Технологічна карта уроку

Про матеріал
7 клас геометрія Вчитель : Ястребова Н.В. Тема: Паралельні та перпендикулярні прямі. Відстань від точки до прямої. Мета: домогтися свідомого розуміння означення паралельних прямих; відрізків,променів, навчити формулювати їх означення та застосовувати набуті знання до розв’язування задач ,сформувати вміння будувати паралельні прямі за допомогою лінійки та косинця; введення понять «перпендикулярних прямих», «перпендикуляра», відстані від точки до прямої. Розвивати логічне, образне мислення, комуніка¬тивні навички;виховувати уважність, охайність, працьовитість, відповідальність, дисциплінованість. Очікувані результати: учні повинні відтворювати названі вище означення; знаходити на готовому рисунку та будувати, використовуючи креслярське приладдя, перпендикулярні прямі та перпендикуляр до прямої; розв’язувати задачі, що передбачають застосування вивчених понять.
Перегляд файлу

Картинки по запросу Рисунок технологической карты урока

7 клас геометрія

Вчитель : Ястребова Н.В.

Тема: Паралельні та перпендикулярні прямі. Відстань від точки до прямої.

Мета: домогтися свідомого розуміння означення паралельних прямих; відрізків,променів,  навчити формулювати їх означення та застосовувати набуті  знання до розв’язування задач ,сформувати вміння будувати паралельні прямі за допомогою лінійки та косинця; введення понять «перпендикулярних прямих», «перпендикуляра», відстані від точки до прямої. Розвивати логічне, образне мислення, комуніка­тивні навички;виховувати уважність, охайність, працьовитість, відповідальність, дисциплінованість.

Очікувані результати: учні повинні відтворювати названі вище означення; знаходити на готовому рисунку та будувати, використовуючи креслярське приладдя, перпендикулярні прямі та перпендикуляр до прямої; розв’язувати задачі, що передбачають застосування вивчених понять.

Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять «паралельні прямі» , «перпендикулярні прямі», «перпендикуляр», «відстань від точки до прямої»; ключові – інформаційно-цифрова; соціальна і громадянська; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.

Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, ноутбук під’єднаний до інтернет, презентація PowerPoint, зошити.

Підручник: 7 клас  Геометрія Автор: А.Г. Мерзляк . Рік: 2015 

Час

Структура уроку

Діяльність учителя

Діяльність учнів

1 хв

І. Організаційний

момент

1. Повідомлення теми й мети уроку.

4.Налаштування класу на роботу

 1.Участь у формуванні мети уроку та визначення напрямів її досягнення.

2. Записують у зошити дату, тему

3 хв

II. Актуалізація опорних знань.

 

Розгляньте мал.1.

Які питання ви поставили б до цього малюнка?

 

Прийом.Запитай!

Можливі запитання:

- Які прямі зображені на мал.1?

- Скільки кутів зображено на мал1.?

- Яка міра кута MOD?Кута МОN?Кута DOP?

- Які з  кутів зображених на мал.1 рівні?

 - Які з  кутів зображених на мал.1  вертикальні?

 - Які з  кутів зображених на мал.1  суміжні?

 

2 хв

 ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

Учитель пропонує розглянути слайди, на яких зображено об’єкти з навколишнього середовища

  • Учні розглядають об’єкти, які дають уяву про прямі , що не мають спільних точок.
  • Осмислення необхідності вивчення даної теми.

15 хв.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Метод:пояснювально-ілюстративний

План викладання матеріалу

  • Введення поняття паралельних прямих та їх властивостей.
  • Введення поняття перпендикулярних прямих та їх властивостей.
  • Як будувати перпендикулярні прямі.
  • Введення означення перпендикуляра.
  • Відстань від точки до прямої.
  •  
  • Після колективного ознайомлення зі змістом теми учні відповідають на питання.
  • Заповнюють робочі зошити.
  • Виконують всі побудови з письмовим коментарем

 

5 хв

І V. Осмислення знань,  вироблення умінь і навичок

Постановка завдань, на розуміння нового матеріалу. Робота за підручником (практичне завдання №114)

 

№120 (усно)  D

    А           F         Корекційна допомога

    K     B         C

 

                 

Учні виконують побудови спираючись на приклади та під керівництвом викладача.

№114 – учні виконують побудови користуючись косинцем

№120 (усно) АС         DK відповісти на запитання до малюнку 102.

  1. хв

 VІІ. Підсумок уроку, рефлексія

  • Рефлексія
  • Вправа «Закінчи думку…»

Пропонує учням продовжити думки…

На уроці я:

дізнався…    зрозумів…   навчився…    найбільший мій успіх – це…    найбільші труднощі я відчув… я не вмів, а тепер умію…

 

1.  Самооцінка діяльності.

 УІ. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

 Проведення докладного інструктажу виконання  домашнього завдання:

Опрацювати матеріал підручника п. 5, виконати № 115.

Додатково в групі класу (через додаток Viber)учні отримають таблицю, за якою визначать свій варіант виконання тестування на платформі «На урок». Код дійсний до 18.00

з/п

П.І.Б   учнів

з/п

П.І.Б   учнів

1.

Андронакі Катерина Олександрівна

8.

Дондов Богдан Сергійович

2.

Балан Ніна  Іванівна

9.

Дондов Володимир Валерійович

3.

Бобров Володимир Іванович

10.

Звягінцева Марина Сергіївна

4.

Бобров  Костянтин  Юрійович

11.

Костромицький Іван Іванович

5.

Варданян Давид Артурович

12.

Логвиненко Катерина Юріївна

6.

Вєнжега Олександр Олександрович

13.

Мереуца Іван Іванович

7.

Гріценко Максим Олександрович

14.

Німіренко Ніна Максимівна

15.

Рєзєпов Олег Васильович

22.

Тарасова Анастасія Юріївна

16.

Рєул Валентина Михайлівна

23.

Трач Дар’я Олегівна

17.

Рєул Іван Іванович

24.

Фаніна Антоніна Вікторівна

18.

Семеніхін Дмитро Володимирович

25.

Хлєвнєр Неля Олегівна

19.

Серіков Олександр Олегович

26.

Цугуй Юліана Олександрівна

20.

Соловйова Крістіна Олександрівна

27

Черкашин Станіслав Олександрович

21.

Суркічан Олена Сергіївна

28

Ястребов Данило Павлович

1. Фрагментарні відповіді.

2. Запис диференційованих завдань у щоденники.

 І варіант – код 5984445

ІІ варіант – код 8292546


 

docx
Додано
16 березня 2022
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку