Ця картка надає рекомендації по роботі з обдарованими дітьми протягом навчального року
Технологічна картка
роботи з обдарованою дитиною
____________________________________________,
(прізвище, ім’я учня)
учня _____________ класу
з математики
Учитель__________________
№ |
Вид діяльності |
Форми роботи |
Термін виконання |
1. |
Всеукраїнська учнівська олімпіада з математики |
1. Спостереження в ході уроків за здібними учнями 6 – 9-х класів |
Вересень |
2. Створення творчої групи-команди учнів, які бажають готуватися до участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з математики |
Вересень |
||
3. Проведення організаційного заняття |
Вересень |
||
4. Підготовка учнів до І-го етапу Всеукраїнської олімпіади з математики. |
Жовтень |
||
5. Проведення І шкільного етапу олімпіади з математики |
Жовтень |
||
6. Підготовка переможців І-го етапу олімпіад до участі в ІІ ( міському) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики за такими методами розв’язування олімпіадних задач: |
Жовтень-Листопад |
||
- доведення від супротивного |
|
||
- метод розмальовки |
|
||
- контр-приклад |
|
||
- математична індукція |
|
||
- метод додаткової побудови |
|
||
- принцип Діріхле |
|
||
тощо…. |
|
||
2. |
МАН |
1.Підготовка учнів до написання контрольних робіт зі вступу до МАН |
Вересень |
2. Організувати прибуття учасників МАН до вступного заняття |
Жовтень |
||
3. Вибір теми МАН |
Жовтень |
||
4. Складання плану написання роботи, відбір матеріалу, інформації тощо |
Листопад-… |
||
5. |
|
||
6. |
|
||
7. |
|
||
3. |
Аркасівські читання |
1. Відбір учнів, які будуть писати та захищати дослідницькі роботи |
Грудень |
2. Вибір тем робот, організація змісту та плану роботи учнів |
Грудень |
||
3. Корегування готової дослідницьких робіт учнів |
Січень |
||
4. Прослуховування, корегування виступів-захистів Аркасівських робіт учнів |
Січень |
||
4. |
Інтернет-олімпіада з математики |
1. Проведення інструктажів для учнів щодо правил та строків написання інтернет-олімпіади з математики |
Квітень |
2. Надання тексту олімпіади |
Квітень |
||
3. Зібрання та надсилання робіт методисту з математики |
Травень |
||
4. Організація прибуття переможців першого етапу інтернет-олімпіади до місця збору для участі в очному (другому) етапі олімпіади |
Травень |
||
5. |
Прангліміне |
1. Проведення організаційного заняття щодо ознайомлення з Міжнародним математичним конкурсом з усного рахунку Прангліміне: ознайомлення з сайтом Міксіке, правилами змагань, тренувальним майданчиком та інше |
Вересень |
2. Реєстрація учасників, проведення пробних тренувань |
Жовтень |
||
3. Контролювання проходження учасників конкурсу в 3-х етапах змагань |
Жовтень-листопад |
||
4. Організація прибуття переможців першого етапу змагання до МОІППО для участі в обласному етапі |
Січень |
||
6. |
Інші творчі конкурси з математики |
1. |
|
2. |
|
||
3. |
|
||
4. |
|
||
5. |
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|