Технологічна карта уроку

Про матеріал
Технологічна карта уроку Тема шкільного курсу: числа 21 – 100 Урок № 95 Клас:1
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку



Тема шкільного курсу: числа 21 – 100

Урок № 95

Кузьменко Світлана Романівна

Клас:1

Темауроку:Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

Мета:

  • формування предметних компетентностей:


навчальні – Ознайомити учнів із записом чисел у вигляді суми розрядних доданків; формувати навички розкладання двоцифрових чисел на розрядні доданки, застосування переставної властивості для додавання кількох доданків, що містять круглі числа та одноцифрові числа; вправляти у розв'язуванні задач на обчислення невідомого доданка;
розвивальні -  Розвивати графічні навички, навички швидкої лічби, логічне мислення у дітей;

виховні – виховуватибажаннявчитися, інтерес до математики, культуру спілкування в колективі.

  • формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;

соціальної:розвивати вміння продуктивно працювати в парах,  групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

громадянської:


Обладнання уроку: презентація, підручники,відеоматеріали, тести, інтернет - ресурси,цеглинки «Лего», лінійка, олівець


Типуроку:Урок застосування знань


Компетенції учнів на уроці:

 

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Десяток, круглі числа, задачі на знаходження невідомого доданка, відрізок

 

Учні називають попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100;

розуміють  сутність порозрядного   додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд

розуміють десяток як лічильну одиницю;

знають як лічити десятками в межах 100;

знають як знаходити невідомий доданок;

 

Учні можуть розкладати двоцифрові числа на розрядні доданки.

Учні вміють розв’язувати задачі на знаходження суми.

Вміють вимірювати і креслити відрізки заданої  довжини.

 


Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

І.Організаційний момент

 

 

 1 хв.

Емоційне налаштування

Вступне слово вчителя.

Вчитель і учні бажають успіху на уроці один одному.

 

Метод «Мікрофон»

 

Г 

Вітається з учнями, налаштовує на роботу.

 

Учні сприймають повідомлення від вчителя та налаштовуються на роботу.

ІІ. Актуалізація опорних знань

 

.

 

 

 

 

Вчитель запитує яке сьогодні число і просить охарактеризувати дане число

Учні дають відповіді,  а потім каліграфічно дане записують

  1. 1. Каліграфічна хвилинка

 

2 хв

Повторити каліграфічне написання цифр

Робота з інтерактивною дошкою

Прийом «Мозковий шторм»

І

  1. 2.Математичний диктант

2 хв.

Повторити нумераційну таблицю

Робота з нумераційною таблицею.

Гра «Не скажу»

І

Вчитель рахує від 30 до 60 по одному, але замість деяких чисел ( Н. 33, 38, 42, 46, 49, 55), він  говорить «не скажу».

 

Учні виконують завдання. Перевіряємо.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

5 хв.

Мотиваціяучнів до вивченнянової теми та сприйняття, усвідомлення й осмисленняучнями нового матеріалу.

 

 

Робота з цеглинками «Лего»

Використання

Цеглинок конструктора «Лего»

Ф

Вчитель пояснює новий матеріал.

Учні слухають пояснення вчителя, і з допомогою цеглинок «Лего» виконують завдання.

1. Пояснення вчителя

  1. 2. Практичне засвоєння нової  теми.

5 хв.

Вчитися практично розкладати числа на розрядні доданки

 

https://learning.ua/

 

Онлайн платформа

І

Вчитель допомагає перейти на посилання і знайти завдання

 

Учні самостійно виконують тести

Руханка

1 хв.

Повернути втомленій дитині працездатність, увагу, зняти напруження, відновити сили.

https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI

 

 

 

Учні виконують фізичні вправи

  1. 3. Робота над задачею.

5 хв.

Опрацювання і

розвязання задачі. Повторення компонентів при додаванні

Прочитати задачу, проаналізувати, розв язати, записати в зошиті.

 

«Незакінчене речення»

Г

Давайте пригадаємо: як називаються числа при додаванні?

Як знайти невідомий доданок?

Діти називають компоненти при додавання

Метод «Прес»

Г

Вчитель нагадує план роботи під час роботи з методом «Прес»

Діти висловлюють свою думку з даної проблеми стисло, за конкретною схемою.

V. Закріплення вивченого матеріалу

 

 

Розкладіть на розрядні доданки  за зразком.

99 = 90 + 9

Щоденні 3

(математика самостійно)

І

 

Учні по черзі розкладають числа на розрядні доданки

1. Робота з підручником.

 

5 хв.

Розкласти числа на розрядні доданки за завданнями в підручнику. С.95, завдання 2

 

Руханка

30 с.

Повернути втомленій дитині працездатність, увагу, зняти напруження, відновити сили.

 

 

 

 

 

  1. 2. Робота з геометричним матеріалом

2 хв.

Накреслити відрізок завдовжки 1 дм 4 см

 

 

І

 

 

VІ. Рефлексія

30 с.

Закріплення та узагальненнязнаньучнів - узагальнення і систематизаціяматематичнихзнань, формуванняматематичнихумінь та навичок.

 

 

 

 

Робота з цеглинками

Ф

Як ви попрацювали?

 

Учні піднімають цеглинку відповідного кольору

 

 

 

 

 Література:

Для вчителя

Для учнів

Підручник

Математика: підручник для 1-го класу закладів загальної середньої освіти / Н.П. Листопад. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018. – 144с.

Інтернет-ресурс

https://learning.ua/

https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI

 

Підручник

Математика: підручник для 1-го класу закладів загальної середньої освіти / Н.П. Листопад. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018. – 144с.

Інтернет-ресурс

https://learning.ua/

https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
НУШ
Додано
28 грудня 2024
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку