Учитель: Кириченко Галина Вікторівна
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА УРОКУ
1 |
Предмет |
Хімія (дистанційна форма навчання) |
2 |
Клас |
9 |
3 |
Базовий підручник (назва, автор). |
Хімія 9 клас П.П.Попель, Л.С.Крикля |
4 |
Тема уроку |
Швидкість хімічної реакції. Залежність швидкості реакції від різних чинників |
5 |
Тип уроку |
Вивчення нового матеріалу |
6 |
Мета уроку у відповідності з очікуваними результатами |
Ознайомити учнів з поняттями «швидкість хімічної реакції», «хімічна кінетика»; розвивати навички проведення дослідів на уроці, хімічну мову, виховувати інтерес до хімії; |
7 |
Завдання: |
Формувати знання про залежність швидкості хімічної реакції від різних чинників; уміння дати пояснення хімічним явищам, що зустрічаються в повсякденному житті, пов’язані з швидкістю їх перебігу. |
8 |
Міжпредметні зв’язки |
Інформатика |
9 |
Змістові лінії, які будуть реалізовуватися |
«Здоров'я і безпека» |
10 |
Ключові компетентності |
Комунікативна, математична грамотність, соціальна, технологічна, вміння вчитись впродовж життя |
11 |
Види використаних ІКТ, інтернет-ресурси (вказати джерела) |
Перегляд відеозапису лабораторної роботи
|
12 |
Матеріали і обладнання |
Електронні пристрої для онлайн зв`язку та для перегляду відеоматеріалів, |
СТРУКТУРА І ХІД УРОКУ
№ |
Етап уроку |
Діяльність учителя |
Діяльність здобувачів освіти |
Очікувані результати |
1 |
Актуалізація знань здобувачів освіти
Пригадати… |
Вчитель виводить на екран кросворд, використовуючи GoogleJamboard, надавши доступ учням до неї |
Розгадують кросворд
|
Учні повторили матеріал, та утворили ключове слово ШВИДКІСТЬ, що є частиною назви теми уроку |
2 |
Вивчення нового матеріалу |
1. Савить проблемне питання, зацікавлює учнів, навівши приклади хімічних явищ, що зустрічаються в повсякденному житті, пов’язані з швидкістю їх перебігу. Повідомляє тему уроку. 2. Знайомить з поняттям “швидкість реакції”, вводить формулу. 3. Наводить приклади впливу різних чинників на швидкість перебігу реакцій
4. Демонструє відеозапис: Лабораторний дослід 10. Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.
5. Вводить поняття “каталізатор” |
1. Пробують відповідати на задані питання
2. Записують визначення та формулу
3. Складають схему ”Чинники, що впливають на швидкість реакції”
4. Переглядають відео. Коментують перебіг реакції Роблять записи в Зошиті для лабораторних дослідів і практичних робіт (автори: Г.Дубковецька, Н.Зима)
5. Записують визначення. |
1. Учнів підведено до вивченняя нової теми
2. Записи в зошитах
3. Схема ”Чинники, що впливають на швидкість реакції”
4. Грамотно оформлені записи про перебіг лабораторного досліду. Сформульовані висновки.
5. Запис визначення поняття “каталізатор” |
3 |
Рефлексія |
Гра «Вірю – не вірю»:
|
Учні подають умовні сигнали після того, як вчитель озвучує істинні та хибні твердження |
Відпочинок, підняття настрою ігровим прийомом |
4 |
Домашнє завдання |
Опрацювати §17 підручника виконати завдання 130-135 (ст. 11103).
|
Записують домашнє завдання |
|