7 клас геометрія
Вчитель : Ястребова Н.В.
Тема: Паралельні та перпендикулярні прямі. Відстань від точки до прямої.
Мета: домогтися свідомого розуміння означення паралельних прямих; відрізків,променів, навчити формулювати їх означення та застосовувати набуті знання до розв’язування задач ,сформувати вміння будувати паралельні прямі за допомогою лінійки та косинця; введення понять «перпендикулярних прямих», «перпендикуляра», відстані від точки до прямої. Розвивати логічне, образне мислення, комунікативні навички;виховувати уважність, охайність, працьовитість, відповідальність, дисциплінованість.
Очікувані результати: учні повинні відтворювати названі вище означення; знаходити на готовому рисунку та будувати, використовуючи креслярське приладдя, перпендикулярні прямі та перпендикуляр до прямої; розв’язувати задачі, що передбачають застосування вивчених понять.
Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять «паралельні прямі» , «перпендикулярні прямі», «перпендикуляр», «відстань від точки до прямої»; ключові – інформаційно-цифрова; соціальна і громадянська; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.
Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.
Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, ноутбук під’єднаний до інтернет, презентація PowerPoint, зошити.
Підручник: 7 клас Геометрія Автор: А.Г. Мерзляк . Рік: 2015
Час |
Структура уроку |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 хв |
І. Організаційний момент |
1. Повідомлення теми й мети уроку. 4.Налаштування класу на роботу |
1.Участь у формуванні мети уроку та визначення напрямів її досягнення. 2. Записують у зошити дату, тему |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 хв |
II. Актуалізація опорних знань.
|
Розгляньте мал.1. Які питання ви поставили б до цього малюнка?
|
Прийом.Запитай! Можливі запитання: - Які прямі зображені на мал.1? - Скільки кутів зображено на мал1.? - Яка міра кута MOD?Кута МОN?Кута DOP? - Які з кутів зображених на мал.1 рівні? - Які з кутів зображених на мал.1 вертикальні? - Які з кутів зображених на мал.1 суміжні?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 хв |
ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності |
Учитель пропонує розглянути слайди, на яких зображено об’єкти з навколишнього середовища |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 хв. |
ІІІ. Вивчення нового матеріалу |
Метод:пояснювально-ілюстративний План викладання матеріалу
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 хв |
І V. Осмислення знань, вироблення умінь і навичок |
Постановка завдань, на розуміння нового матеріалу. Робота за підручником (практичне завдання №114)
№120 (усно) D А F Корекційна допомога K B C
|
Учні виконують побудови спираючись на приклади та під керівництвом викладача. №114 – учні виконують побудови користуючись косинцем №120 (усно) АС DK відповісти на запитання до малюнку 102. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
VІІ. Підсумок уроку, рефлексія |
Пропонує учням продовжити думки… На уроці я: дізнався… зрозумів… навчився… найбільший мій успіх – це… найбільші труднощі я відчув… я не вмів, а тепер умію…
|
1. Самооцінка діяльності. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2х |
УІ. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання |
Проведення докладного інструктажу виконання домашнього завдання: Опрацювати матеріал підручника п. 5, виконати № 115. Додатково в групі класу (через додаток Viber)учні отримають таблицю, за якою визначать свій варіант виконання тестування на платформі «На урок». Код дійсний до 18.00
|
1. Фрагментарні відповіді. 2. Запис диференційованих завдань у щоденники. І варіант – код 5984445 ІІ варіант – код 8292546 |