Технологічна картка для учня з різнорівневими завданнями на перевірку теми "Словосполучення".

Про матеріал
Індивідуальна технологічна з завданнями для учня спрямована на перевірку та закріплення знань з вивченої мовної теми. В системі блочно-модульного навчання використовується під час діалогічної частини засвоєння матеріалу. Картка містить в собі завдання різного рівня складності та дидактичний матеріал, необхідний для їх виконання. Одразу вказано кількість балів, що може отримати учень за виконання кожного з них та їх перерахунок на оцінку 12-бальної системи навчання.
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

Індивідуальна технологічна з завданнями для учня спрямована на перевірку та закріплення знань з вивченої мовної теми. В системі блочно-модульного навчання використовується під час діалогічної частини засвоєння матеріалу. Розроблено завдання різного рівня складності, виконання яких розраховано на декілька навчальних годин. Учень має право сам визначати рівень складності та порядок виконання завдань, тим самим визначає свої сили з вивченої теми; вчиться формувати мету своєї роботи; самостійно оцінює кінцеві та попередні результати; вчиться коригувати свої дії та формують певні комунікаційні навички.

Картка містить в собі завдання різного рівня складності та дидактичний матеріал, необхідний для їх виконання. Одразу вказано кількість балів, що може отримати учень за виконання кожного з них та їх перерахунок на оцінку 12-бальної системи навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологічна картка

з української мови

учня/учениці ____ класу

__________________________________________________

(назва школи)

__________________________________________________

(прізвище, ім’я учня)

 

 

 

 

 

Тема. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми й речення. Головне і залежне слово в словосполученні.

Знати: особливості будови словосполучень, поняття «головне і залежне слово».

Вміти: відрізняти словосполучення від слова, його форми й речення; аналізувати будову словосполучень, порівнювати словосполучення з іншими мовними одиницями (словом, словоформою, реченням) і робити висновки, знаходити головне і залежне слово у словосполученнях, визначати спосіб їхнього морфологічного вираження; будувати словосполучення за поданими моделями та зі слів, поданих у початковій формі.

 

 

 

 

Робота над текстом

Похожее изображение

 

5 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 балів

 

 

 

 

 

2 бали

 

 

 

 

Робота з опорною таблицею

Картинки по запросу робота з опорною таблицею

Кожна правильна відповідь – 1 бал

 

Прочитати мовчки текст. Виписати з нього сполучення слів: «прикметник + іменник», «дієслово + іменник», «дієслово + іменник з прийменником».

Кучеряві діброви, смарагдові левади й змолоділі поля мліють від радісних симфоній і веселих барв великого свята природи. У густих верболозах поміж плакучих верб пишається болотяне верболіззя. Пишні левади пропахли медовим ароматом. Бавляться на них у веселому танку метелики, гудуть джмелі і бджоли. Не втихають закохані соловейки. Мирно воркують лагідні горлиці, тривожно голосять одинокі зозулі.

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

  • Дати відповідь на запитання:
  • Яка тема даного тексту?

________________________________________________

________________________________________________

  • Що описується в тексті?

________________________________________________

________________________________________________

  • Яке лексичне значення виділених слів?

Смарагдові ______________________________________

________________________________________________

Верболіззя _______________________________________

_________________________________________________

 

Картинки по запросу відрізняти словосполучення від слова його форми й речення будувати словосполучення за поданими моделями

  1. Яку роль виконує словосполучення у мовленні?
  2. Чим воно відрізняється від слова?
  3. Яку будову має словосполучення?
  4. Як зв’язуються слова у словосполученні?
  1. _______________________________________________

__________________________________________________

  1. ________________________________________________

__________________________________________________

  1. ________________________________________________

___________________________________________________

  1. ________________________________________________

___________________________________________________

 

Лінгвістичне дослідження

 

5 балів

 

 

 

Вибіркове письмо

https://materinstvo.ru/content/article_images/articles_12501/school-02.png

10 балів

Прочитати. Виписати сполучення слів, які не є словосполученнями.

Дерева і трави, сонячне світло, весело щебетати, усе прокидається, десяте літо, білки та лисиці, улюблена галявина, дихати повітрям, наші друзі, голки їжака, із лісу, ведмежата граються, свіже повітря, бачити красу, листя дерев, долати перешкоди, для світу, смачна малина.

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

Виписати з речень усі можливі варіанти словосполучень. Зробити синтаксичний розбір трьох із них. Користуйтеся алгоритмом.

Прийшов вересень. Після серпневих теплих днів настала золота осінь. По узліссях ще ростуть гриби.

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

 

Картинки по запросу алгоритм розбору словосполучення

Дослідження-відновлення

5 балів

Розкриваючи дужки, утворити словосполучення.

(Сяйво, світло), (дякувати, природа-трудівниця), (дупло, білка), (полудень, сонце), (у, блищати, гущавина), (ходити, ліс), (багатство, всесвіт), (кращий, все).

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

 

3 бали

З виділеними словами скласти речення і записати.

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

Ти – коректор

Прочитати речення. Знайти в них словосполучення, в яких неправильно вжито відмінки залежних слів. Записати відредаговані словосполучення.

1. Людина може жити і діяти тільки як невід’ємна частина природа. 2. Проблема збережень навколишнього середовища – одна з найбільш гострої проблем. 3. Зачаровує солов’їна пісня, вабить, голубінь водного плеса, зворушує замріяний шепіт трав. 4. Барви і музика земних чарів живе у тобі з дитинства.

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

Дослідження-моделювання

 

6 балів

Утворити словосполучення за схемами:

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

 

 

Всього: 50 балів

 

Всього: _________

 

 

Кількість балів

Оцінка

1 – 2

1

2 – 4

2

4 – 6

3

6 – 10

4

10 – 15

5

15 – 20

6

20 – 25

7

25 – 30

8

30 – 35

9

35 – 40

10

40 – 45

11

45 – 50

12

 

docx
Додано
23 травня 2019
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку