ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА УРОКУ ХІМЇ

Про матеріал
Технологічна карта дає можливість побачити навчальний матеріал цілісно і системно, проектувати освітній процес по освоєнню теми з урахуванням мети освоєння курсу, гнучко використовувати ефективні прийоми і форми роботи з дітьми на уроці, узгодити дії вчителя та учнів, організувати самостійну діяльність школярів у процесі навчання; здійснювати інтегративний контроль результатів навчальної діяльності.
Перегляд файлу

Учитель:  Кириченко Галина Вікторівна

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА УРОКУ

1

Предмет 

Хімія

(дистанційна форма навчання)

2

Клас

9

3

Базовий підручник (назва, автор).

Хімія 9 клас

П.П.Попель, Л.С.Крикля

4

Тема уроку

 Швидкість хімічної реакції. Залежність швидкості реакції від різних чинників

5

Тип уроку

Вивчення нового матеріалу

6

Мета уроку у відповідності з

очікуваними результатами

Ознайомити учнів з поняттями «швидкість хімічної реакції», «хімічна кінетика»; розвивати навички проведення дослідів на уроці, хімічну мову, виховувати інтерес до хімії;

7

Завдання:

Формувати знання про залежність швидкості хімічної реакції від різних чинників;

уміння дати пояснення хімічним явищам, що зустрічаються в повсякденному житті, пов’язані з швидкістю їх перебігу.

8

Міжпредметні зв’язки

Інформатика

9

Змістові лінії, які будуть реалізовуватися

«Здоров'я і безпека»

10

Ключові компетентності

Комунікативна, математична грамотність, соціальна, технологічна, вміння вчитись впродовж життя

11

Види використаних ІКТ,

інтернет-ресурси (вказати джерела)

Перегляд відеозапису лабораторної роботи

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-9-klas/14102-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-10-vpliv-kontsentrats-temperatyri-na-shvidkst-reakts-tsinky-z-hloridnoyu-kislotoyu

 

12

Матеріали і обладнання

Електронні пристрої для онлайн зв`язку та для перегляду відеоматеріалів,

 

 

 

СТРУКТУРА І ХІД УРОКУ

Етап уроку

Діяльність учителя

Діяльність здобувачів освіти

Очікувані результати

1

Актуалізація

знань

здобувачів

освіти

 

Пригадати…

Вчитель виводить на екран кросворд, використовуючи GoogleJamboard, надавши доступ учням до неї
 

Розгадують

кросворд

 

Учні повторили матеріал, та утворили ключове слово ШВИДКІСТЬ, що є частиною назви теми уроку

2

Вивчення

нового

матеріалу

1. Савить проблемне питання, зацікавлює учнів, навівши приклади хімічних явищ, що зустрічаються в повсякденному житті, пов’язані з швидкістю їх перебігу.

Повідомляє тему уроку.

2. Знайомить з поняттям “швидкість реакції”, вводить формулу.

3. Наводить приклади впливу різних чинників на швидкість перебігу реакцій

 

 

4. Демонструє відеозапис: Лабораторний дослід 10. Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.


 

 

 

 

 

 

5. Вводить поняття “каталізатор”

 

1. Пробують відповідати на задані питання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Записують визначення та формулу

 

 

3. Складають схему ”Чинники, що впливають на швидкість реакції”

 

4. Переглядають відео. Коментують перебіг реакції

Роблять записи в Зошиті для лабораторних дослідів і практичних робіт

(автори: Г.Дубковецька, Н.Зима)

 

 

5. Записують визначення.

1. Учнів підведено до вивченняя нової теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Записи в зошитах

 

 

 

3. Схема ”Чинники, що впливають на швидкість реакції”

 

 

4. Грамотно оформлені записи про перебіг лабораторного досліду. Сформульовані висновки.

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Запис визначення поняття “каталізатор”

3

Рефлексія

Гра «Вірю – не вірю»:





 

Учні подають умовні сигнали після того, як вчитель озвучує істинні та хибні твердження

Відпочинок, підняття настрою ігровим прийомом

4

Домашнє

завдання

Опрацювати §17 підручника виконати завдання 130-135 (ст. 11103).

 

Записують домашнє

завдання

 

 

docx
Додано
30 січня 2021
Переглядів
1065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку