Технологічна карта уроку НУШ за О.С. Істер математика 5 клас "Числові та буквенні вирази. Рівняння"

Про матеріал
Розробку уроку подано за новою програмою НУШ 2022 н.р.автор О.С.Істер. Технологічна карта уроку розроблена з використанням інтерактивних технологій
Перегляд файлу

ЗАЛІКОВА РОБОТА 2.3.

ПІБ: ________Доценко Яна Вадимівна_________________________

Модельна навчальна програма (автори): Модельна навчальна програма адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти

Підручник:  О.С.Істер

Інші джерела___________________________________________________________

 

Тема уроку: «Числові та буквенні вирази»

Цілі уроку:

Навчальні

Формування математичних компетенцій. Формування вмінь застосовувати теоретичні знання на практиці, знаходити значення числових та буквених виразів, обчислювати значення за формулою

Розвивальні

Розвиток уваги, обчислювальних навичок, інтелектуальних та творчих здібностей, логічного мислення, вміння аналізувати та робити висновки

Виховні

Формування поведінкових компетенцій та впевненості в собі, вміння працювати в команді. Виховання культури математичних записів, наполегливісті в оволодінні математичними знаннями. Розуміння значення математики для майбутнього життя та вибору професії

Обладнання уроку: мультимедійна дошка, комп’ютер, планшети чи телефони, презентація, підручник

Сервіси: Google classroom, хмарні сервіси Learning apps

Тип уроку:  формування нових знань

Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Вираз, число, цифра, буква, рівняння, значення виразу, корінь рівняння

Знати алгоритм знаходження невідомого складового в рівняннях

Розуміти математичні поняття, орієнтуватися у загальному вигляді (чи рівняння чи звичайний вираз), правильно використовувати правила знаходження невідомих компонентів арифметичних, дій

 

 

 

 

Хід уроку:

Етапи уроку

 

Час/

хвилини

 

Зміст

 

Методи і прийоми

 

Ф

О

Н

Д*

 

Діяльність вчителя

 

Діяльність учнів

1

Самовизначення до діяльності

1

Епіграф до уроку, перевірка наявності обладнання для уроку

Словесно-демонстраційний

Ф

Представлення

Спостерігання, запис дати в зошитах

2

Постановка цілей і завдань, загальна мотивація

4

Предоставлення учням проблемного питання через задачі із життя, в яких вони знаходять невідомі величини, але мають недостатньо знань як це грамотно вирази на математичній мові. Що ми повинні навчитися? Як складати алгоритм до вирішення таких проблем?

Метод мотивації та стимулювання навчальної діяльності

Ф

Вчитель разом з учнями розв’язує поставлене завдання(рівняння представлено візуально на слайді зі схемою).Вчитель формулює завдання та тему уроку; акцентує увагу учнів на важливості теми

Учні приєднуються до розв’язання завдання та за допомогою вчителя планують шляхи досягнення цілей уроку.

3

Перевірка знань та навичок учнів для підготовки до нової теми

4

Актуалізація опорних знань учнів.Інтерактивна вправа Learningapps «Числові та буквені вирази. Формули.»

https://learningapps.org/21966077

Словесно-демонстраційний

Ф

І

Учитель допомогає учням зорієнтуватися і встановити відповідності

Активізація розумової активності за допомогою хмарних сервісів. Діти переходять за посиланням і встановлюють відповідність, орієнтуючись на попередні зняння

 

 

4

Мотивація навчальної діяльності учнів

5

Презентація на дошці, учні залучаються до гри «Так чи ні?»

Метод організації учнів, залучення до процесу,інформаційно-демонстративний

Ф

І

Залучає дітей до розумової активності, дискусії, викликає інтерес учнів

Вступ до дискусії, наведення особистих прикладів, проявлення знання математичної мови

5

Організація сприйняття та осмислення нової інформації

6

Вправа «Вираз чи рівняння»

https://learningapps.org/12024410

Словесно-демонстраційний

Ф

Учитель допомогає учням зорієнтуватися в новому матеріалі та пояснити учнм відмінність між числовими та буквенними виразами

Учням треба віжповідно до вигляду виразів розприділити їх по групах що є числовим, а що є буквенним виразом. Аналізують свої зання

6

Первинна перевірка розуміння нової інформації

7

Виконати ст.14 №1, №2

 

Метод організації та репродукції

Ф

І

Вступає у дискусію з учнями, допомагає визначити алгоритм розв’язування

Під керівництвом вчителя виконують прості завдання, при  цьому роблять деякі висновки

7

Застосування нових знань

10

Виконати вправу №3 на ст.15 з підручника та записати результати на інтерактивній дошці за посиланням та зрівняти результати свої з результатами однокласників

https://jamboard.google.com/d/1MXtFpA4CGeB4pGKaShjrl6X7gj26VQRAoYr4CJ5_KIE/viewer

Практичне застосування знань та вмінь

І

Слідкує за виконанням завдання, розвиває компетентності які потребує життя

Виконують завдання в зошитах, результат порівнюють з результатами інших учнів, можливість доказати свою відповідь

8

Контроль над результатами навчальної діяльності, здійснюваний вчителем і учнями, оцінка знань;

5

Перейдіть за посиланням і поставте плюсик у кружечку, в якому відображається як ви засвоїли матеріал

Діагностичний метод, який допомогає зрозуміти рівень засвоюваності теми

І

Коментує критерії оцінювання

За допомогою інформації про критерії самооцінювання, оцінює свої знання та робить висновки щодо самооцінки

9

Рефлексія Підсумок уроку

3

Рефлексія «Що цікавого ви дізналися на уроці? «, «Отримані знання я використаю ……», « Які моменти для мене не зрозумілі»

Оголошення домашнього завдання : ст.16 № 4, 7

Словесно-демонстраційний метод

Ф

І

Організовує зворотній зв'язок учня з учителем, досладжує проблемні питання

Приймають участь в опитуванні та активно спілкуються з вчителем, обговорюють домашнє завдання

  • ФО НД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

 

docx
Додано
8 грудня 2021
Переглядів
2407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку