Технологічна карта уроку геометрії 9 клас "Координати середини відрізка"

Про матеріал
Технологічна карта уроку геометрії у 9 класі з теми "Координати середини відрізка"
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку  математики

Учитель Протиняк Надія Леонідівна

Клас 9

Предмет  геометрія

Тема: Координати середини відрізка

Мета:

Навчальна: виведення формул для знаходження координат середини відрізка та формування вмінь учнів застосовувати ці формули до розв’язування задач.

Розвивальна: розвивати творчу та пізнавальну активність учнів; уміння робити висновки на основі даних, отриманих під час досліджень; розширити і поглибити рамки навчальної програми шляхом міжпредметних зв’язків; розвивати вміння користуватися додатковими джерелами інформації; робити висновки і узагальнення.

Виховна: виховувати активність, увагу, прищеплювати інтерес до математики, використовуючи історичний, міжпредметний матеріал, життєвий досвід; акцентувати увагу учнів на математичну грамотність, що слугує розвитку просторового уявлення.

Наскрізні змістовні лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».

Формування компетентностей:

 предметна компетентність: вивести формули для знаходження координат середини відрізка; сформувати вміння знаходити за формулою відстань між точками та координати середини відрізка.

ключові компетентності:

• спілкування державною мовою — аргументувати, доводити правильність тверджень;

• соціальна та громадянська компетентності — висловлювати власну думку, слухати і чути інших;

• уміння вчитися впродовж життя — організовувати та планувати свою навчальну діяльність.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форма уроку: конференція на платформі ZOOM.

Обладнання та наочність: маршрутний лист, комп’ютер, телефон.

Очікувані результати: предметні: опрацювати новий матеріал, навчитися застосовувати опорний конспект;

Особистісні: уміння працювати індивідуально, слухати учителя та виконувати завдання, об’єктивно оцінювати результати своєї діяльності.

Міжпредметні: уміти опрацьовувати інформацію, встановлювати аналогію і створювати узагальнення; діяти за створеним алгоритмом; оволодіти навичками самостійного набуття нових знань, постановки мети і оцінки своєї діяльності.

Етап уроку, його тривалість

Електронні освітні ресурси

Діяльність учителя

Діяльність учня

Зворотний зв’язок

1

Організаційний момент, 1 хв.

Мета – налаштування учнів на навчальну діяльність та  створення комфортних умов.

 

Учитель вітає учнів, перевіряє  готовності учнів до уроку.

Визначає рівень комфорту учнів та налаштовую на активну співпрацю. Надсилає учням Смайлики в нашей жизни Пропонує учням записати дату у зошит.

Учні вітають учителя, налаштовуються на роботу.

Показують «лайк».

 

 

 

Учні записують дату у зошит.

Смайлики в нашей жизни

Обмін смайликами. Учні отримують шкалу оцінювання уроку.

Етап уроку

К-ть балів

Отрим. бал

1

Актуалізація

4б.

 

2

Інтерактивна вправа

2б.

 

3

Гра «Знайди помилку»

2б.

 

4

Лабіринт відповідності

1б.

 

5

Творча робота

Ір.- 1б.

ІІр -2б. ІІІр.-3б.

 

 

 

2

Актуалізація опорних знань, 2хв.

Мета: повторення знань.

https://learningapps.org/1140551

 Коментує виконані домашні завдання, наголошує на допущених помилках.

Учитель пропонує учням пройти тест та поділитися своїми результатами за допомогою скріншота або фото з телефона надіславши на classroom або Viber.

 

 

Учні виконують тест за посиланням. Виставляють отриманий бал у свою шкалу оцінювання.

Учні напередодні надсилають виконані домашні завдання на classroom.

Надсилають свої результатами за допомогою скріншота або фото з телефона на classroom або Viber.

 

3

Мотивація навчальної діяльності, 2хв.

Мета: формувати основи теоретичного мислення і вміння застосовувати теоретичні знання на практиці.

 

Девіз уроку: Недостатньо опанувати премудрість, потрібно ще вміти нею користуватися. (Цицерон)

Історична довідка.

Проблемне питання.

  • Чи потрібні декартові координати у повсякденному житті?  Навести приклади.

Учні дають відповідь на проблемне питання.

Записану відповідь надсилають вчителю у чаті.

4

Повідомлення теми і мети уроку, 2хв.

 

Пояснення нового матеріалу, 5 хв. Мета: формувати навички пізнавальної діяльності.

QR – код, C:\Users\User\Desktop\qr-code.gif

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=JAj107cG5kw&ab_channel=uklasicomua

 

Учитель пропонує учням навести гаджет на QR – код, щоб дізнатися тему, мету урока та опрацювати  матеріал за посиланням.

Практична робота (опрацювання формули координат середини відрізка).

 

Учні працюють із запропонованим матеріалом, у зошит записують тему та опорний конспект, виконують практичну роботу.

 

5

Перевірка первісного сприйняття матеріалу, 5хв.

Мета: виявлення рівня засвоєння нового теоретичного матеріалу.

https://learningapps.org/4041947 

Учитель пропонує учням виконати інтерактивну вправу.

Учні виконують завдання, отримують результат, за вірну відповідь виставляють у свій лист оцінювання.

Отриману відповідь або проговорюють або надсилають скрін.

6

Фізкультхвилинка, 2хв.

 

youtube.com/watch?v=eD21EzS5ig

Учитель пропонує учням відпочити, перейти за посиланням та виконати фізкультхвилинку.

Учні переходять за посиланням та виконують фізкультхвилинку.

 

7

Пробні та тренувальні вправи, 3хв.

Мета: формування отриманих знань та вмінь, організація виконання типових завдань.

 

Гра «Знайди помилку». Учитель пропонує учням розв’язану задачу, у якій допущено помилку, за правильну відповідь + 2 б. у лист оцінювання.

Яка з даних формул є вірною для знаходження відстані між точками  А (5; 4) і В (1; 3)?     

Учні знаходять помилку і записують правильне розв’язання. Учень, який першим дав правильну відповідь, записує + 2 б. у свій лист оцінювання.

Надсилають відповідь або скрін.

8

Самостійна робота, 5хв.

Мета: формування отриманих знань та вмінь, організація виконання типових завдань.

 

https://matematikatests.in.ua/koordynaty-seredyny-vidrizka-vidstan-mizh-dvoma-tochkamy-test-3-geometriya-9-klas/

Переглянь інструкцію у маршрутному листі.

 

1. «Лабіринт відповідності» - тести на відповідність.

 

2.Творча робота (диференційовані завдання для учнів):

І рівень- із поданих розв’язків обрати правильну відповідь;

ІІ рівень - за поданою умовою та малюнком – розв’язати задачу;

ІІІ рівень - за поданим малюнком – скласти умову до задачі та знайти її рішення.

Учні виконують тести за посиланням.

Учні виконують диференційовані (різнорівневі) завдання та записують відповіді.

Перевірка відповідності відбувається під час виконання самостійної роботи.

Надсилають відповідь або скрін.

9

Підсумок уроку, 1хв.

Мета: аргументація своєї думки, рефлексія, контроль і оцінка діяльності.

 

 

Робота з девізом уроку.

Учитель пропонує оцінити свою роботу на уроці лайком.

 

Учні оцінюють урок.

 

Учні надсилають лайк або смайлик.

10

Домашнє завдання, 1хв.

Мета: забезпечення розуміння дітьми мети, змісту та способів виконання домашнього завдання.

 

Переглянь інструкцію у маршрутному листі.

 

Учитель ознайомлює із домашнім завданням: (у маршрутному листі), (за підручником)

- обов’язкове

-різнорівневе

- творче.

Учні переглядають домашнє завдання, задають питання у чаті.

Учні  надсилають за допомогою скріншота виконані домашні завдання на classroom або фото з телефона на Viber.

 

11

Оцінювання досягнень, 1хв.

Мета: організувати оцінювання учнями власної діяльності на уроці.

 

Учитель відзначає активність учнів на уроці, пропонує порахувати отримані бали за шкалою оцінювання.

Учні показують оцінку на пальцях або у зошиті.

 

 

docx
Додав(-ла)
Протиняк Надія
До підручника
Геометрія 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку