням у пошуку вибору вірного типу задачі та методі ії розв’язання.

учні, активно працюють над завданнями, запропоновані вчителем. Ведуть діалог з учителем по незрозумілих ними моментах розв’язування задач.

вміння учнів розв’язувати та розпізнавати типи задач на складання системи рівнянь сформовані на високому рівні

4

Домашнє завдання

вчитель пропонує учням завдання додому та підводить підсумки уроку

учні ведуть діалог з вчителем (відповідаючи на його запитання та задають свої запитання); записують домашнє завдання в щоденники.

домашнє завдання записане в щоденниках учнів; підведені підсумки уроку.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Науменко Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
21 березня 2021
Переглядів
684
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку